2013. október 4., péntek

Jelek, tünetek, bohóságok



Tegnap éjjel, mikor bandukoltam hazafelé és ezerrel üvöltött a fülembe egy acévillámdécé-szám, asszem pont a TNT, mikor elkezdett pislákolni az egyik utcai lámpa. És erről két dolog jutott az eszembe. Ad egy: a kardom fémből van. Ad kettő: nem lesz elég időm előbányászni.
Viszont a dolognak lett egy valóban értelmes okozata is.
Megszületett ez a kis bejegyzés.

Sorozatfüggő vagy, ha:
A téren meredten bámulod a szobrokat, mert szentül hiszed, hogy Síró Angyalok.
- Az építkezésről ott felejtett Toy-Toy Wcről azt hiszed, hogy a TARDIS. Ez én voltam, saját példa
- A macskádat MorMornak hívják, a kutyádat Johnlocknak. A kígyómat meg Lokinak Ha lesz egyszer.
- Ha elkezd pislákolni a lámpafény, te előkapod a sót, ami mindig van nálad.
- A kórháztetőket látva elsírod magad.
- Szignózod az SMSeidet.
- A billentyűzárad Sherlocked. Az enyém egy ideig Fregmentary volt, de kissé érdekes volt beütni a zötyögő buszon
- Senki nem tudja kinek öltöztél a farsangi bálon.
- Indokolatlan kirohanásai általában az aktuális sorozat végére, elejére, közepére, szereplőire, konfliktusaira irányulnak

Oké, tippeket, ötleteket szívesen fogadok, egyelőre ennyi jutott így hirtelen eszembe.

Miről ismerszik meg egy Kard Rendjés?
- Nem szín, fazon, divat szerint választ nadrágot, hanem, hogy elég távolra tud-e lépni benne.
- Mindig van nála valami láthatatlan fegyver.
- A kést messernek hívja.
- Mazohista


Hát ez kicsit rövidebbre sikerült, még dolgoznom kell rajta.
Apropó nézi erre valaki a Torchwoodot? Igen? Nem? Esetleg?
Én találomra kezdtem bele, mert hát végül is a Doctor Who spin-offja, sasoljátok miket tudok!, de nincs a két sorozat között különösebb átfedés, inkább csak utalások, szóval mindenki számára tökéletesen érthető. Viszont sokkal, de sokkal sötétebb, thrilleresebb és erotikusab is. Konkrétan ez a mindenki mindenkivel, miközben szörnyeket üldöznek és kínlódnak a földön-és időnkívüli dolgokkal.
És igen, itt az ideje, hogy én is rászoktassalak valamire titeket, ne csak ti engem. Persze biztos, hogy már megint le vagyok maradva, de hé! Jobb későn, mint soha.
Szóval tessék nézni, és irjatok belőle sok-sok novellát, mert ha én teszem meg az fájni fog. Mindenkinek.
De ha már fájdalom.
Mivel sokan szerettétek az Egyszer volt, hol nem volt sárkány! Moriartyát, úgy döntöttem, hogy kaptok egy zsoldos!Moran sárkány! Moriarty novellát. Igen, ez bizarr lesz.
Nagyon bizarr.
Látjátok, ti az angstokhoz értetek én meg a humorhoz. Már ha szabad ilyet mondanom.
És mindenkit az őrületbe kergetek a groteszk párosításaimmal.
Ízélítésűl, tervezek egy SherMort, meg még egyet, mert útközben rájöttem, hogy ami poént akarok kisütni, azt az elsőbe nem tudtam beletuszkolni. Az a szörnyű, hogy élvezem. "kaján vigyor"
Ja és egy Molly/Moriarty novellára is szükségem van, mert velük senki nem dolgozik. Legalábbis senki, akiket én olvasok. Angolul meg továbbra se tudok. Még.
És kell egy Kard rendjés szösszeszenet, mert nem bírom ki. Lehet, hogy valami szörnyek-vannak-közöttünk fajtájú lesz, mert az időútazósdit még nem tudtam összerakni. Viszont van egy másik tippem, ami csak tényleg ilyen kirohanás jellegű. Hozzuk össze a Kard Rendjét és Sherlockot. Csak azért mert úgy meggyepálnám egy plüsskarddal! Hát igen, az álmaink és mi.
És még a Jeremy Brettes korszakomban komolyan foglalkoztam azzal, hogy gyilkosság történik és jön Sherlock és nyomoz. De mivel én és Sherlock nem igazán vagyunk kompatibilisek, komolyan mondom egész egyszerűen ledob az agya magáról, és komoly, nagyon komoly elismeréssel adózom mindazoknak, akiknek sikerül őt karakterhűen mozgatni, úgyhogy ez tényleg csak egy ilyen eszmefuttatás.
De azért azt még így is megnézném, ahogy John és Sherlcok párbajozik.
Csitt-csatt.
Khmm....
És ez már biztos, hogy nem gyógyítható.



