2013. szeptember 6., péntek

Instant kirohanás az Odaáthoz



"Hosszú, nagyon hosszú nyomdafestéket nem tűrő káromkodás, amiben elhordom minden kategorizált és kategorizáltalan állatnak a rendezőt, írót, és még a szereplőket is"
De különben csak simán szakadjanak meg.
Ezt. Most. Miért?
De tényleg, úgy őszintén és szívből, miért?
És az ötödik évadhoz, nincs magyar szinkron, ami különben csak hab a tortán, pedig nem tudom így hirtelen ki Castiel (tudom ám, hogy a színész neve Misha! Bár a Collinsba nem vagyok biztos), magyar hangja, de nagyon bejött. Tényleg. Tudom, hogy a szinkront néha nagyon el tudják cseszni, de ezt nem.
Jah és maga a sztori!
Ezt a szívást!
Hát ez durva volt, és nem hiányzott.
Jó, nem tudom miért hittem azt, hogy minden megoldódik és rendbejön, mert nem szokott, de ezt azért, na ne.
Persze izomból hozzájuk vágnék valamit és aztán dicshimnuszt zengenék, mert nagyon profi, és tényleg iszonyúan jól csavarják a történetet, de akkor is.
Tudjátok nagyon nehéz úgy kipanaszkodni magam, hogy nem akarok spoilerezni.
Apropó spoiler.
Láttátok már azt a sorozatot, hogy Millenium?
Írok neki egy külön bejegyzést, mert szerintem megéri megnézni.
De egyelőre még csak keservesen átkozom az Odaát alkotóit.
Pedig olyan szépen indult!
Mondjuk nekem tetszettek azok a részek is, mikor még csak furikáztak, meg öldöstek lényeket és nem keveredtek bele ekkora, oltári nagy balhéba. Azoknak is megvolt a maga varázsa.
Persze ennek is, de miért? Miért?
Amúgy pedig nagyon birom, hogy a rajongókat is bevonják. Bár fogom a fejem rendesen, hogy mi is pontosan ugyanilyen lökötek vagyunk, illetve lennénk, de azért tetszik.

4 megjegyzés:

  1. [misha is meg collins is a drága ღ]

    rövid kirohanás a kirohanás alá:
    szerintem az odaátnak öreg hibája, hogy rengeteg és sokszor változó rendezőlistát vonultat fel. ezért a szálak néha nagyon összekuszálódnak, esetleg úgy megnyúlnak, hogy a végét sem látni. a negyedik évad egyébként is annyira hullámzik, mint a hirtelen korbácsolt tenger. egy egész univerzumot emel az alapfelálláshoz, mitológiai lények és jelenések képében.

    sam és dean kapcsolatában az egyik legszívszorítóbb azt látni, hogy eleinte tele voltak felhőtlen pillanatokkal [például az együtt éneklések az impalában] aztán rájuk tör a fél világ és fejest kell ugraniuk a mélyvizbe, ahol bizony rengetegen kívánják elmarni őket egymástól.

    castiel és dean pedig... huhh. az első pillanattól kezdve hihetetlen kötődés alakul ki köztük azzal, hogy a poklot is megjárják együtt. cas karaktere tipikusan az, akit ki akartak írni három rész szerepeltetés után, de a rajongók egyszerűen nem tudtak elszakadni tőle. [misha, vagy talán jensen egy interjúban említette is, hogy a destiel egy, az odaát keretein belül is, létező szerelmi szál - tehát a kérdés csak az, hogy a továbbiakban kimondottá válik, stagnál ezen a szinten, vagy eltűnik.]
    nekem ami leginkább tetszett a negyedik évadban az castiel jellemfejlődése a winchester tesók mellett. megjelenik az érzelemmentes, szobormerev katona, aztán pici lépésekben átcsap valami érzőbe, egy olyan lénybe aki képes a mosolyra, az áldozatokra, és a szeretet egy igen esetlen fajtájára.

    amugy én angol szinkron párti vagyok és szerintem néhány rész erejéig lesz csak fura átszokni rá.

    elnézést a kusza hozzászólásért, de nem bírtam ellenállni :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond, szeretem az ilyen szép, hosszú véleményeket, mert ez az jelenti, hogy nem irtam le hiába. Persze a rövid is, de értitek na.
      Óh a változatos rendezőlista a Doctor Who-ból nem ismeretlen elöttem, de szerintem jót tett neki az angyalok meg az egész behozása. A lelkivilágomnak ugyan nem, viszont jó sok fordulatot tudtak belőle kicsikarni.

      Sam és Dean kapcsolatához én nem tudok mit hozzátenni, jól van felépitve és kész.

      Én nem akarom hogy el legyen felejtve a szerelmi szál! Nehehem! Nekem az tetszik Castileben mikor oldalra fordítja a fejét és csak néz. Hát attól el lehet olvadni. Nagyon jó színészt találtak rá. Amúgy nekem nagyon rokonszenves, bár folyton a vulkániak jutnak róla az eszembe, pedig nem is néztem sok Star Treket. Vagyis nem annyit.
      De azért rendesen leharapdáltam a kézfejem, mikor azt hittem, hogy eltűnt végleg. Amúgy pedig birom, amikor olyan tök értetlen és látszik rajta, hogy megpróbálja felfogni, de nem tudja, aztán valami mégiscsak leesik neki. És persze a ballonkabát. Engem már ezzel megvett kilóra.

      Nézem én felirattal is, csak furcsa így átváltani. Megszoktam ugye a magyar hangokat, meg hanglejtést, és így hirtelen, olyan mindenki tök egyformán beszél.

      Törlés
  2. Menta már mindent elmondott, én csak annyit fűznék még hozzá: folytasd :) (és Misha cuki brit kiejtéséért szerintem megéri angolul nézni :3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folytatom, folytatom, folytatom!
      Nem tudom megkülönböztetni az ilyen tájszólásokat meg ezeket az angolban, úgyhogy hiába is mondtad, de azért köszi.
      Én a ballonkabát miatt nézem. :)

      Törlés