2013. szeptember 10., kedd

Edzés, színház, miegymások



Az a helyzet, hogy megint el fogok tűnni. de legalább be tudom fejezni valamelyik, az oldalsávban beharangozott művemet. Igazából az első kettőt csak be kéne gépelni, de megyek edzésre.
Győrbe és ott alszok Győri öreganyámnál, akinél már megint nem jó a gép. Nem tudom mi a francot csinál vele, hogy öt hónapot se bír ki vírus nélkül az a szerencsétlen számítógép. Jobb, mint egy profi hekker, bár, hogy hogyan csinálja rejtély.
Szóval kedd, szerda, csütörtök nem leszek. Kedd és csütörtök edzés, vagyis csütörtökön nyílt nap a színházban "körbefutja a szobát, hogy lehiggadjon és nem  kezdjen el áradozni" és edzés ha lejutok, szerdán meg csak simán nem jövök haza.
Mert ugye bérletem nincs a jegy meg drága. Köszönjük Kisalföld Volán!
Nem tudom, de szerintem tuti a démonok keze van benne, szóval ha találkoztok Crowleyval, vagy valamelyik démonnal küldjétek már ide, hogy hadd verjem le rajta! Mert ha nem is ő fejlesztette idáig, az elveszett próféciákból tudom, hogy az embernek nincs mindig segítsége a borzalmak kitalálásában, de nem hiszem, hogy nem volt benne valamelyikük mocskos mancsa a kezdeteknél.
Szóval eltűnök, igen. De azért telóról, internet kávézóból csak meg tudom oldani a szórványos felnézegetést.
Jah igen amit még meg akartam kérdezni, hogy miért Frostiron?
Mármint az iron, az tudom, hogy Ironman, de a Frost, miért? Iszonyat ostobán hangzik, mint egy fagyireklám. Titeket nem irritál? Vagy megtanultatok vele együttélni.
Mindegy én akkor is maradok a magaménál, mert szeretek öntörvényűnek látszani.
Ami valójában nem vagyok, mert az angyalok oldalán állok.
Oké, határozottan túl sok sorozatot néztem.
viszont mint az oldalsávban láthattátok bosszút tervezek ellenetek. Remélem szeretitek a thrillert! Igazából horrort akartam, de útközben, az alapötlet szövésekor rájöttem, hogy ez bizony nem az. Szóval thriller. Saját karakterekkel, de angol nevekkel. Előre látom, hogy hülye nevek lesznek, mert egyszerűen reménytelen eset vagyok névadásból.
Térképből is, de ez most nem ide tartozik.
Ugyan Stephen kingi magasságokba nem tudok emelkedni, de azért megpróbálom rátok hozni a frászt.
Fantasztikus, hogy képes vagyok felfújni egy ilyen dolgot.
A másik, ami miatt eszem a kefét az a közös munka. Alig várom, hogy lássam egybe! Nem hiszem, hogy teljesen bezsámítható állapotban voltam, mikor kitaláltam, de örülök, hogy Kiddy elvállalta. Ezt hetente háromszor neki is elmondom, de csak azért, hogy az őrületbe kergessem.
Nem vagyok könnyű eset.
Határozottan nem.
Oké, most hogy így elbeszélgettem magammal, meg veletek, elbúcsúzom.
Apropó meg szoktátok nézni a videókat, amiket kilinkelek? eredetileg közvéleményt kutattam volna, de úgy döntött, hogy a válaszokat olvashatatlanná teszi és nem tudom, hol kell átállítani. De ez csak a kisebbik baj. A nagy, hogy útközben megváltoztatja a betűtípust - és méretet. Nyamvadt blogspot.
Áve!
(A gif meg csak azért, mert jó. Mindenkinek)

4 megjegyzés:

  1. Loki egy jégóriás, azaz Frostgiant, innen jön :)

    És bocsánat az ismételt késésért, készen van, de még csak félig gépeltem be...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig olyan nyilvánvaló !
      oké, ezt most Ben hangján hallottam a fejemben.
      Semmi gond, küldd csak amikor készen van! Valószínüleg én se leszek gyorsabb. De hát jobb későn, mint soha!

      Törlés
  2. Jégkrém... erre még nem gondoltam, de nagyon jó! XD És csak úgy mondom, hogy én már várom a közös munkátok gyümölcsét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy úgy hangzik? De azért ezt most elképzeltem, hogy megy a jégkrémes autó és ott van az autó oldalán a reklám, hogy Frostiron jégkrémet tessék!
      A másik oldalon meg a pici Avangersek, azt hiszem chibinek, vagy pocektnek, vagy minek hivják, amikor ilyen picik és aranyosak. Szóval fel van festve egy fagyiárus, az a gurolós, biciklivel hajtott fajta és elötte meg a pici Anvagersek tolonganak. Lki persze külön nézi őket, de mellett Stark ott nyújtogatja neki a fagyit.
      De milyen lehet a Loki íző fagyi. khm.. Loki izű khmm.. Ó ezek a rossz gondolatok!

      Ha kész lesz arról te is tudni fogsz!

      Törlés