2013. július 20., szombat

Szöveges üzenetek



Tartalom: Moran és Moriarty SMS párbaja
Páros: MorMor
Fandom: Sherlock BBC
Műfaj: slash
Korhatár: 16+
Figyelmeztetés: durva nyelvezet, slash
Megjegyzés: Ahhoz már tehetség kell, hogy ezt a szösszenetet így fel tudtam címkézni. Mellesleg pedig akár humorosnak is lehet tekinteni.


Szőke, filigrán, futóruhás, húszéves lány. Nyomozó. Likvidált. – JM

Tudom mi a dolgom. – SM

Innen nem úgy tűnik. – JM

Ne kóstolgass, nem az ágyban vagyunk. – SM

Nem szoktalak, nem engeded. Sajnos. – JM

Muszáj pont így kibeszélnünk a szexuális életünket? – SM

Te hoztad fel. – JM

Hogyne, mindig az alkalmazott a hibás. – SM

Természetesen. Én tökéletes vagyok. Ellentétben veled, aki nem tudja teljesíteni a feladatát. – JM

Kuss legyen, most célzok. – SM

Óh, de határozott valaki! Az ágyban bezzeg olyan szépen tudsz könyörögni! – JM

Nem volt elég a tegnapi négy menet, vagy mi? De ha most azt mondod, hogy nem a következő golyó a tiéd lesz! – SM

Másvalamire gondoltam. - JM

Lelőtted már? – JM

Le. Kész csoda, hogy romlik a pontosságom.  SM

Mert én nem hagyom. – JM

A rohadt életbe miért nem írod azt, hogy dugni akarsz? – SM

Ne légy ilyen közönséges. A csaj még mindig él. – JM

Nem lehet. Itt szedik össze a hulláját a mentős fazonok. – SM

Küldök képet. – JM

BAZD MEG! Miért nem mondtad, hogy ikertestvérek? – SM

Mert ha dühös vagy élvezetesebb a szex is. - JM

18 megjegyzés:

  1. Hát ez baromi jó :"DD *dagad a melle, hogy megihletett valakit*
    Nagyon spontán, karakterhű, elvetemült és édes egyszerre :D
    " A rohadt életbe miért nem írod azt, hogy dugni akarsz? – SM" kedvenc :3
    Többet kérek :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éljenek a spotán kirohanások!
      Az a vicc, hogy mindig ezekkel találom el legjobban a karaktert, mert nem görcsölök azon, hogy eltaláltam-e.
      Hogy kapsz-e még nem tudom, nálam ezek megbízhatatlan rohamok formájában jelentkeznek, így ezt függőben hagyom.
      Örülök, hogy tetszett :)

      Törlés
  2. Ez. Ez. Ez kész van. Meg azt hiszem te is. De nagyon imádtam. :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez egy gyenge és fáradt pillanatomban keletkezett. :)

      Törlés
  3. neeee, komolyan, neeee XD fáradt vagyok, és ez most fizikailag fájt.
    nagyon tetszett!! :D
    úgy látszik, ezek a mormor smsezgetős ficek lassan mindenkit megfertőznek ;) *és én ennek végtelenül örülök*

    VálaszTörlés
  4. Perverz örömömet lelem abban, ha egy-egy írásom fizikai fájdalmat okoz :)
    Örülök, hogy tetszett, és igen ezek a SMS-ek már csak ilyen vírusos jellegűek :)

    VálaszTörlés
  5. *ikertestvérek... * Ez nagyon ütött. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Újabb K.O. a listámon, ezaz!
      Igen, az volt az alapötlet, már ha ennél beszélhetek ilyenről.
      Köszönöm, hogy olvastad!

      Törlés
  6. Jajj ez tényleg fájdalmas volt!
    "BAZD MEG! Miért nem mondtad, hogy ikertestvérek? – SM"
    Valahogy el tudom képzelni, hogy milyen arcot vágott... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el én is élénken magam elött látom. :)
      Örülök, hogy te is fájdalmasnak találtad!

      Törlés
  7. GYÁÁÁÁÁÁÁÁ
    Ezen a két hülyén mindig röhögök. :3 "Az ágyban bezzeg olyan szépen tudsz könyörögni!"
    Ez hatalmas! xD :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. (Csak spmanek vette valami homályos okból kifolyólag, de már javítottam)
      Ugye, hogy ugye?
      Örülök, hogy olvastad!

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Kell nekem ilyenkor ilyet olvasnom?! :D
    Moriarty rossz hatással van Moranra... nem illik elvonni mások figyelmét munka közben. Főleg nem a szexuális vágyainkkal - természetes Jimhez méltó burkolt megfogalmazásban.
    "Természetesen. Én tökéletes vagyok..." szeretünk Jim <3

    btw: az előző megjegyzést azért távolítottam el, mert tabletről, ékezetek nélkül elég nomád kommentet alkottam XD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem, hogy kéne, de hát lelked rajta. ;)
      Jim direkt nyúzza szegény Morant, amin mi jót röhögünk. Moran nem annyira.
      De azért szeretjük Jimet.
      Örülök, hogy tetszett!

      Törlés
  10. készkiütöttmeghalok
    Jim annyira édesen egoista, hogy nemtudokrámitírni!
    imádom:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádjad csak ezek megérdemlik.
      Jimet pont azért imádjuk, mert annyira egoista, hogy csak na. Seb meg asszisztál hozzá.
      Nesze neked vizes törülköző, ne mondd, hogy nem akarlak talpra állítani :)

      Törlés
  11. Eldöntöttem, hogy kiolvasom a blogot xD ezoltárianjóvolt xD Moriartyt egyre jobban csípem xD

    VálaszTörlés