2013. szeptember 18., szerda

Ünneplünk!

Szerény és kissé elcseszett blogom elérte a 10.000 látogatót!
Hurrá!
Tízezer kattintás emberek el se hiszem!
Mindazonáltal a blogspot, többnyire, nem hazudik, szóval mégis igaz.
És én készültem is, sok színes, néhol mozgó dolgokkal. Bocs Kiddy mégse cukormérgezett színváltós hangyák.
Bezony képek és giffek! Fandomokra és párosokra bontva, és senki nem lesz aki végignézi.
De azért itt vannak, annyira nem korhatárosan, mert tekintettel vagyok a lelketekre, ami szűzies és romlatlan.
A dizájn még alakulgat, de köszönet érte Mentának, aki egy félistennő és megszánt vele.



Sherlock BBC

Johnlock

Sherlocckal nem könnyű az élet

Ehhez nem kellenek szavak. 

Egy cuki, édes sündisznó.

Nézd. A. Szemeit.

Szegény John, aki csak vár, csak vár az esőben.

Azt hiszem kezd nyilvánvalóvá válni, hogy én abszolút John rajongó vagyok. Legyetek ti is!


Az a pillanat, amikor rádöbensz.

Egy igazi Johnlock fanart.

Csak mert ez jópofa

Sherlock, John, hegedű. Zavarbaejtő, ha ezt így kommentálom.

Tuti, hogy megjátszotta.

Nem, ezt nem kéne.



Mormor

Nézzétek és olvadjatok el.

Óóóó! 

Ez egy szépséges Jim

Széles vigyor!

Kid!Jim. Nem lennék a bébiszittere

Dögös. Egyértelműen dögös.

Nézd az árnyékot. Csak nézzed.

Szerintem elaludt a kádban.

Westwood minőség

Vigyázat robbanásveszély!

Fárasztó


Sheriarty

Teadélután


Ez egy komplett novella. 

Ez lehet, hogy volt valahol, de akkor is szép. Jim és Sherlock szimfóniája

Nem kommentálom.

Színtiszta szenvedély

 Egyéb

Legalább már tudjuk miért van Mycroftnál esernyő


A pók és a hálója

Te melyiket választod? A nappalt? Vagy az éjszakát?

És a végére csak feltűnt a Nő is.

Doctor Who?

Cuki. Egyszerűen csak cuki.

Tetszik. Ennyi.

Felkészültetek? Nem. Én sem.

Ez olyan jellemző.

És nem engem hív. Szörnyű.

A táj megy a ruhájához. Jó kis összhang.


Baglyok és édesek.

A Kilences. Az én Doktorom. Abszolút.

A szemei. Meg a gúnyos mosolya.

Kilences. Tizenegyes. Tizes. Ha valaki nem tudná.

Azt hiszem kezd nyilvánvalóvá válni a rajongásom. Mintha eddig nem lett volna az.

Doctor whooooo!

 Szép. Szomorú. Szomorúan szép.

Helló! Én vagyok a Doktor!

Matt Smith és a TARDIS.

Hinta-palinta.

Hol lehet ezeket kapni? Hol?

Aki tudja mi ez plussz ölelésben részesül.

Minden gratulációm annak aki így tud rajzolni.

Ne sírj! Kérlek ne!

Jól van na. Mondtam, hogy kedvenc.



Szines Doktor. Pont, mint a személyisége

Avangers

Loki/Stark

Esküszöm ha valakinek ilyen szeme van, az engem megvesz kilóra.

Az igazi törődés

Nézzétek és érezzétek, hogy megvesz magának a páros.

Csend, Béke. Nyugalom.

Nem az igazi szereplők, de annyira Lokis!

Ott az a mosoly. Pont ott.

Loki a hóesésben.

A hős és az antihős. Tökély.

A mosolya. Hát lehet nem szeretni?

Ha ezt én vissza tudnám adni egy novellámban!

Egy zseni meg még egy zseni és mi gyönyörködünk bennük.

Nem, te vagy a király!

Ez kb. az a szint, amikor Sherlock a tarkóját vakarta a kibiztosított pisztollyal.

Könnyed, elegáns, hatásos.

 Istenem!

Elmondom lassan még egyszer. 

A fájdalom gyötrelme.

Dance!Frostiron! Na, na, na?

Vicces lenne ha elejtené. Nekünk.

Khmm...khm...

Felhívás egy keringőre

Ezt is csak nézni kell.

Egészségetekre fiúk!

A legény a gáton.

Egyéb

Részemről Thornak drukkolok.

Cukiság faktor az egekben.


