2013. szeptember 6., péntek

Loki herceg




Lassan ver jéghideg szívem,
a méreg itt van bennem.
De nem félek, és meg nem halok.
A tűz és az ármány istene vagyok.

Hazudok, de te mégis elhiszed,
így lesz könnyebb az életed.
s nem bánod, pedig elvettem rég
a lelkedet, most rabszolgasorban él.

Sokan hiték, hogy más leszek.
Gyenge, mint az emberek.
Erős maradtam s önmagam.
Járom a világot, magányosan.

Tudom, mit látok, mikor rám néztek,
mindent elnyelő sötétséget.
S én csak nevetek rajtatok,
mert bennetek is ott lakozok.

Játékból felgyújtom a világot.
Igazából mindenkinek ártok.
Így nem halljátok a sikolyom
mikor önmagamat felfalom.


Hát ez lenne az. El se hiszem, hogy képes voltam egyes szám első személyben írni. Az érzéseim továbbra is vegyesek, mert mégiscsak Lokiról van szó. Szerintem az lesz a legjobb, ha nem kommentálom és csendben meghúzom magam. Ide kattintva előugrik az a dal, amit még véletlenül se hallgattam meg egymás után hússzor.

6 megjegyzés:

  1. Ez egyszerűen fantasztikus! *-* Nem is nagyon tudok mit írni, annyira a hatása alá vont. Loki az egyik kedvenc rosszfiúm, és a versed nagyszerűen ábrázolja őt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh, rendkívül megtisztelsz!
      Loki nekem is kedvenc, bár fogalmam sincs, hogy mikor kezdődött a kapcsolatunk. Jó igen, egy sötét, viharos éjszakán.
      Úgyhogy csak köszönöm, köszönöm, köszönöm, szebbé tetted a napomat!

      Törlés
  2. verses loki. igazán gyönyörű lett. köszönöm szépen, hogy olvashattam (✿◠‿◠)

    VálaszTörlés
  3. Hát ha te mondod én elhiszem :)
    Köszönöm a véleményt!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszett, köszönöm, hogy olvashattam! *_* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem csak hízelegtek.
      De azért örülök, hogy nyomorú vers ennyi figyelmet kapott!

      Törlés