2013. szeptember 7., szombat

Győrújbaráti Gurolófesztivál avagy Minden reklám számít!



Ezúttal a Kard Rendje, illetve az önként és dalolva jelentkező tagok, Győrújbaráton tartottak bemutatót, azzal a nem titkolt és terjesztett céllal, hogy végre legyen egy junior csoportunk is. Lévén ez a gurulófesztivál gyereknek szólt és volt is ott vagy sok tucat.
Igazából egész könnyen és elsőként odataláltam, ami nagyon furcsa, tekintve, hogy a tájékozódási képességem a nulla és mínusz egy között stagnál, de úgy tűnik ma szerencsém volt.
Aztán lassan befutottak a többiek is. Pongrácz Tomi vezetett mindent, szegénynek kicsit betett ez az egész, de rendben levezényelt mindent. Igaz a bemutató alatt nem beszélt sokat, nem szereti ezt a részét, viszont a bemutató nagyon jól sikerült. Legalábbis szerintem és a skacoknak is tetszett, legalábbis az amikor estek, meg a párbajok. Jól jegyezzétek meg, hogy nemcsak korhűek vagyunk, de fenemód látványosak is. A kissrácok meg nagyon élvezik, mikor ilyen szép szál emberek esnek akkorákat, mint a ló.
Igazából ez volt, meg gyerekvívatás. No most mivel én jó sokat kihagytam az edzésekből, meg nem is vagyok olyan szinten vívásügyileg, így nem vettem részt a bemutatóban, viszont vívattam, meg vívtam a gyerekekkel.
Ez sokkal nehezebb és megerőltetőbb, mint amilyennek hangzik és szép nagy adag türelem meg hang szükséges. Persze plüsskardok se ártanak, mert ezekkel vívnak, de hát kissé nehéz ügy. Mert az még hagyján, hogy felszántják a kardok végével a pályát, mert nehéz és/vagy tellegetnek velük, de az amikor úgy néznek rád, mintha legalábbis klingonul beszélnél hozzájuk, na az idegesítő.
Jól van, meleg volt és felment a vérnyomásom. Sajnos ilyen melegben nálam ez megesik és ilyenkor kevésbé vagyok türelmes, de azért szeretem ezt csinálni.
Persze néha monoton, de ez is kell, hiszen éljen a reklám.
Volt egy páros, akinek az egyik tagja sikerült alaposan fejbe vágnia a másikat, hiába üvöltöztem folyton, hogy Ésszel! Azonnal elvettem tőlük, de még mindig zavar, hogy megtörtént a baj.
De szeretem csinálni, mert nyugodtan kiabálhatok és mert olyan hasznos.
Igazából nincs olyan sok mesélnivalóm erről, mert nagyjából csak ennyit csináltunk, de ezzel bőven elment három óra. Vagy kettő, plusz az utazás.
Igazából azért is számoltam be, hogy voltunk Győrújbaráton, mert egyszer csak elmegy valamelyiktek megnézni, hogy miről tudok én itten órák hosszat regélni.
Na jó, pont most nem, mert hát ez kicsit kicsi bemutató volt, és jórészt inkább vívattunk, mert ez ilyen reklámozás volt.
Amiről még beszélni akartam az az, hogy jövő hét csütörtökön lesz a Nyílt nap a Kulisszák mögött, vagy valami hasonló nevezetű program a Győri Nemzeti színházban és már fent van a részletes program és valami SZENZÁCIÓS!
Ismertek, tudjátok, hogy szeretek rajongani, örömködni, meg vívni, és általában lelkesedni, de a színház, úristen a színház, hát arra nem találok, de tényleg nem találok szavakat.
Őszintén szólva én rózsaszín szivecskéket eregetek az orromon, meg szivárványt hányok, és hasonló fangörlségeket művelek, ha csak meghallom azt a szót, hogy színház és most nyílt nap lesz. Nem fogok aludni, már most látom.
"Színpadtechnikai bemutató –A nap talán leglátványosabb programja. Ahol a nézők mindazon technikai csodák világába nyerhetnek bepillantást, amelyek segítségével a színpadi varázslatok megszületnek. A legszerencsésebbek testközelből élhetik át, milyen, amikor a színpad forog, süllyed vagy emelkedik. Megmutatjuk, mi mindenre képes a Győri Nemzeti Színház hang- és fénytechnikája, leleplezünk néhány trükköt, és megmutatjuk egy tavalyi produkció látványos jelenetének kulisszatitkait. Aki nem elég bátor, tériszonyos, vagy tart a színpadi szerepléstől, ne tegye fel a kezét, mikor önkéntes jelentkezőket kérünk!
Helyszín: Nagyszínpad"
Na, na, na, na?
Úristen, én ott leszek az első sorban és ki fogok esni a székból annyira fogok jelentkezni. Minimum.
Jól van, mára ennyi elég a megnyilvánulásaimból, de ha egyszer ennyire fel vagyok pörögve. Úristen nagyon, nagyon, fel vagyok pörögve.
A vívás hozza ki belőlem, ami csak olaj a tűzre.
Oké, tényleg eltűntem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése