2013. szeptember 13., péntek

Kisiklott élet



Tartalom: Loki gondolatai a zuhanás előtt.
Páros: Loki/Thor
Fandom: Avangers annak ellenére, hogy ez a jelenet a Thor filmben volt látható
Műfaj: angst
Korhatár: 12+
Figyelmeztetés: no slash, no cselekmény, POV
Megjegyzés: És ez történik akkor, mikor unatkozom és nincs kedvem semmihez.


Nem tudom voltunk-e valaha igazán boldogok.
Már kölyökkorunkban is egyfolytában vitáztunk és veszekedtünk, bár azt mondják, hogy ez a normális.
De már akkor is féltékeny voltam rád.
Nem hiszem, hogy tudtál róla. Vagy ha mégis, akkor sem érthetted teljesen. Mindig te voltál a jobb, az erősebb, a bátrabb.
A kedvenc.
Emlékszel mikor vehetted kézbe a Mjölnirt? Két kézzel, minden erődet beleadva tudtad csak megemelni és alig pár centire volt csak a földtől. Mégis mindenki annyira büszke volt rád! Kis királynak szólítottak és aznap a szokásosnál is jobban lesték a kívánságaidat.
Én nem voltam ott csak az alakmásom, mert gyűlöltem az egész felhajtást a pöröly meg körülötted.
Este felajánlottad, hogy én is kipróbálhatom, ha akarom.
Nem mondtam.
Tudod miért?
Mert már megpróbáltam és nem sikerült. Nyilvánvalóvá vált számomra, hogy nem én leszek az uralkodó.
Ennek ellenére, vagy éppen pont ezért, mindent megpróbáltam, hogy ne így legyen.
Nap, mint nap veletek együtt edzettem. Megtűrtetek, mint szükséges rosszat. Rám mosolyogtatok, megveregettétek a vállamat, de ez volt minden.
Nem adtatok többet.
Pedig bármennyit elfogadtam volna és nem lett volna nálam hálásabb az egész világon!
Féltetek tőlem?
Nem tartottatok harcosnak?
Vagy éreztétek, hogy nem vagyok igazi azgardi?
Esetleg mindegyik?
Igaz, nem úgy harcoltam, mint ti. A szemtől-szemben sosem volt az én asztalom, inkább cseleztek és trükköztem, és ha lehetett hátba szúrtam a másik felet.
Emlékszem apánk, vagyis csak a te apád, rengeteget prédikált a becsületről, én pedig bólogattam és úgy tetem, mint aki megpróbálja betartani.
Persze nem sikerült.
Így hát csaltam.
És jól csináltam, nagyon jól.
Mégsem dicsért meg senki.
Ragaszkodtatok, ugyanúgy, ahogy most is, a szánalmas elveitekhez és többnek tartjátok magatokat.
Egyikőtök se lépett be az árnyékba, hogy megkérdezze tőlem, ki vagyok.
Vagy, hogy elmondja.
Most már ez úgysem számít!
Volt idő, amikor mindent el lehetett volna fordítani egy másik irányba, de észrevétlenül elsiklottunk felette.
Mind hibásak vagyunk.
Nem mintha ez bármit is számítana.
Mindannyiunknak meg kell fizetnie érte, azért, hogy minden úgy történt, ahogy.
Én fizetem a legnagyobb árat.
Mindig is én fizettem.
Azonban egy percig se hidd el kedves bátyám, hogy nem térek vissza és nem hajtom be rajtad is!
Ha kell bejárom a legsötétebb helyeket, a legrosszabb, legfélelmetesebb világokat, ahova még a fény se jut el. Sereget toborzok, kegyetlen, szívtelen szörnyeket és ellened fogom vezetni őket bátyám! Ellened és a drágalátos Földed ellen. Nem számít mennyi időbe kerül, nem számít, hogy hova kell merülnöm, nem számít, hogy mivé kell válnom érte, mert az én hatalmam nem szűnik meg azzal, hogy most lezuhanok. Én leszek az akitől te is félsz majd a sötétben, és én leszek az, aki felkorbácsolja a szívek vérsötét hullámait, és én leszek az, aki a hegyszirten ülve kacag majd az egymásnak rontó seregeken.
De tudod, tényleg megtettem volna.
Egyszer, valamikor.
Mikor már túl késő.
De hisz most is az.
Igazán érdekes, hogy számomra mindig túl késő.
Mindegy ez sem számít.
Csak a bosszú.
Elengedem a Mjölnirt és végig titeket nézve eltűnök a sötétségben.
Volt egy bátyám, úgy hívták Thor.
Volt egy apám, úgy hívták Odin.
Volt egy árva fiú, úgy hívták Loki.
Lett egy büszke király, úgy hívják Thor.
Lett egy vén isten, úgy hívják Odin.
Lett egy szörnyeteg, úgy hívják Loki.

12 megjegyzés:

  1. Ez...Ez Loki. Elejétől a végéig, mintha csak az ő elméje legmélyéről olvashattam volna. Köszönet érte :) Szomorú hogy így alakult a sorsa, de remélem a második filmben jobbra változik kicsit...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádkozunk, hogy jobb legyen. De ha jobb lenne, akkor nem lenne miért sajnálni, és ez hova vezetne? de egy kicsi boldogság tényleg jó lenne neki.
      Óh és köszönöm! Lokival pont azért ilyen eredményes együtt dolgozni, mert annak ellenére, hogy teljesen elcsesezett és gonosz és pusztító, annak ellenére vágyik a szeretetre és ez a harca saját magával egész egyszerűen hátborzongatóan gyönyörű. Boldog vagyok, hogy vissza tudtam adni.

      Törlés
  2. Ajj... Te jó szagú makréla! Ez csodás volt, nagyon ügyi vagy. Loki gondolotai annyira lokisak voltak.*-* Most kicsit amúgy megszorongattad a szívemet ezzel. Főleg az utolsó hat sorral.

    Am, írsz majd egy FrostIron fluff ízét? Vagy egy ThunderFrostot. Légysziiii! Annyira jó a stílusod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az az utolsó hat sor nekem is nagyon tetszik és kifejezetten büszke vagyok rájuk. Ahogy arra is, hogy megszorongattam a kicsi szívedet, mert ez úgyse sikerül gyakran.
      Figyelj, amint kiderítem, hogy mit mondtál nekem, mert bevallom, ezekbe a kifejezésekbe nem mozgok otthonosan szó lehet róla!

      Törlés
  3. Wow! Az egész... de a vége.. *felpofozza magát, hogy valami értelmeset tudjon idepötyögni*
    Nagyon tetszett! Az egész annyira Loki, ahogy elénk fested, hogy hiába reménytelen minden, ő még így is várja a jövőt, ahol majd Ő eljön, visszajön és hú.

    "Igazán érdekes, hogy számomra mindig túl késő." Ez maga a tökély. Köszönöm, hogy megírtad :")

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye a vége? Ugyehogy a vége? Nem, nem bámultam idiótán vigyorogva, hogy ez még nekem is tetszik, áh dehogy!
      Azt hiszem az egyik énemet Loki-nak hívják. Meg a kígyómat is így fogják, ha lesz egyszer.
      Loki mindig visszajön. Mindig.
      Szívesen, én meg annak örülök, hogy elolvastad és ahygtál véleményt!
      De ne bántsd magad, nem segít ilyenkor :P

      Törlés
  4. olyan szépen meg tudod fogni az érzéseit, és én olyan szépen sírva tudnék most fakadni *csak már túl fáradt vagyok hozzá, de lélekben most könnyezek* az utolsó szavak kiütöttek a székből, és pontosan eltaláltad vele Loki lényegét.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lélek könnyei is könnyek, úgyhogy újabb strigulát húzok a füzetembe.
      Szeretem, ha valakit ki tudok ütni a székből, bár félig Lokié az érdem, hsizen ha ő nem lenn! De Hál IStennek van és kaptok még. Ezt vegyétek fenyegetésnek.
      Köszönöm a véleményt!

      Törlés
  5. Eléggé nehezemre esik kritikát írni ezután a csoda után, de a végeredményért nem vállalok felelősséget. VALAMI ELKÉPESZTŐEN JÓ LETT! Olyan zseniálisan ragadtad meg Loki személyiségét és írtad le a gondolatait, ahogy még sehol sem láttam. Asszem ezek után egy ideig nem írok, ilyenkor mindig kifúj az önbizalmam :DD Csak gratulálni tudok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg nehezemre esik ilyen csodálatos véleményre válaszolni.
      De tényleg?
      Hogy lehetsz ennyire aranyos már?
      Köszönöm szépen, tényleg, amennyire féltem belevágni, annyira élveztem az egészet és még te is, hát köszönöm, a padlóra olvadtam.
      Lehet, hogy muffinba sütve foglak elfogyasztani :)
      De írj te is, mert LOki hálás egy karakter, még akkor is ha ez nem is látszik rajta:)

      Törlés
  6. Azt, ami ilyen nagyszerű, elég könnyű dicsérni :3 A többi írásodra is rávetem magam, amint lesz egy cseppnyi időm. Igen, hálás karakter, mondjuk a legutóbb festőt csináltam belőle, lehet, hogy azért még kapok a fejemre xD Ha gondolod, nézz be hozzám, bár úgy vettem észre, hogy inkább Tony/Loki-s vagy, én meg thorkis... nem, a frostiron is ugyanúgy a szívem csücske, csak azt még nem mertem írni :'D

    VálaszTörlés
  7. most találtam rá és egyszerűen fantasztikus lett!!! imádom teljesen Loki gondolatait éreztem a sorokon keresztül!!!!

    VálaszTörlés