2013. július 29., hétfő

És megint díjam van!



Köszönöm Melinda Moonnak! (Bár fogalmam sincs, hogy miért esett rám a választása, de azért boldog vagyok ettől)

Itt lennének a kérdései:

1) Mióta írsz?
Olyan tizennégy-.tizenöt éves korom óta. Pontosabbat nem tudok mondani, de azt tudom, hogy általános felső tagozatában jelentkezett nálam ez a késztetés.

2) Melyik a kedvenc könyved? Miért?
Anthony Sheenard - A szerencse zsoldosai avagy a négy mázlista gárdista. Ez a könyv tökéletes ötvözete a fantasy világnak, a rejtői humornak, az ő légiós történeteinek és a humornak. Észvesztő elmélkedések találhatók benne puskaporról, evolúcióról, sárkányröptetésről és csodákról, valamint az istenekről. Teljesen mindegy hányszor olvasom el, mindig találok olyan részt, amin fetrengve röhögök, mert egész egyszerűen annyira lehengerlően, könnyedén, önmagától értetődően humoros, hogy bátran ajánlom bárkinek. Akinek tetszett az Elveszett próféciák (Good Omens), vagy Terry Pratchett, Rejtő Jenő, bátran állíthatom, hogy ebben sem fog csalódni. Amiért pedig nagyon szeretem, mert mióta felfedeztem, azóta végigkíséri az életemet. Szerintem ha öreg, vén trotty leszek, akkor is leveszem a polcról és elolvasgatom.

3) Van testvéred?
Van, egy tizenöt éves öcsém, aki lassan egy fejjel magasabb nálam, és ha felnő kétajtós szekrény lesz belőle. Egyelőre még csak stelázsinak mondanám, de ha birkózásba bonyolódnánk, tuti ő nyerne.

4) Kedvenc együtesed?
Ossián, Ossián, Ossián!

5) Van legjobb barátod? Ha igen, miért tartod annak?
Szerencsésen kijelenthetem, hogy igen, van legjobb barátom, bár ez esetben barát nőm. Egy írós oldalon ismerkedtünk össze. Rengeteg leveleztünk, és immáron két éve, hogy folyamatosan tartjuk a kapcsolatot. Személyesen még nem találkozhattunk, lévén távolság és zord szülők vetődtek utunkba, de egyszer ez is összejön. Ami miatt azt állítom, hogy ő a legjobb barátnőm, hogy bármikor felkereshetem, bármikor beszélhetek vele, ő pedig türelmesen végighallgat, nem rémül meg a több oldalas íméljeimtől, ha kell akkor fenékbe billent, észhez térít és általában elfogad olyannak, amilyen vagyok.


Az én öt kérdésem:

1) Mi volt az első fandom, amiben írtál?
2) Általában milyen hangulatban töltöd fel a kész művedet?
3) Van olyan könyv, ami végigkísérte és végig fogja kísérni az életed? Melyik és miért?
4) Szoktál zenét hallgatni írás közben?
5) Van olyan műfaj, amely úgy érzed, hogy rád ragadt, jellemez téged és le sem lehet vakarni rólad?

A szabályokkal ellentétben én küldeném bárkinek aki erre csatangol!

3 megjegyzés:

  1. Kitöltöm, remélem nem baj. :3

    1) Mi volt az első fandom, amiben írtál?
    Harry Potter, ofcourse.

    2) Általában milyen hangulatban töltöd fel a kész művedet?
    Ha nem vagyok vele elégedett, de már nincs ekdvem átírni "FUCK THE SYSTEM, JÓ LESZ AZ" ha elégedett vagy (viszonylag) akkor "Úúú, mit gonak szólni? *-*" de leginkább csak "WHAT WHY WHERE WHO WHICH oké jó feltöltöm."

    3) Van olyan könyv, ami végigkísérte és végig fogja kísérni az életed? Melyik és miért?
    TYŰ nem tudom, ha gondolod holnap megindoklom őket de most sietek, de: HARRY POTTER ÖSSZES, BÜSZKESÉG ÉS BALÍTÉLET, SHERLOCK HOLMES ÖSSZES, megöööm BÁRSONYTALPON OSON A HALÁL, és voltam olyan morbid gyerek, hogy nyolcévesen olvastam először.

    4) Szoktál zenét hallgatni írás közben?
    Muuuuuuuse *-* Meg amúgy mindent.

    5) Van olyan műfaj, amely úgy érzed, hogy rád ragadt, jellemez téged és le sem lehet vakarni rólad?
    Mármint írásban? :D Fluff, azt hiszem. XD Legalábbis abból van a legtöbb. Meg a Dokis-Dancis történetek. Uhuhuh. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy válaszoltál!
      Megnyugtat, hogy mást is üldöz a fluff :)

      Törlés
  2. óó na, hát beszállok :)

    1) Mi volt az első fandom, amiben írtál?
    Harry Potter - azt hiszem, a korombéli írok 90%át ez tette "tönkre."

    2) Általában milyen hangulatban töltöd fel a kész művedet?
    Félek. Iszonyúan félek, hogy szörnyű lett, és ezt próbálom elleplezni.

    3) Van olyan könyv, ami végigkísérte és végig fogja kísérni az életed? Melyik és miért?
    Harry Potter (fentebb említett okok miatt is, meg mert szimplán csak imádom), Sherlock Holmes (nem igényel komolyabb magyarázatot szerintem), és Alice Csodaországban (mert lélekben sosem fogok felnőni, de ha mégis, akkor kell valami, ami rávilágít, hogy még mindig gyerek vagyok).

    4) Szoktál zenét hallgatni írás közben?
    Mindig minden körülmények között! Nem sorolok, mert változó - hangulattól ill. hogy mit írok éppen.

    5) Van olyan műfaj, amely úgy érzed, hogy rád ragadt, jellemez téged és le sem lehet vakarni rólad?
    Angst. Az igazság az, hogy bármit kezdek el írni, megvan a hajlam, hogy angstoljak, általában úgy kell lefogni a kezem, hogy nem! fujj!

    Amúgy Rejtó J. és Good Omens <3

    VálaszTörlés