2013. október 9., szerda

Díj Broccolitól!



Óh a népszerűség ezúttal is egy díj formájában jelentkezik! A szabályokat tudjátok, de ezúttal én nem küldöm tovább, inkább Broccolit ráncigálom bele egy interjúba. Illetve majd, mert most Engelt faggatom. :)

11 dolog rólam:

1) Még mindig fáradt vagyok a tegnapi edzéstől.
2) Most gépelem át Yvonnak a kért novelláját.
3) Csak remélem, hogy nem nyúz meg érte.
4) Szeretem a rántott parizert.
5) Badassnak érzem magam, mikor ballonkabátban, fekete nadrágban, bakancsban, szimatszatyorral és a katonai mintás kardtáskával a vállamon sétálok.
6) Szeretem a norvég metált.
7) Erősen fontolgatok egy Avangers zenekaros Au-t.
8) Az ősz a kedvenc évszakom.
9) Ivy irt egy fantasztikus Welcome to Night Vale novellát, illetve crossovert a Marvel univerzummal az én ötletem alapján, és csak azért írom ide, mert a végére kell valami értelem is. Tessék olvasni, erre fáradjatok!
10) És raboljatok Raistlin oldalán történetet, ha még nem tettétek volna meg.
11) Végigdaráltam a Torchwoodot és megint nincs mit néznem. (Ianto Jones két gyönyörű kék szeméért lazán megérte. Jah és rohadj meg Russell T. Davies. )

Broccoli kérdései:

1) Milyen a kapcsolatod a szüleiddel?
Eléggé vegyes és hullámzó, de általában azért megvagyunk.

2) A barátid szerint mi a legjobb és legrosszabb tulajdonságod?
Legjobb: a mérhetetlen lelkesedés.
Legrosszabb: feledékenység

3) Szereted, ha kérdeznek tőled?
Imádom, mert végre szabadon ömlenghetek magamról. Amit éppen most nem teszek. Említettem, fáradt vagyok.

4)  Mit tenné, ha egy napon Paris Hilton testében ébrednél?
Pánikba esnék, és az egész világot felforgatnám, hogy visszakapjam a magamét. Ugyan nem szép, de egészen összeszokott vele a lelkem, szóval nem akarok paris Hilton testében ébredni! Nem mintha gy tudnám fejből, hogy ki az és hogy néz ki.

5)  Mi volt az első film, amit 3D-ben láttál?
A karácsonyi ének animációs változata.Egész jó volt, tetszettek benne a repülős részek.

6) Babapopsi arc vagy borosta? (férfi alanyokra gondolok)
Borosta. Sőt szakáll és/vagy bajusz. egyértelműen szexi.

7) Kipróbálnád magad stewardessként?
Nem. Egyértelműen nem. Mindenkinek az agyára mennék és fordítva. És lehet, hogy hányingerem van a magasságban, bár ezt kétlem. Repülni még nem repültem, de a magasságban nincs tériszonyom. Mindenesetre nem próbálnám ki magam benne.

8)  Melyik elhunyt emberrel találkoznál szívesen?
Arany Jánossal. A nyakába borulnék és autogrammot kunyerálnék tőle. A balladái nagyon nagy hatással voltak, vannak rám.

9)  Mi jut eszedbe a 'krumpli' szóról?
Egy gimnáziumos sztori. Egyik nyelvtanórán olyat játszottunk, hogy valaki mondd egy régi szót és egy általa megjelölt személynek meg kell mondani, hogy mi az és honnan ismeri. Na most Szilárd mondta, hogy kolompér és Petit jelölte. Peti néz maga elé, majd rávágja: krumpli. Jó, hát honnan ismered? Gyűrűk Ura.

10) Hajlamos vagy interneten hosszútávú barátságokat kötni?
Igen, ennek Engel a tanúja. lassan négy éve levelezünk folyamatosan és nagyon jó barátnők lettünk. egyszer találkozni is fogunk.

11) Miért sírtál utoljára?
Ehhez nincs köze a társadalomnak, csak annak, akinek én el akarom mondani.

12) Milyen kérdést szeretnél utolsónak hallani?
Nekem ez pont megfelel :)

2 megjegyzés:

  1. Úúú, már nagyon várom a fanficet ♥ Miért nyúználak meg??! x( Egyébként mi van szegény Russellel? Jó, csinált szemét dolgokat, de Moffathoz képest... :') Ianto *-* Jack-el remek párost alkotnak, és hogy canon, az csak még gyönyörűbbé teszi az egészet :')
    Egyébként grat a díjhoz :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert nem sikerült olyanra, amilyenre vártad. Jó persze fluff, de Donna senkit nem hagy huzamosabb ideig szóhoz jutni. Senkit. És persze slash is, mer mérne, ha már egyszer Castiel van benne! De csak a bizonytalanság szólott belőlem,
      Szegény Russell, pofátlanul zseniális, szívszárító-és elmorzsoló forgatókönyvet irt a Torchwood- A Föld gyermekeihez. Igaz a többihez, de ez különösen fájt. Fáj. Ianto, kérlek ne! Csak őt ne! "zokog egy sort"
      Igen én is élvezem, hogyha esetleg rászánom magam, akkor olyan párost irhatok őssze, amit a rendező, forgatókönyvíró is hitelesített.
      Köszönöm!

      Törlés