2013. október 10., csütörtök

Szöveges üzenetek 3.



Tartalom: Már megint az SMS-ek
Páros: MorMor
Fandom: Sherlock BBC
Műfaj: SMS, fluff
Korhatár: 12+
Figyelmeztetés: utalás slashra
Megjegyzés: Kis vigasztalás, semmi több. Úgyis jön még a nyakunkba angst, addig meg legalább mosolyoghatunk egyet.


Főnök, egy tigris van a szobámban – SM

Hogy tetszik? – JM

Sehogy. Büdös, hangos és a kanapémon hever. Az ÉN kanapémon. – SM

Gyönyörű, Seb, a tigrisek gyönyörűek. Rád emlékeztetnek. – JM

Akkor miért nem a te papucsodat rágja szét ez a dög? – SM

Nekem már van. –JM

Csak azt ne mondd, hogy kettőt vettél! – SM

Nem, de bizonyos fokig valóban fizettem érte. – JM

Beteges. – SM

Te vagy az én kis tigrisem – JM

Azt hittem tudod. – JM

Nem, nem tudtam. Most pedig főbe lövöm ezt az állatot. Utálom. – SM

Szép metafora. A bőrét hozd el nekem, abba akarok takarózni. – JM

Kapd be. – SM

Hogyne, csak érj ide. – JM

16 megjegyzés:

  1. Imádom ezeket a MorMor SMSeidet... *-* Bocsi hogy ilyen rövid kritikát dobok ide neked, csak éppen angolom van. Szóval tetszett. Kérek még! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egyetlen értékelhető formátum, amiben dolgozni tudok velük és nem menekülök el sírva, hogy Úristen mit tettem!
      neked pedig extra ölelés a villámgyors kommentért.
      Angol? Hát hajrá, sok sikert és kitartást!
      Lesz még, hogyne, muszáj valamivel kezelni a lelki sebeinket!

      Törlés
  2. Kérlek mondd, hogy nem ölték meg a kis tigribigrit, hanem megtartották és ő lett a házicicájuk és a merénylőikkel etették és néha, amikor Seb éppen dolgozott, Jim hozzábújt *_* kérlek, mondd..../atyaég, szerepeltethetem vendégszereplőként a tigrisedet a mormor ficimben? *_*/

    Egyébként nagyon tetszett, mint mindig :D
    "Akkor miért nem a te papucsodat rágja szét ez a dög? – SM" Annyira...ők *_* Imádom! :D

    VálaszTörlés
  3. Oké, mondom, hogy nem ölték meg, végül is Seb pórázon vezette Jimhez, aki tök hálás, hogy életben hagyta, és a többit a képzeletedre bízom.

    Persze vidd csak, én vagyok megtiszetelve ezzel! *_*

    Boldog vagyok, hogy boldog vagy!

    VálaszTörlés
  4. óó, a végén hangosan nevettem :D nagyon édes, és szegény tigris :( ironikus és frappáns ez az egész, köszönet ezért a kis frissítőért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen és bármikor szükséged van rá :) Néha jó ha az ember nem fullad bele az aktuális novellába :)

      Törlés
  5. Édes, még ha fura is ez a szó velük kapcsolatban. :)
    A vége tipikus Jimes poén, jót mosolyogtam rajta.
    A tigris ötlete zseniális.
    Pussz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh nem fura, ők édesek, már amikor nem azon munkálkodnak, hogy felégessék a világot.
      Neked is pussz!

      Törlés
  6. Ha ez mond valamit a tehetséged mértékét illetően, akkor közlöm (meg amúgy is) hogy a fandom ismerete nélkül végigröhögtem mind a három sms párbajt.
    Egyébiránt szentül meg vagyok róla győződve, hogy ez biza az OSOF egyik válfaja, csak facebook helyett sms-el, és mint műfaj igen közel áll a szívemhez. :3 (És mert én mindig olyasmire asszociálok, aminek semmi köze az adott műhöz, de tényleg mindig, ezért frankón beugrott a Help! legendás jelenete, amikor kergeti őket a tigris és Beethoven 9-ik szimfóniáját kell neki énekelni.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rettentresen sokat mond. Hallottad a házad fölött elrepülő rakétát? Na az az én önbizalmam volt, amit te inditottál el.
      Nem ismered a fandomot és jót nevettél?
      Hát mi mást kívánhatna egy magamfajta billentyűzetnyúzó ezen kívül? "rettenetes büszke magára, és ragyog, mint egy kiscsillag"
      Amúgy lehet, én meg azt nem ismerem, és a Help! filmet se láttam, de oda se neki. Én s mindig elkalandozok :)
      Köszönöm, köszönöm, köszönöm! Áldásom formája vattacukorfelhőpmacs formájában jelentkezik és eláraszt téged, nyalókával, csokival, vagy bármivel amit szeretnél és nem vagy rá allergiás.

      Törlés
  7. Tigrist a Tigrisnek. :D Moriarty tud udvarolni, nem mondom. Engem levenne a lábamról ezzel a stílussal, azt tuti, na de én sose voltam normális. :P Köszönet Neked értük! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha leesett!
      Moriarty egy gavallér, szerintem, legalábbis a Westwood öltönyéhez jól megfér ez a stílus.
      Legközelebb ha találkozunk és olyan állapotban lesz, megmondom, hogy nézzen el feléd is .)
      Szivesen.

      Törlés
  8. Imádom az SMS párbajaidat, imádom ahogy Sebastian azt mondja, "Főnök..." és szégyellem magam, amiért még egy hozzászólással sem tiszteltelek meg. Úgy gondoltam, ezen haladéktalanul változtatni kell. Suhanok is, körbeszaglászom a blogodon, hátha találok még valami kedvemre valót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mind imádjuk az SMS-eiket. :)
      Szerintem megérné látni élőben, ahogy Seb azt mondja Főnök. Oké, ebbe belegondoltam. Óh, ezek a rossz gondolatok!
      Boldog vagyok, hogy irtál és körbesuhansz.
      Nagy puszi és ölelés!

      Törlés
  9. ezazmégMorMormég
    :3
    amint végigolvastam felrémlett előttem Jim tigrisbundában, és elkezdtem nevetni
    valószínűleg utóhatás
    édesebbek, mint egy extragalaxis /ezt a szót még emésztenem kell, meg azt, hogy jött össze a MorMorral, de meglesz/
    tulajdonképpen újraésújra elolvasom az üzeneteket,mert...mert
    imádom *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos, hogy utóhatás, bár szerintem egy Jim tigrisbundában kifejezetten dögös. Pláne ha alatta nem visel semmit.
      Khrm...
      Az extragalaxisok úgy jönnek ide, hogy Jim egója kitesz egy galaxist, ahogy Seb profizmusa és bomlasztó lazasága is, és ezek ketten egy extragalaxist alkotnak. Mi meg csak bámulunk a távcsöveink mögül és elhaló sóhajjal mutogatunk rájuk.
      Imádd csak, jót tesz a lelkednek. De a rajongási mellékhatásokat tuti csillapítja.

      Törlés