2013. május 2., csütörtök

Nem friss, hanem díj



Elöljáróban pár dolog. Történeteim vannak, készen, leírva is, de szörnyen fáj a hüvelyk-és a mutatóujjam közötti ín. Lehet, hogy meghúzta, vagy be is gyulladt, szóval pihentetnem kéne. Ami a szép, hogy a kézhátam sincs teljesen okés állapotban. Ez a sok hülye firkálás a vizsgákra, meg közben, meg a szakdoga gépelés, tuti betettek a kezemnek. Szóval most csak egypár kérdést hoznék Lidércke engedélyével, valamint honlapjáról. A szabályok ugyanazok, mint először.

Írj magadról tizenegy dolgot.

1) Fáj a kezem.
2) Idegesít.
3) Befejeztem egy pici, kék, keresztszemes sárkányt.
4) Nekiálltam egy pillangónak.
5) Szeretem a müzliszeletet.
6) Utolsó vizsgám lesz pénteken.
7) Lassan, de határozottan fanficista leszek.
8) Benőtt a kilyukasztott fülem.
9) Mindig elalszok a vonaton.
10) Szeretek fárasztó vicceket mesélni.
11) Bár nem látszik rajtam, de kőkemény rocker vagyok.

Válaszolj tizenegy kérdésre! (Lidércke kérdései, hogy biztosan mindenki tudja)

1)  Az első szín, ami eszedbe jut?
Piros
2) Molly vagy Irene? Miért?
 Molly. Mert feltétel nélkül elfogadja Sherlockot, és reménytelenül szereti. Meg annyira törékeny, kedves, és nem tudom normálisan megfogalmazni. Persze Holmeshoz Adler dukál, de akkor is. De főleg a 2×3 részben látható jelenet miatt, amikor a laborban dolgoznak.
3) Ha választhatnál egy szuperképességet, mi lenne az?
A viharok irányítása, de a villámlással, esővel, széllel, mindennel egybe, ahogy azt kell.
4)  Ki a legnagyobb magyar költő? (Nem ér gondolkozni: az első, aki eszedbe jut a kérdést olvasva.)
Arany János.
5) Mi a régi családi sérelem Sherlock és Mycroft között?
Most mit szeretnél hallani, a hosszabbat, vagy a rövidebbet?  A hosszabb a lélekelmezős és pszichológiai blabla, a rövidebb meg elmarhulja az egészet. A rövidebbet mondom, hogy maradjon elég hely. Mycroft elkommunizálta Sherlock rovargyűjteményét. Vagy a törpikéit, ha jól idézem a sorozatot.
6)  Melyik a kedvenc magyar szavad?
Sose gondolkodtam még ezen, ráadásul egy rakat kedvenc szavam van. De a mezőnyt talán a barátság vezeti.
7)  Mi volt az első fanfic, amit olvastál életedben? (Elég fandom vagy páros, ha nem emlékszel.)
Egész biztos, hogy Harry Potter volt a drága, lévén engem is masszívan beszippantott a láz. Talán a Merengőn akadtam rá, sőt biztos. Annyira azonban nem fogott meg.
8)  Ha választhatnál magadnak egy másik nevet a sajátod helyett, mi lenne az?
Az első írói álnevem, a Gyöngyvér.
9) Toll vagy ceruza?
Toll.
10) Tudod mozgatni a füleid?
Nem.
11) Ha egy címmel kellene bemutatkoznod, melyik jellemezne legjobban? (Létező film, könyv, vers, dal etc. címre gondolok.)
Ezen is filóztam egy jó drabig, és végül maradtam az Egy bolond száz bajt csinál című Rejtő Jenő könyvnél. Már csak a tartalom szempontjából is.

