2013. július 24., szerda

Nem sikerült a felvételi



Túl összetört vagyok én ahhoz, hogy most ehhez külön cimet keressek.
Hát nem jött össze.
Nem.
Tudjátok egy kicsit összetörtem. Hülyeség. Nagyon összetörtem. Azt hiszem most már pontosan tudom, hogy mit jelent ez a szó. Mivel szerelmi csalódásokat eddig mellőztem az életemben, igaz a szerelmet is, bár lehet, hogy ezt továbbra is így fogom tenni.
Szóval jól tudom, hogy nem kéne így túlreagálnom. Hiszen ott van a pótfelvételi, aztán lehetem a nyelvvizsgát és végső soron egy képzettség van a kezemben, de azért értitek.
Meg különben is mi a fenét rivok én itt, amikor másokat az érettségi után sem vettek fel, meg másokat most se.
Úgyhogy ez csak egy ténymegállapítás.
Jah és útközbe lelki tanácsadásban veszek részt a barátnőm közreműködésével, szóval mire ezt elolvassátok, már jobban vagyok.
De azért még picit sajog.
Áh, csak luxushisztizek!

4 megjegyzés:

  1. sajnálom :( milyen szakra jelentkeztél?
    ha van végzettség a kezedben, akkor az már valami. fel a fejjel, lesz ez még így se, és még próbálkozhatsz :) persze, tudom, hogy most nagyon rossz. (tapasztalat, engem anno nem oda vettek fel, ahová nagyon-nagyon szerettem volna, és hát... fájt). de kitartás, és a luxushiszti nem luxushiszti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Környezet gazdálkodó agrármérnöki. Tulajdonképpen a hulladékgazdálkodási technológus ennek az ágazattja, csak én már azt elvégeztem. Ez az aszakma, mait mondtam.
      Sajnálom, hogy téged sem vettek fel. De hát te is túlélted, szóval számomra is van esély.

      Törlés
  2. Nagyon sajnálom. :( Azért ne keseredj el, ahogy írtad: van más út is... És később is próbálkozhatsz, van olyan ismerősöm, akinek harmadszorra jött össze az áhított szak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát őt se irigylem.
      Igyekszem tartani magamba a lelkemet.

      Törlés