2013. július 8., hétfő

Baráti találkozó


SZERETNÉM LESZÖGEZNI, HOGY EZ BARÁTI, KREATÍV FANTÁZIÁKKAL MEGÁLDOTT EMBEREK TALÁLKOZÓJA!
Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én már régóta szeretnék arcot paaszítani a nevekhez, megismerkedni veletek és jó lenne úgy általában beszélgetni egy kicsit személyesen, mikor nem húzódik közöttünk az internet űrje.
Így tehát beszéltem egy másik írópalántával, aki felajánlotta a a segítségét és tegnap éjfél körül meg is hoztuk a nagyon-nagyon alapokat (Azért aludtam ilyen sokáig, de ez nem ide tartozik)
Tehát az egész Budapesten lenne a MArgit-szigeten, hiszen nyár van és jó idő és eléggé központja a városnak, tehát könnyü elérni olyat, hogy busz, vonat, satöbbi.
Ami a lényeg, hogy ennek az egésznek a lebonyolítására, miszerint kinek melyik időpont jó, ki jönne el, mit csináljuk és hasonlók Pozhy össze akar állítani egy fész csoportot, hogy könnyen és gyorsan lfeixáljuk ezeket. Tehát én e-mailban  kérnék egy valódi, anyakönyvezet nevet, ezt továbbadom még a délután folyamán, ha nem elöbb, Pozhynak, aki megalkotja a csoportot, mindenkit meghív és ott szépen elrendezünk.
Amit eddig megbeszéltünk: mindenki hoz magával egy kis bemutatkozó szöveget, vagy ott komponálja, és elmondja, hogy mégis ki ő  és miért. Lévén, hogy pár Amatör Tollforgató(továbbiakban ATK), meghívtam, hogy ne legyünk már kevesen, meg ... na jó , csak azért, hogy több legyet üssek egy csapásra, mert őket sem ismerem személyesen.
Szval miután lezajlott a bemutatkozás és túlestünk az első sokkon, következhet a második felvonás. Egy affél tehetségcsillogtatás, mikor a novellaírónak verset, a versírónak mnovellát kell irni a megadott szavakból, amiket természetesen egy kalapból húzunk ki. Mivel ez így kissé göcsörtös lenne, ezért aztán úgy döntöttünk, hogy párokat alakotunk, akiki közül az egyik az egyikhez a másik a másikhoz ért jól. Tehát a novellaíró versíró társat kap, hogy segítsenek egymásnak. A végén meg jót mulatunk vagy sírunk, de ez igazán csak rajtunk múlik.
Nem tudom, egyelőre ennyi lenne, a többit majd fészen :)
Rei említette, hogy miért nem leszünk többen, hívunk meg másokat is. Nos, azért mert először ki kell próbálni egy kis, viszonylag ismerős társasággal, hogy hogyan működhet ez és utána csapunk bele a lecsóba. Termszetesen ennek sem látom akadályát, de egyelőre ez még csap próbaverzió, hogy úgy mondjam. Ha jól sikerül, természetesen nagyobb cécót is csaphatunk ;)

7 megjegyzés:

  1. Sejtettem, hogy Pesten lesz :"D Sebaj, talán el tudok menni... vagy nem. :s De akkor legalább mulattok egy jót nélkülem. c:

    VálaszTörlés
  2. Tacchan, pacsi!
    Tutiszázszázalék, hogy nem mehetek. :(((( Nem ér. Minden buliból kimaradok. D:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez tényleg nem ér. "szomorún fejet csóvál"

      Törlés
  3. Jujj, ez nagyon jól hangzik! :) Bár én még csak most csöppentem ide... :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak sikerüljön összehozni. Ha gondolod, csatlakozhatsz. :)

      Törlés
  4. Ejjj srácok, nem esz meg a farkas senkit... csak a szúnyog, de azért a felelősséget én vállalom! Akinek szülői problémái vannak, azok keressenek meg engem (a szülők, természetesen), és leérvelek mindenkit a lábáról! :D

    VálaszTörlés