2013. május 19., vasárnap

Pffff....



Már másodszor vágtam bele a Sheriarty átgépelésébe, és ebből kétszer mindig jött egy rohadék vihar és le kellett kapcsolnom a gépet. Mire meg visszalehetett, már se erő, se kedv, se semmi.
Nincs kifogásom az égzengés ellen, listámon előkelő helyet foglal el egy villám lefényképezése, de az időzítése miatt nagyon kiakadtam. Véres, na jó inkább tollas, munkával összeozok, egy általam is vállalhatónak ítélt, többé-kevésbé megfelelőnek tartott pszichopatás valamit, erre jön a villám, meg az égzengés.
Grrr.
De ha holnap reggel is eljátssza, én nem tudom mit csinálok.
Tényleg.

3 megjegyzés:

  1. Évaa!Nyugi,igyál egy liter teát és nyugodj meg,oké? Már nagyon várom azt a ficet. Én mondjuk tegnap gyertyafénynél írtam egy Sheriartyt a füzetkébe,mert a rohadék vihar lecsapta a biztosítékot.Meg is látszik a ficemen,ne aggódj. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ez megnyugtat ittam.
      Elötte.
      De már kialaudtam magam, szóval minden rendben. Délutánra fenn lesz, de azért olyan soká, mert rajtam kivül még három ember akarja használni a gépet. Laptotpom meg nincs. Nah mindegy, vigasztaljon a tudat, hogy készen van. Bár így elolvasva, egyre kevésbé bízom benne, hogy elkaptam Moriarty jellemét.
      A gyertyafény megfelelően hangulatos, csak kevés fényt ad. Van neki valami bája, szóval szerintem végzetes hibát nem követtél el :)

      Törlés
    2. Aza az a bizonyos,amit ma fellőttem. Így már tudsz mérlegelni. Ja. Ésmárdélutánvan. Miaú.

      Törlés