Ha valaki végignézte az megérdemli, hogy kérjen tőlem valamit. Interjút, novellát, verset, és én megirom. Lehet, hogy beletelik két hétbe is, de megirom. 
Mert ti vagytok a legjobbak!









12 megjegyzés:

  1. én igenis végignéztem! ♥

    jaaaajj és az az utolsó mormoros gif. azon nagyon kihaltam. meg a lokik. meg a frostironok. meg a sherartyk. huha. azt hiszem kelleni fog egy nyugitea :3

    boldogságos tízezret *pezsgőt is bont* ♥

    [*közben halkan sugallja: írj mormoooooor-t* ♥]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mikor megláttam azt a giffet egész egyszerűen TUDTAM, hogy ezt nektek látni kell. Agyleépülés forever.
      Ezen már csak a hidegzuhany segít, én azt hiszem. És tényléeg nem voltak korhatárosak. Na majd a következőnél!
      A pezsgőt köszönöm, nagyon finom volt!
      (Van Mormorom. Készen. Rövid, vicces, SMS-eses.)

      Törlés
  2. Gratulálok a tízezreshez! Remélem egy nap én is elérem ezt a számot. A képek fantasztikusak. (sugallok valami Johnlockot, vagy esetleg FrostIront...) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Egész biztosan sikerülni fog, hogyha nem hanyagolod el és rengeteget csereberélsz.
      Frostiron biztos, Johnlock meg az, amit oldalt meghirdettem.

      Törlés
  3. gratulálok!!! *konfetti* (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
    ezek a képek nagyon jóók, mind mind mind, szóval nem is kezdem el őket részletezni, de nyuff!
    a dizi nagyon szép lett! *én is már egy ideje szeretnék vmi újítani, mert igen, már megint meguntam amim van, de csak nem sikerül, szóval szurkolj xD*
    még 1x gratula, és még sokszor ennyi tízezret! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      És drukkolok, a blogspot nagyon érdekes állatfaj. Jah a munka oroszlánrészét úgyis én végeztem: üvöltöttem.

      Törlés
  4. Nagyon nagy gratula! <3
    Hát mégsem cukormázas hangyák lettek, de sebaj, ezek jobbak :D
    énis mormort sugallok, hallod? susúúú, susúúú <3
    Még legalább ezerszer ennyit!! Az új dizi meg valami csoda *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallom, és végre rájöttem, hogy ez nem a szél, hanem a te hangod. Kicsit. Nagyon. Ijjesztő.
      MorMor továbbra is SMS-ek, mert az jó. Nektek.
      Köszönöm!
      A dizi csapatmunka volt!

      Törlés
  5. Egy dolog: Az új dizájnod elképesztő jó. Imádom.
    Kettő dolog: Te is elérted de jóóóóóóóóó :3333 *tűzijáték* Gratu és még sokszor ennyit neked.
    Három.: Az a Sheriarty kép, a szimfóniás, nálam volt a blogon adsfgjhkopnjzhp (Szerelmünk szimfóniája a címe a ficnek)
    És hallgasd a csendet. Hallod a hangom? Nem? ezt mondtam pedig: sheriarty, vagy valami olyan ship, akiket szeretsz, de még sose volt velük ficed.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam! Hogy nálad láttam!
      Csak nem voltam benne biztos.
      Óh Sheriarty készül, kid!Sheriarty, ha egyszer meglesz a történeti szál. Úh nem vagyok nagy shipper, vagy akiket mégis szeretek, azokjat ti nem ismeritek, szóval ez utóbbi bukta.
      Köszönöm!

      Törlés
  6. Volt pár amit ismertem, de a többség gyönyörű újdonságként ért :) Gratulálok a 10.000-hez, remélem hasonló tempóban nő ezentúl is (mondjuk naponta nézem van-e új, szóval osztódással szaporítom xD )
    Ano, amúgy hogyan működik ez a csere-dolog?
    Amúgy bármit írsz, egy olvasód tutibiztos hogy van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény kitartó olvasó! Egy csapás lehet a frissítési menetem. De örülök, hogy itt vagy még, maradj továbbra is!
      A csere-bere igazán tök egyszerű, már ha arra gonolsz, amiré én gondolok, hogy gondolsz. Szóval ha van egy oldalad, akkor végigrohansz a blogspotos linkek között, amelyik hasonló tartalommal bírnak és letámadod a tulajokat, hogy: Légyszi, légyszi, kirakhatlak cserébe?
      Aztán ha igen, akkor kiteszed és ennyi. Mert minél több a cseréd, valószínűleg annál többen látogatnak meg.
      És köszönöm, mindig öröm az állandó látogató!

      Törlés