2013. október 25., péntek

Szerencsés hógolyó!



Hölgyeim és Uraim!
Tisztelt Bloggerek!
Irigykedve csodált Írótársak!
Hadd mutassam be nektek a legújabb, bár korántsem a legeredetibb hógolyót! Nem kérdések, nem random tények, nem idiótaságok különféle természetfeletti lényekről, hanem egy dal! Pontosabban egy SzerencseDal!
Hogy mit is kell vele tenni?
Először is tanuld meg. Aztn küldd tovább tíz embernek tíz órán belül és máris szerencsés leszel!
Figyelem a dal meghallgatása következő, ahogy a tovább küldése is, mert ellenkező esetben csupa rossz, nagyon, nagyon, nagyon rossz dolog fog veletek történni.
Szóval csak tegyétek ki a blogotokra és hirdessétek, hogy ti már szerencsés hógolyók vagytok/

Akinek én küldeném: HardCandy, Kiddy, Corvus Corax, Curios Girl, Engel, Yvonne, Menta, Tatienne, Melinda Moon, Yami

//Na erre kiváncsi leszek.//

7 megjegyzés:

  1. Köszii :) Jajj és! Visszadobtam a labdát, ha nem baj! ;)
    Szóval te már duplán vagy szerencsés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na most miért van olyan érzésem, hogy el fog temetni egy lavina?
      Azért köszi, hátha még be is jönne!

      Törlés
  2. Ezen csak pislogtam, mint a kiszántott egér, de nagyon melengeti piciny szívemet, hogy gondoltál rám. Ezer hála és köszönet. ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nnél többet nem is érdemes kezdeni vele. Mondom ezt én. Sebaj, örülök, hogy azért tetszett :)

      Törlés
  3. jesszuska. a méhecskékről tényleg és folyton castielre asszociálok.
    köszönöm *cicadorombolást hallat*

    VálaszTörlés
  4. Ahhjj de édes vagy...! Imádlak teee ♥

    VálaszTörlés