8 megjegyzés:

  1. Szerintem a Torchwood nem annyira "jujj de erotikus/sötét/blablabla", mint amennyire beállították, vagy csak immunissá váltam, fogalmam sincs :D Viszont nekem tetszett, bár voltak olyan részek mikor a kicsike szívecském úgy fájt :c Az amcsi folytatást viszont hanyagoltam, mert már alig voltak meg az eredeti csapatból az emberkék :P
    És én nagyon akarnék olvasni tőled Torchwood és Molliarty(?) fanficeket *-*
    Visszatérve a sorozatfüggős részre: Nálam az szokott lenni:
    SPN-es:
    - Ha meglátok egy rénszarvast, vagy egy kockás inget, egyből Sam jut eszembe
    - Ha meglátok egy barna ballonkabátot, akkor először Cas jut eszembe(Aztán kicsit a tízes doctor)
    - Szereztem egy barna ballonkabátot, és folyton azt mondogattam az első héten hogy én vagyok Castiel, vagy hogy "Castiel kabát asdfag *-*"
    - A Carry on my wayward son egy Jensen/Jared hanggal vegyített verziója a csengőhangom
    - Satöbbi xd

    Sherlock:
    - Fekete szövetkabátom van
    - Akarok egy kék sálat hozzá
    - Buszon vagy menés közben elkezdem hallgatni a Sherlock főcímét vagy a hosszabb verzióját, és próbálom úgy analizálni az embereket, mint Sherlock szokta
    - Akarok egy sárga smiley-t firkálni a falamra
    - Satöbbi xd

    Doctor Who:
    - Már vagy tucatszor elképzeltem ahogy a Doctor(tízes) iskolában a szünetben befutna és elvinne magával
    - Félek az angyal szobroktól
    - Angol könyvembe az emberkék arcára vonalakat húzogattam, mintha a Silence-re akarnának emlékezni
    - Bitch Please, mit nekem YOLO, én inkább YANA-ra szavazok ;)
    - Mikor osztálytársam kiírta hogy a csokornyakkendőt akar felvenni, egyből elkezdtem a gép előtt fangirlingelni
    - Akarok készíteni egy Fez-t
    - Betanultam az egész Wibbly-Wobbly-s szöveget, és már vagy százszor elmondtam barátnőmnek, akit ezzel idegesítettem
    - Satöbbi :)

    Amik mindenre igazak:
    - Barátnőimnek fogalmuk sincs miről beszélek mikor elkezdek fangirlingelni különböző dolgok miatt
    - Ugyancsak mikor elmesélem a fanfiction ötletemet

    És amik rám is igazak a tiédből:
    - A téren meredten bámulod a szobrokat, mert szentül hiszed, hogy Síró Angyalok
    - Indokolatlan kirohanásai általában az aktuális sorozat végére, elejére, közepére, szereplőire, konfliktusaira irányulnak
    (Meg a farsangos is igaz lenne... ha lehetne saját kosztümöt viselni, és nem mindig béna témák lennének úgy hogy még össze is kell öltözni)

    Kicsit hosszú lett, á de sebaj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hosszú jó! "félreérthető mondatok rulez"
      Óh, ha megtwtszik egy sorozat, aba nagyon bele tudom élni magam. Igaz ez filmre, könyvre is, de hát ez nálam már csak így megy.
      Jah láttam az amcsi folytatást én is, mármint utánanéztem és úgy döntöttem, hogy nekem nem kell. Hiányoznanának belőle a régi, megszokott arcok.

      Akarsz olvasni tőlem? Én is akarok irni. Hát már egy hullámhosszon vagyunk :)

      Nekem is van ballonkabátom! Bár én főleg Coulombónak éreztem magam, később Lestradenak, a zöld esernyővel, amit soha nem használok Mystradenak, de Castiel nálam is kacsingat az útóbbi időben. Ezekkel a balonkabátokkal már csak így megy.

      Én általában Kilencessel akarództam utazni, de fura, mert ahhoz képest, hogy Tizenegyest nem bírtam vele is elugranék ide-oda. "ábrándos képpel súgja: Középkor!"

      Köszi, hogy írtál!

