2013. október 9., szerda

Jelek, tünetek, bohóságok 2.0



Hála lelkes közreműködéseteknek, kibővítettem ezt a bejegyzést, és íme elétek tárom! Ráadásul fandomokra bontva, mert az úgy még élvezetesebb. És igen kabátimádás forever.

Rajongó vagy, ha...
(BBC Sherlock)

- Szignózod az SMS-eidet.
- Kék sálat és fekete szövetkabátot hordasz.
-
Van egy sárga szmájli a szobád falán.
-  Ok nélkül előkapod néha a telefonod és csak úgy pötyögsz rajta, majd titokzatos arckifejezéssel újra a zsebedbe süllyeszted
- A billentyűzárad Sherlocked.
-
BlacBerryd van
-
Watsonnak hívod a legjobb barátod.
- A macskádat MorMornak hívják, a kutyádat Johnlocknak.
A kórháztetőket látva elsírod magad.
- Megpróbálod úgy analizálni az embereket, mint Sherlock. Összetörsz, mert nem sikerül.
-
Ok nélkül előkapod néha a telefonod és csak úgy pötyögsz rajta, majd titokzatos arckifejezéssel újra a zsebedbe süllyeszted
(Supernatural)

- Ha elkezd pislákolni a lámpafény, te előkapod a sót, ami mindig van nálad.
- A kockás ingről és a rénszarvasról Sam jut eszedbe.
- Beszerzel egy ballonkabátot és magadban azt hajtogatod, hogy te vagy Castiel
- Kedvenc kocsimárkád az Impala.
- Ha megvan a barna ballonkabát, kiállsz a járdára, és várod, hogy az emberek megkérdezzék kit vársz, mire te azt feleled, hogy Deant.
- Te vagy a legjobban meglepődve, ha egy kockás inges csajszi a nyakadba ugrik, és azt kiabálja, hogy: Végre megvagy Cas!
- Informatika órán felkapod a fejed a Winchester említésére, aztán hülyén vigyorogsz a hátralévő időben.
- A Carry on my wayward son-t dalolod úton-útszélen.
(Doctor Who?)

- A téren meredten bámulod a szobrokat, mert szentül hiszed, hogy Síró Angyalok.
- Az építkezésről ott felejtett Toy-Toy Wcről azt hiszed, hogy a TARDIS.
- Az alsókarod tele van rovátkákkal, de ha megkérdezik mi az, te sejtelmes arcot vágsz és azt mondod: Nem emlékszem.
- Betanultad a Wibbly-Wobbly szöveget és mindenkit halálra idegesítesz vele.
- Mindenhova négy kopogással kopogsz.
- Van fezed, csokornyakkendőd.
- Egy üres papirlapot hordasz az igazolványodban, amit pszichikus papírnak hívsz.
- Néha határtalan világfájdalom vesz erőt rajtad, hogy nem utazhatsz a Doktorral.

A tippeket és véleményeket külön köszönöm Yvonnenak és Aneenak, akik sokat segítettek :)


8 megjegyzés:

  1. 'Watsonnak hívod a legjobb barátod.'
    És ha a legjobb barátod is Sherlock-fan?:)) Nálam ez a helyzet. De barátnőmmel hamar lerendeztük a dolgot, mert ő a magasabb, és az okosabb, és fel lehet tűrni a kabátján a gallért, szóval én lettem Watson :D

    ' Kedvenc kocsimárkád az Impala.'
    Az egyetlen kocsi, amit felismerek, az az Impala :D

    Amúgy nagyon akkurátus lista :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, a problémáinkat meg kell oldani, de a környezetemből egyedül én vagyok rózsaszin szives fangörl, úgyhogy értelemszerűen én vagyok Sherlock. Bár néha, sőt gyakran Lestradenak érzem magam.

      Hát én még azt se ismerem fel, na jó talán mégis, de iszonyú rossz vagyok autófelismerésben is.

      Ugye ugye? Volt segítségem is:)

      Törlés
    2. Nekem hálisten legjobb barátnőm is rózsaszín szíves fangörl (pedig nem fangörlködve találtuk egymásra, hanem egy közös koleszszobában) szóval szerencsém van:))
      Egyébként szerintem minden fandom közös tünete, hogy ha egy teljesen átlagos párbeszédben is tudsz idézni valamit a sorozatokból, esetleg komplett párbeszédeket tudsz felépíteni :D Persze utóbbi csak akkor valósítható meg, ha az illető is fan. Viszont ez általában azt vonja magával, hogy mindenki más hülyének néz. (Szintén a koleszszoba szituáció. Ránk rendszeresen úgy néztek mint az ufókra :D) ((Bocsánat a személyes sztorikért :3))

      Törlés
    3. Semmi baj, elvégre én is ilyenekkel szoktam kitömni a blogomat. Mármint a napló részét. A többit meg agyfárasztó dologkkal.
      Általában én a családommal is tudunk ilyen fajta beszélgetést leprodukálni, emrt van néhány film, amit rommá néztünk közösen, és valahogy mindig tudnunk belőle komplett párbeszédeket lejátszani :)

      Törlés
  2. Ezen is jót nevettem :D
    A SPN-t még ki kéne egészíteni a Pudddding iránti állandó vágyakozással :D
    Ismét: crucio

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bővítve lesz igérem! Mentségemre szóljon, szerintem akor még nem láttam azt a részt, vagy, ami valószínűbb, hogy kiment a fejemből.

      Törlés