Akkor az én tizenegy kérdésem és még mindig nem értem, miért akadtatok ki az épületes kérdésen. Nagyon épületes volt. Rossz vicc, na mindegy)

1) Kedvenc együttes?
2) Ismered Vavyan Fable-t? Ha nem, tessék olvasni!
3) Milyen zenei irányzatot kedvelsz?
4) Átfestetnéd a hajad?
5) Mit sportolnál a legszívesebben?
6) Mi az álommunkád?
7) Mi a véleményed az időjárásról?
8) Hiszel az álmokban? Miért?
9) Írtál már verset?
10) Szereted a horrort? Miért?
11) Melyik filmben szerepelnél a legszívesebben? Miért?

Küldöm bárkinek aki épp erre jár, és el akarja vinni.




5 megjegyzés:

  1. Juhúúúú, megint kiderült rólad egy csomó tök jó dolog! :)
    Akkor itt válaszolok a kérdéseidre. :3

    1) Kedvenc együttes?
    Pink Floyd! (Csak egy hétig voltam padlón a The Wall c. film miatt.) De sok kedvencem van még: Muse, Guns N Roses, Rise Against, Paradise Lost, HIM, U2, Depeche Mode, Daft Punk, Hurts, Metallica, Nirvana, Kiss, DragonForce... rengeteg műfaj. :D
    2) Ismered Vavyan Fable-t? Ha nem, tessék olvasni!
    Tudom, hogy ki ő, de még nem olvastam tőle. Bepótolom. :)
    3) Milyen zenei irányzatot kedvelsz?
    Elsősorban rock/metál, ezeken belül is szinte az összes irányzata, de még sok stílust szeretek, egészen meglepő zenéket is. (És imádom a 80-as, 90-es évek zenéjét. Hihi.)
    4) Átfestetnéd a hajad?
    Igeeeen, szerintem nemsokára szőke leszek. :D (Most barna a hajam.)
    5) Mit sportolnál a legszívesebben?
    Őszintén? Semmit. Viszont szeretem NÉZNI síugrást, az olyan nagyon vagány. Szerintem. :3
    6) Mi az álommunkád?
    Űrhajós. Filmrendező. Grafikus. Nagyon sok. :)
    7) Mi a véleményed az időjárásról?
    Rohadt meleg van. >.< (Eddig meg az volt a bajom, hogy esik a hó. Szörnyű vagyok.)
    8) Hiszel az álmokban? Miért?
    Igen, de nem igazán tudom megmagyarázni, hogy miért.
    9) Írtál már verset?
    Igen. Nem lett túl jó.
    10) Szereted a horrort? Miért?
    Húúúú, az értelmetlen fajtáját nem annyira. De aminek mélyebb jelentése van, azt igen. Kedvencem A Holló (1994-es film. A port.hu azt írja thriller. Szerintem akkor is horror... Mindegy.) Mert engem baromira meghatott. Sírtam rajta. És Brandon Lee. T_T
    11) Melyik filmben szerepelnél a legszívesebben? Miért?
    Sokban. Most egy sorozatot mondok: BBC Sherlock. :D Azért, hogy átölelhessem Johnt, és megmondjam neki, hogy Keep calm and carry on! Aztán megkeresném Sherlockot, és szépen hazakergetném Johnhoz. :D (Elvonási tünetetek, azok. Mikor jön a harmadik évaaad? Mikooor? >.<)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rock and roll, csak rock and roll! "énekeli"
      Na a Holót én is meg akarom nézni, mert egész egyszerűen IMÁDOM aszt a balladát. Jah és úgy átalában minden balladáét, de ez nem tartozik ide.
      Ha ez megnyugtat, én is lassan levakarom magam a nyúltagyamról, hogy miért nem vetitik a harmadik évadot?
      Örülök, hogy szántál rá időt!

      Törlés
  2. Halihó! Ismét itthon, végre nem telóról kell olvasnom. :) Ha már, akkor én is:

    1) Kedvenc együttes?
    Igen, kb. 2-3 havonta másik. A Nirvana viszont örök.

    2) Ismered Vavyan Fable-t? Ha nem, tessék olvasni!
    Naná. Fél kamaszkoromat vele töltöttem. Sajnos az újabb könyvei nem jönnek már be annyira, de a Pepeita macska, Szennyből az angyal, My Fair Lord elég meghatározó volt anno.

