2013. július 24., szerda

Egy szerelmes dal



Micsoda egy hamis világ!
Mennyi ócska trófeát
szorongat két kezünk,
mit elengedni mégse merünk!

Távolba néz a bágyadt tekintet,
hátha valami újat fedez
fel, mit senki nem látott még.
Vérszínű tenger és barackszín ég.

Az örökkévalóságot várva,
elveszik a léleknek lángja.
S megkopott színű életek
áldoznak bambán a semminek.

Micsoda egy hamis világ!
Mennyi ócska trófeát
szorongat két kezünk,
mit elengedni mégse merünk!

Csak a te karod nyúl védőn felém.
Ne engedj el, húzz felfelé!
Mert elnyelnek a hideg habok
s úszni én nem tudok.

Micsoda egy hamis világ!
Mennyi ócska trófeát
szorongat két kezünk,
mit elengedni mégsem merünk!

Adj még egy utolsó hitet,
hogy együtt mindent lehet!
És hazudd azt nekem,
hogy partot érsz velem.


Általában mindig vannak kétségeim a műveimmel kapcsolatban, de ezzel aztán végképp meg vagyok lőve. Magam se tudom, hogy ez fanfic-e vagy sem, mert annak indult, de aztán félúton gondolt egyet és ez lett belőle. Viszont ez nekem már a romantika témakörébe tartozik, úgyhogy csend legyen. Jah és lehet, hogy feladom a hirdetést, hogy kezdő dalszövegíró zenei segítséget keres.


4 megjegyzés:

  1. "Az örökkévalóságot várva,
    elveszik a léleknek lángja.
    S megkopott színű életek
    áldoznak bambán a semminek." <3 <3
    csodálatos. az egész. úgy ahogy van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Véletelneül ez az a versszak amivel úgy, ahogy még ki vagyok békülve.
      Köszönöm.

      Törlés
  2. *elsomfordál a sarokba* Eddig én hol voltam ès hol volt a te blogod? Szörnyű, hogy még csak mostanra találtunk így egymásra! Ha nincs a Superwholock csopi lehet még most sem lennék itt, pedig bűn lenne kihagyni ezt a verset. Tessék az egésszel elégedettnek lenni. Egyrészt gyönyörű, a képek, a fogalmazás, az egész, rajzolhatnékom támadt tőle. Másrészt ha azóta még nem lett, én mgtanulok neked gitàrozni és felcsapok énekesnek vagy nem tudom, de tényleg énekelni lehetne a verseidet (valamire menni kell azzal a fránya kilenc évnyi zeneiskolával).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "utánad megy abba a sarokba"Hát azt nem tudom, hogy te hol voltál, én valahol erre, és nem is nagyon dugdostam. Csak nem reklámozom. Annyira.
      Nem szörnyű, inkább légy olyan boldog, mint én, hogy Jihá még egy olvasó!
      Nem, még mindig nem vagyok vele kibékülve, bár már rég elfelejtettem, hogy mi ez és miről szól, de nem az igazi.
      Persze a motivációdnak szívből örülök. :) <3
      Igazság szerint minden versem énekelve születik, úgyhogy ha tudsz hangszeren játszani, én benne vagyok egy feléneklésben, bár a kottát nem ismerem, és a hangom se a legszebb, szóval a zeneiskolai tapasztalaiddl ne verj meg nagyon.

      Törlés