2013. július 1., hétfő

Gyerekjáték



Mondd, jössz-e játszani velem?
S fogod felhők szélét nekem,
míg a csillagok küszöbét elérem?

Virágot szakasztok az ég kertjéből,
hajadba tűzöm, s majd úgy tündököl,
hogy többé nem félsz majd a sötéttől.

Hajózunk ketten az ég vízén,
s felhőárnyékot rajzolunk, te meg én,
a lelkeknek, kik velünk nem jöhettek.

Versenye kelünk, majd a vad szelekkel,
szárnyainkkal, mik nem törnek el,
s odarepülünk, ahol senki nem járt még.

Nézd, elképzelek neked száz csodát!
Mindent és többet, mint amit álmodtál,
csak kérlek, gyere és játssz velem!

Nem kell, hogy mindig mellettem maradj!
Csak addig, míg le nem nyugszik a Nap,
s fáradt lelkem elalszik a Hold alatt.


Na tessék, ez történik, ha ihletszerzés ürügye alatt túl sokáig bámulom a fák csúcsát, felhőket és az eget.


11 megjegyzés:

  1. Nekem eddig ez a versed tetszik a legjobban, felhőket nézünk, és ártatlanok vagyunk, és kedvem támadt kidlockot írni tőle. :P Kosztolányi jut eszembe még, az Akarsz-e játszani- Ugyanaz a varázslatos gyerekkor-hangulat fogott el, köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyszer ki fogom nyomtatni a véleményeiteket, összeragasztom és kiaragsztom a szobám falára. Az lesz az én Motivációs Montázsom.
      Talán mondanom se kell, hogy nekem is felderengett egy ezirányú vágyam, de visszafogtam magam. Lehet, hogy azért kaptok egy kidlock fanfic-verset, mert csak.
      Én vagyok a blog, hogy elvarázsoltalak :)

      Törlés
  2. csatlakozom, mert nekem is kidlockot támad kedvem írni ettől a verstől - és amúgy is van egy tervben, most rátettél egy lapáttal.
    ez a vers csodálatos, és bekerült a legkedvencebb kedvenceim közé.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig is titkolt vágyam vált valóra, hogy ösztönzőleg hassak valakire.
      Szeretlek ezért <3

      Törlés
    2. el sem hiszed, ez mennyire ösztönzőleg hat rám. és éppen ezért fordulhatok egy nagy kéréssel hozzád? *-* (legbocibb szemek) felhasználhatom a versed a ficihez?

      Törlés
    3. Óh, igen, hogyne, hát persze! "elájul amegtiszteltetéstől"

      Törlés
    4. nagyon szépen köszönöm <3

      Törlés
  3. Ez annyira szívetmelengető és nagyon tetszett. Gyönyörűen írsz verseket, imádom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hittem válaszoltam.
      Ezek szerint csak akartam.
      Valószínű annyira meglepődtem, hogy irtál, hogy kissé megkeveredtem.
      De nagyon jólesett hogy újra felfedeztem, és még mindig örülök a véleményednek.

      Törlés
  4. Ez. Ez a vers. Istenem már értem HardCandy miért kapott olyan fantasztikus ihletet amiből az az áldott ficje született, ez meseszép.
    Valamiért végig a Sweeney Todd Poor thing dalának a dallama szólt a fejemben olvasás közben, kicsit keserédes ízt adva a versnek, bár talán ez is volt a szándék(?). Nem tudom. Viszont a verseidbe már most beleszerettem, pedig még csak kettőt olvastam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a vers kapta az X-összetevőt.
      Én még mindig nem értem, hogy pontosan mit és hogyan csináltam, hogy ez ennyire elnyeri a tetszést bárhol és bárkinél, de már elfogadtam. A megvilágosodásod fénye az én monitorom körül is látszik.
      Ezt a dalt nem ismerem, de azért nagyjából be tudom lőni. Igen, a keserédesség abszolút szándék volt. Nagyon jól ráérzel "elismerően bólogat"
      Óh a verseim köszönik a vallomást!

      Törlés