    3) Milyen zenei irányzatot kedvelsz?
    Szinte mindent, de a lelkem mélyén rocker vagyok, azt hiszem.

    4) Átfestetnéd a hajad?
    Voltam már fekete, vörös, és szőke.(A szőke az alap.)

    5) Mit sportolnál a legszívesebben?
    Kontrollálatlan, vállalhatatlan össze-vissza ugrálás a nappali közepén az aktuálisan kedvenc zenéimre. Ennek van valami rövidebb neve?

    6) Mi az álommunkád?
    Nekem ez a két szó nem passzol össze.

    7) Mi a véleményed az időjárásról?
    Imádom: segít abban, hogy tudjak olyan emberekkel beszélni, akikkel egyáltalán nem akarok beszélni.

    8) Hiszel az álmokban? Miért?
    Nem értem a kérdést. Hiszek-e abban, hogy megtörténnek? Vagy hogy jelentenek valamit? Vagy hogy összefüggésben vannak az aktuális problémáinkkal? Esetleg hogy válaszolnak a kérdéseinkre? Én leginkább abban hiszek, hogy segítenek az önértelmezésben.

    9) Írtál már verset?
    Igen, gyerekkoromban állandóan, azóta csak ha nagyon muszáj.

    10) Szereted a horrort? Miért?
    Nem. Elájulok a vértől.

    11) Melyik filmben szerepelnél a legszívesebben? Miért?
    Sofia Coppola féle Marie Antoinette, vagy a most mozikba kerülő Nagy Gatsby. Azért, mert a pazar látványvilágért én a lelkem is eladnám. Hihetetlen lehet ott lenni ennyi szépség kellős közepén.

    Egyébként ha van kedved, kifejtenéd a hosszabb verziódat a Mycroft-Sherlock ellentéttel kapcsolatban? Tök kíváncsi vagyok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen az értelmezhetetetlen kérdésekben is király vagyok. Értelmezd ahogy szeretnéd, és köszönöm a válaszod.
      Hát igazából ehhez saját példát is kell hoznom, de megpróbálom összeszedni a teóriám lényegét.
      Szóval a gyerekek alapvetően roppant önzőek tudnak lenni, meg néha kegyetlenek is, de ez most nem ide tartozik. Szóval ropantul kényesek arra, hogy valami az ővék, akkor azt ne használja más. Ez felturbozódik, hogyha testvér jön a családba. Tudom, mert amikor az öcsém úgy három-négy éves lett, folyamatosan az én kisállatgyűjteményemmel akart játszani, amit én roppant nehezményeztem, hiszen az az enyém volt, és különben is én voltam itt elöbb. Ebből aztán jókora veszekedések lettek, amelyeket néhanap szüleink simítottak el. Persze ezek nem voltak komolyak, csak afféle civódások. Nomármost adva van Mycroft aki elsőszülött és ugyanolyan ferde szemmel néz az öccsére, mint bárki más, hasonló helyzetben, és tutifix, hogy Sherlock akkor még nem volt annyira érzelmileg defektes, de hát ő is berágott. Aztán mikor meghalt az apjuk, lehet, hogy Sherlock ezt úgy értelmezte, hogy Mycroft elvette tőle, hogy ne játszhasson vele, mármint az apjával. És senki nem magyarázta el neki, ettől kissé félrezökkent a lelke, amit azóta se hevert ki, ahogy Mycroft eröltetett gondviselési mániáját. Ebből nött ki ez az ellenségeskedés.
      Huh, érdemes volt így leírnom, mert magam is végiggondoltam normálisan.

      Törlés
    2. Ez érdekes, köszönöm, hogy megosztottad velem! :) Pont most írok egy ficet, amiben hasonló dolgok vannak a háttérben, bár ott az anyjuk hal meg és kicsit más az alapszitu. Na jó, így jobban belegondolva, tök más. XD Kíváncsi vagyok, Moffaték adnak-e valaha magyarázatot nekünk...

      Törlés