2013. szeptember 6., péntek

Kérés



Mondd, láttad-e már
a nyár utolsó sugarát?
Ahogy aranyfénnyel töri át
a viharfelhők zord falát?

És láttad-e, ahogy az utolsó levél
elszakad a fától és földet ér?
Mint idebent, az emberi szívben.

És azt láttad-e, ahogy a tenger habjai
rég elsüllyedt fejét a partra lökik ki?
Akárcsak, ahogy a bennünk élő szavak
kihordják a múlt minden fájdalmát.

Hogyha láttad, akkor meséld el,
mert én elfelejtetem, hogyan lehet.
Szavaimból rakd ki helyettem az egészet
és akkor talán, boldog lehetek.


Én és a fantáziadús címeim. Én és a verseim. Már megint.
Mondjuk ahhoz képest, hogy Loki/Star ficet akartam feltenni.
Bár lehet, hogy összekötöm a kellemest a hasznossal és kaptok egy Loki fanficverset. Ha már egyszer van Sherlockos és Doktoros is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése