2013. július 29., hétfő

Egy névtelen útitárs verse



Csillagok közül jöttél el,
a semmiből hirtelen tűntél fel.
Azt mondtad: te a Doktor vagy.
S megmentetted a világunkat.

Veled tartottam, miért is ne?
Nem tudtam, hogy ez lesz a vége!
Világok között száguldoztunk,
téren és időn át rohantunk.

Egy őrült voltál, egy kék fülkével,
tizenegy élet emlékével.
Szemedben vidámság csillogott,
de két szíved szomorún dobogott.

Figyelmeztettél, veszélyes a világ!
De mindig óvtál s vigyáztál.
Nem haragszom rád mégse, ezért,
mert mit mutattál kincset ért.

Ezért hát, ne csak könnyet ejts!
Mosolyogj, s úgy búcsúzz el!
Hazudj még egyet, csak nekem,
s békében hunyom le a szemem.

Ne vádold magad, nem tehetsz róla!
Ez is csak a Sors keserű fintora.
Fuss, és keress magad mellé társat.
Ne hagyd, hogy győzzön a bánat!

Búcsúzom tőled kedves Doktorom!
S, hogy szép legyen az utolsó mondatom:
teljes szívemből köszönöm neked
a gyönyörű szép emlékeket!




Igen, megint egy fic vers, ezúttal Doctor témában. Igazából erős ingert érzek arra, hogy megmagyarázzam a bizonyítványom, de nem fogom ezt tenni.  (Viszont az utlsó verszakkal most se vagyok elégedett. Nem tudom, hogy az leszek-e valaha)
Szóval ez csak a szokásos kirohanásom, mert meleg van és ez az egyetlen értelmes és vállalható dolog, amit ma papírra vetettem.
Ajánlom Tatiennének, meg bárki másnak, aki elszánt, vagy kevésbé elszánt, Doktor rajongónak tartja magát.

5 megjegyzés:

  1. GYÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚ
    DOKTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR
    VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERS

    Nem kell magyarázkodnod, mert egy úgy jó, ahogy van, ahogy én mondanám: asdfghjkl. ;w;

    Talán ez a versszak tetszik a leginkább:
    "Ezért hát, ne csak könnyet ejts!
    Mosolyogj, s úgy búcsúzz el!
    Hazudj még egyet, csak nekem,
    s békében hunyom le a szemem."

    Annyiradoktorosazegész, és, úúú. ;w;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod a magamba vetett önbizalom reciproka a műveimbe vetett önbizalmam.
      ( Igazából ez nem mindig van így, viszont jól hangzott a mondat)
      Viszont örülök, hogy sikerült elkapnom a Doktor jellemét. Valamint, hogy tetszett.

      Törlés
  2. Ez annyira szép volt, szinte beleborzongtam. *.* Főleg úgy, hogy a vers elolvasása előtt DW-t néztem. :P Jöhetne még ilyen és ehhez hasonló versike, nagyon tetszett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretem ha az olvasók borzonganak. "elégedetten kíhúzza magát"
      Ígérni, nem igérek semmit, mert ez még randomabbul jött, mint az összes többi versem, de ha van rá kereslet, akkor igyekszem.

      Törlés
  3. *-* AWW ;w; OuO IMÁDOM! :D XD Kész, ennyi, végem. *meghalt és nem akar többet visszatérni*

    VálaszTörlés