2013. október 26., szombat

Szöveges üzenetek 4.



Tartalom: Igen, megint az SMSek.
Páros: MorMor
Fandom: Sherlock BBC
Műfaj: Humor, SMS
Korhatár: 14 +
Figyelmeztetés: néhol durva nyelvezet és a szokásos humorom, meg slash
Megjegyzés: Igazából szeretem, ahogy Moran füstölgő cigivel a szájában, összeráncolt homlokkal és piszok dühösen püföli a telefonját. Már ezért megéri.


Főnök, mikor azt mondtad, hogy apró feladat lesz… - SM

Nem erre gondoltál? – JM

Hát nem. Vagyis nem így – SM

Csak nem kényelmetlenül érzed magad? – JM

Pedig azt hittem szereted a forró helyzeteket – JM

Bizarr elképzeléseid vannak a forró helyzetekről. Is. De ez csak kínos. – SM

Hát akkor legközelebb nem altatom el Falatkát. – JM

Mi? Legközelebb? Most is azon rettegtem, hogy mikor ébred fel az a dög és harapja le a farkamat. – SM

Ha tovább folytatod a veled kapcsolatos álmaim sárba tiprását, én taposlak sárba. – JM

Bocs, főnök. – SM

Ezzel nem úsztad meg. – JM

Miért ez nem elég nagy büntetés? – SM

Ez munka. Pénzt kapsz érte. – JM

Túl keveset. – SM

Bocs, kistigris, de momentán nem tudjuk lejátszani. Nemsokára következik a fellépésem. Kívánj szerencsét! – JM

Nincs szükséged rá. De ha valamelyik átkozott kölyök még egyszer felvinnyog, én lelövöm. Nem vagyok bébiszitter. –SM

Nem hát. Légy jó fiú és várj meg szépen. Ajándékkal készültem estére. – JM

Kinyírom azt az állatot Jim, ki fogom nyírni. – SM

Pedig észvesztően néztek ki egymás mellett. Pont, mint rajtam a korona. – JM

Nagyra értékelném, ha ezt az aktfotót nem küldenéd el. Minden. Egyes. Alkalommal. – JM

Csak azt akarom, hogy ne felejts el. – JM

Ez olyan nyálas volt, hogy a telefonom is tönkrement bele. – SM

Elmehetek már? – SM

Nélkülem? Soha. – JM


16 megjegyzés:

  1. Éééén! Én írom az első megjegyzést!!
    Na, először is szégyellem magam, hogy még csak most tévedtem errefelé.
    Másodszor, szerintem nagyon jól eltaláltad mindkettőjüket, te zseni.
    Ez olyan nyálas volt, hogy a telefonom is tönkrement bele. – SM - ezen pedig felnevettem :) Meg még mindig azon jár az eszem, hogy a tigris Falatka... Köszönöm, hogy olvashattam. Még sok ilyet!
    ( u i . : n e k e m m e g f é m t ő r ö m v a n )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok, tiéd az aranyérem!
      Ne szégyelld, inkább gyere vissza minél többször és szépen megleszünk.
      A tigris nevéért Kiddyn vert le a port, de szerintem annyira édes! Pont mint ezek ketten.
      Szívesen, és lesz még, mert ezek soha nem fogynak el.
      (u.i.: Nagyon helyes, legyen csak. És nem fogom ellopni tőled, becsszó)

      Törlés
  2. a végén nagyot nevettem, he :D szeretem.a.szövegesüzeneteidet! <3 de úgy igazán nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szövegesüzenet jó, a szövegesüzenet finom, a szövegesüzenet különleges! Mindenki szeresse!

      Törlés
  3. Imádom ha üzeneteket írsz, annyira elkapod a kettőjük karakterét, hogy az valami profi.
    Nem próbálsz meg egyszer egy Johnlock üzenetet? Kíváncsi lennék, hogy őket hogy mozgatod SMS-ben. ;)
    Amúgy tényleg nagyon tetszett, várom a következőt! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh köszönöm, várj egy kicsit mindjárt összeszedem magam, mert a dícsérettől mindig elolvadok.
      Szóval Johnlock SMS? Nem hiszem, hogy menne. Nem tudom. Ne akarj rábeszélni!
      Majd megforgatom magamban, de nem igérek semmit.
      Várd csak, érkezik!

