2013. szeptember 20., péntek

Szöveges üzenetek 2.



Tartalom: Moriarty és Moran újabb SMS párbaja.
Páros: MorMor
Fandom: Sherlock BBC
Műfaj: fluff
Korhatár: 12+
Figyelmeztetés: nyomokban durva beszéd
Megjegyzés: Ez igenis MorMor. Akárki akármit mond ez MorMor. Szeressétek. Rövid és talán még vicces is. Afféle helyrezökkentő a rengeteg angst után és előtt.


Főnök, hol van a puskám? – SM

A kezedben. - JM

Ez egy vízipisztoly. – SM

Hát, te tudod. Ha méreg van benne, felőlem azzal is kinyírhatod. – JM

Víz van benne. Ez egy kibaszott vízipisztoly, sima vízzel és tudni akarom, hol van az igazi puskám?! – SM

Eldugtam. – JM

De mégis miért? – SM

Unatkoztam. –JM

Azért hasalom ezen a rohadt hideg kövön, a rohadt huszonvalahányadik emeleten egy rohadt játékszerrel a kezemben, mert te unatkoztál? – SM

Igen.  – JM

És mert vicces. – JM

Ki foglak nyírni. – SM

Nana, kis tigris, nem harapjuk meg a kezet, ami ételt ad. Légy jó fiú! – JM

Majd ha visszakapom az IGAZI puskám! – SM

Visszakapod, nyugi. Mihelyt megölted a célszemélyt. – JM

16 megjegyzés:

  1. MorMor...SMS párbaj...TÖKÉLETES!
    Ez a kettő valami elképesztően fantasztikus. *-*

    "Visszakapod, nyugi. Mihelyt megölted a célszemélyt. – JM" Sírtam a röhögéstől. xDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyehogyugye?
      Bezony, ezek ketten fantasztikusak, és mind imádjuk, mikor Jim szivatja Morant :)
      Van még valahol még egy, de majd frissítem a cimkéket, hogy könnyebb legyen a keresés.

      Törlés
  2. Ahhhw MorMor. <3
    Imádtam, a slusszpoén meg valami elképesztő. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezony, tessék csak örvendezni vala neki.
      A poén meg csak most csak nektek:)

      Törlés
  3. a k a r o m látni azt a jelenetet, amikor Seby agyonvízipisztolyozza a célszemélyt :D érted? a-ka-rom!!
    mormor sms-ek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Értem.
      Most pedig hunyd le a szemed, lazulj el és kövesd a hangomat. Morant látid, amint agyonvizipisztolyozza a célszemélyt.
      Mikor csettintek felébredsz és kipihentnek érzed majd magad.
      Ennyit tehetek érted. :)

      Törlés
  4. enném meg őket ♥
    elképesztő ez az sms-párbajozós téma.
    igenismormor és igenisimádtam.
    köszönöm. még ilyet ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak viggyázz ne akadjon meg a torkodon!
      Az SMS egy nagyon jópofa műfaj és saját bevallásom szerint ezzel a páros csak így tudok értékelhetőt alkotni.
      Szívesen, már tervbe van véve a következő!

      Törlés
  5. Ugye tudod, hogy ez a fic is hatalmas szerepet játszott abban, hogy végérvényesen MorMorista legyek? Valahogy ezek között kell valaminek lennie, amit azt hiszem, ez a kis sms-párbaj remekül kifejez :)
    Moriarty oldaláról: "Unatkozom. Sebby."
    Moran oldaláról: "Megölöm, ha nem hagyja abba. Az életét. Vagy a dumálást. Vagy mindkettőt. De azért hiányozna."

    VálaszTörlés
  6. Ezek szerint te is elkaptad a MorMor vírust. Éljen! És tőlem!
    Még nagyobb hurrá!
    Ezek között tényleg van valami, elhiheted.
    Köszönöm, hogy hagytál véleményt!

    VálaszTörlés
  7. Én is meg akarom nézni, ahogy Moran ezredes vízipisztollyal nyírja ki a célszemélyt! Nagyon tetszett <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mind látni akarjuk, és lassan fürtökben lógunk az ablakokban :)
      Boldog vagyok, hogy örülsz

      Törlés
  8. csatlakozomaMorMortáborhoz
    Pedig esküszöm eddig nem szerettem őket, de a francba is!
    megzabálommindkettőt ><
    Annyira röviden,falatnyian jó lett, hogy nem bírtam szó nélkül hagyni!:)

    VálaszTörlés
  9. Hurrá, én is beléptem a térítõk táborába!
    Ezért az jók az SMS-ek, mert falatnyiak, zabálnivalók és lehengerlõek :)
    A MorMor pedig csak hab a tortán.

    VálaszTörlés
  10. Jajj az első ilyen SMS-es szösszeneted is nagyon tetszett, ez is jó széles mosolyt csalt az arcomra! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mosolyogj csak és a világ is visszamosolyog rád! Vagy bepancsol egyet. Az élet sajna nem daráltkeksz.
      Ilyen még várható, mert mind szeretjük az SMS-eket.

      Törlés