      Törlés
  2. és a francba mennyi minden illik rám o.o
    komoly függőséggel élek együtt, elismerem, de...
    Sohasem fogok leszokni >:D

    Gyorsan körülpillantgattam a környezetembe, hátha találok még valami plusz kis apróságot, ami fémjelezi totális rajongásom, és ezt sikerült összekaparni:

    Supernatural:
    - legnagyobb vágyad, hogy szerezz egy barna ballonkabátot és kiállj az út szélére, hogy az emberek megkérdezzék, mit keresel ott. Te rájuk néznél és csak annyit felelnél: Deant várom.
    - megindul a nyáltermelésed, ha az Impalára gondolsz
    - az első űrbe küldött műholdról az jut eszedbe, hogy rá tíz évre a Chevrolet legendát alkotott, és az összes gondlatod valahol messze a sorozat történetében kavarog. Azonnal.
    - informatika órán felkapod a fejed a Winchester említésére, aztán hülyén vigyorogsz a hátralévő időben.
    - A Carry on my wayward son-t dalolod úton-útszélen

    Doctor Who:
    - ceruzáddal végig kopogod a padon a theme song-ot
    - dúdolod mellé a dallamot
    - mindenhova négy koppantással kopogsz

    Sherlock:
    - BlackBerry-d van, persze Sherlock miatta
    - Ok nélkül előkapod néha a telefonod és csak úgy pötyögsz rajta, majd titokzatos arckifejezéssel újra a zsebedbe süllyeszted
    - Watsonnak szólítod a legjobb barátod
    - belecsempészed a beszélgetéseidbe Lestrade nevét, és mindig találsz rá okod, hogy lehülyézd

    hirtelen ennyi mindent találtam :D
    a Torchwood-ba belenéztem, de engem nem igazán fogott meg :I
    talán megint megpróbálom
    újra és újra, mert imádom Johnt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "- legnagyobb vágyad, hogy szerezz egy barna ballonkabátot és kiállj az út szélére, hogy az emberek megkérdezzék, mit keresel ott. Te rájuk néznél és csak annyit felelnél: Deant várom."
      Ezt.Ki.Kell.Próbálnom.
      Köszönöm, hogy te is megosztottad velem az ötleteimet, nemsokára kikerülnek a blogra!

      Törlés
  3. Én végig néztem a Torchwood-ot, és azt hiszem a legjobban az írja le, hogy 'bűnös élvezet'. Igazából elég gyenge sorozat (az amerikai verzió meg még gyengébb), de mégis van benne valami, amitől perverz örömemet leltem benne. Meg az is hozzá játszott, hogy akkoriban amikor azt néztem, még nem nagyon láttam olyan filmet/sorozatot, ahol a meleg kapcsolatok úgy vannak beállítva, hogy ez teljesen normális. És ez az egészséges hozzáállás nagyon tetszett. John Barrowmen meg igazából elég gyenge színész, de Jack karakterét állati jól el tudja adni. (Bár van egy olyan érzésem hogy John és Jack egy és ugyanaz a személy.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "Bűnös élvezet" Ez mennyire kifejező már! És végere van egy normális címem az egyelőre csak fejben iródó ficchez. Háh már pusztán ezért szeretlek :)
      Mondjuk én még most se nagyon láttam, viszont olvasok, ugyebár ficek, de tetszett, hogy ilyen normálisan állnak hozzá a dologhoz. Nem verték nagydobra, nem mentek át titkolózósba, egyszerűen csak megmutatták a szerelmüket.
      Szerintem John Barrowmen karakterszinész lett, mert én se nagyon merném betenni más szerepbe, de hát valljuk be, így is megvett kilóra. Na jó engem igazából Owen vett meg és a fogammal szét tudtam volna tépni a kispárnám, mikor visszahozták, meg mikor kiirták, meg úgy közbe is.

      Törlés
    2. Oh, örülök, hogy segíthettem. Azt hiszem :3 Kíváncsi leszek a fic-re:)
      Én azért azóta láttam már olyat, amiben ez szintén így van kezelve, de igen legtöbbször, a titkolózós 'jujj ezt nem szabad' dolog van.
      Jaj én az elején Owen-t nagyon nem szerettem, aztán a végére úgy, ahogy megkedveltem:)

      Törlés
    3. Azért ne várd nagyon, még rettenetesen ellméleti és lehet puszta szenvelgős kirohanás lesz a Children of Earth miatt, mert rohadj meg Davies!
      Jóvanna Ianto is jópofa csávó volt. Én drukkoltam nekik.
      Én brom az ilyen száraz humoros, szarkasztikus hapekokat. Csak épp az életben nem sikerült kifogni egyet sem.
      Nah mindegy.
      Kösz, hogy itt jártál!

      Törlés