      Törlés
  4. Csak hogy tudd, a "Nélkülem? Soha." résznél hangosan felvinnyogtam.
    Újfent. Cukorka. ♥

    VálaszTörlés
  5. Haha, idetaláltam. Kicsit elkéstem a buliból, de idetaláltam. *ördögi kacaj*
    Most elárulom legféltettebb titkaim egyikét: az egész eszméletlen zseniális sorozatban a MorMor az egyetlen, amit állandóan, lélegzetvételnyi szünet nélkül, szívvel-lélekkel shippelek, pont ez, mert annyira szürreális, hogy két ilyen brutális, véreskezű ember szerelmes legyen, az SMS-párbajaid meg, amiket most egy lendülettel végigolvastam és végigröhögtem, pont ezt ragadják meg. *íme egy barokk körmondat* Egyszerűen baromi cukik és imádom, pont. Vagy inkább felkiáltójel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tárt karokkal fogadlak, ahogy jó házigazdához illik. N bánkódj, a buli még csak most lendült bele igazán, semmiről nem maradtál le!
      Nyuig, ez mostantól nyilt titokként lesz kezelve, és csorbát sem szenved az önbecsülésed, mert nem hiszem, hogy ennek a kettőnek hosszútávon ellen lehet állni.
      Nem vagyok benne biztos, hogy a szerelem eléggé lefedi a kapcsolatukat, mert én inkább a függőség definicót szoktam erre használni. Megérné párhuzamot vonni a Johnlock és MorMor között ilyen szempontból.
      Na de örülök, hogy te is jól szórakoztál a kis SMS-párbajokon, további jó szórakozást!

      Törlés
  6. Imádom ezeket a rövid, vicces részeket :D Made my day. (Forrrr a levegő :3) Kíváncsi lennék, mit is csinált pontosan Seb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvan a sorozat? Nah amikor drága és perverz Jimünk bessaszézott a bíróságra, akkor Seb felügyelt az esküdtszék családjára, és ide tartoztak a kölyök is. Csak ezt nem tudtam, hogy beirni, mert az már túl hosszúlett volna és kacsingatott a szomorúság felé is.
      Örülök, hogy itt jártál!

      Törlés
  7. jujj. és most látom, hogy ide sem írtam. pedig én teljesen azt hittem.
    depiszokvagyok ;w;

    mert muszáj tudnod, hogy imádom és zseniális vagy.
    nagyonnagyon élvezem ezeket az sms harcaidat velük. hangulatosak, ennivalóak és fel-felnyüsszögve teljesen el tudok veszni bennük.

    köszönöm ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem te nem piszok vagy, hanem egy cukorborsóangyalka. Vagyis mentateaangyalka.

      Óh köszönöm, és attól tartok, hogy az írói egóm most távozott a légtérből és lépett be az űrbe elégedettségében, de sebaj, úgyis mind tudjuk, hogy a ti véleményeitekkel működik :)

      Én is élvezem, már irni is, úgyhogy csapj bele, mert jók vagyunk :)

      Törlés
  8. Illik ennyit késni? Nem? Nem baj. Épp most kutakodok megszállottan MorMor ficek után, mert arra vetemedtem, hogy írok egyet, de ezt elolvasva rájöttem, hogy képtelen vagyok ezt elkövetni.
    ...Ezt nem lehet überelni. Nem. Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, nem baj, hogy késtél, erről a buliról soha nem lehet lecsúszni.
      Csak nem szintén shipper? Akkor gyere te is és irj, irj, irj, mert szerintem te igen is tudsz jót irni.
      Persze pokolian jól esik az elismerés. "megdicsőülten vigyorog"

      Törlés