2013. május 3., péntek

Mert az eszembe jutott.

Érdekes dologgal szembesültem a minap.
Én minden hétfő este meg szoktam nézni a Murdoch nyomozó rejtélyeit, mert az jó kosztümös krimi, és igazán érdekes a nyomoznivaló bűnügyek is. Szerintem aki szerette a Jeremy Brett féle Sherlock Holmes sorozatot, az ezt is szeretni fogja, már azért is, mert egy hangyaköpésnyivel tempósabb. Na jó, kettővel.
Szóval nézem, nézem, mikor következett Az A Jelenet, ami mellett nem tudtam szó nélkül elhaladni, és amiből leszűrtem, hogy na bezony végleg fanficista lettem. Nem hosszú, nyugi.
Szóval szegény Georgot kikosorazta a szerelme, ezért aztán bement a fönöke, alias Murdoch, irodájába, hogy ezt elpanaszolja. Lezszerül, fél fenékkel, felült az íróasztalra, majd előadta a nagyhalált. Erre Murdoch:
- Eljön velema  bálba, tizedes?
Kész, végem volt. Ki kellett mennem a szobából, hogy a vinnyogásom ne zavarja meg a többieket. Persze a bálon mindketten a saját szerelmükkel lejtettek, a két doktornővel, aminek szintén örültem, mert végre elcsattant a csók Murdoch meg dr. Ogden között, amire legalább annyit vártam, hogy sokat.
De azért ki kellett irnom magamból, mert ez a mondat szinte kényszerített.
Jah azt akartam kihozni még ebből, hogy szerintetek létezik ilyen fanfic. Oké, persze, biztos, na de magyarul is? És egyáltalán kiváncsiak vagytok az enyémre? Ez ostoba kérdés, mert így is, úgy is átgépelem, ha már nem fáj annyira az ínem. most egész jó, de a kézfejem még a sziszegős stádiumban van. Meg különben is nem tudom, miért iszok előre a medve bőrére, mert akkor nem is sikerül. Csak szeretném tudni-e, hogy elviseltek-e egy ilyet is az oldalon. Én igen, ti meg max átlapozzátok. Láétjáétok feleim ez a demokratikus diktatúra, blogom államformája.
Oké, inkább elhúzok pihenni.
Tudjátok mit fogok nézni?
Orosz thrillert!
Az Éjszakai őrjárat, meg a Nappali őrség, vagy valami ilyen verziós című filmet. Egyszer már láttam, nagyon vágott. Valamit tudnak az oroszok is, és ha engem kérdeztek inkább egy ilyen, mint a Paranormál Activty. Az nem is volt félelmetes, inkább gagyinak mondanám. Lehet, hogy már panaszkodtam nektek, szóvl nem is folytatom. Igazából ez az összehasonlítás a thriller nézve sértő, mert pörgős sztori, hideglelős, és odaszegez a képernyő elé, pláne ha valaki szereti az ilyesmit. Mellette szól még az is, hogy el lehet gondolkozni néhány dolgon közben. Létezik könyvben is, de antikváriumba nincsen, könyvesboltba meg még nem néztem. Szóval marad a film.
Mondom még, hogy minden vizsgám sikerült, mehetek államira, jeee! Hogy utána mi lesz, azt nem tudom, de egyelőre örülök ennek. Soha többet nem fogok tanulni műszakit, ezt már most látom. Ölögem volt belőle. Bemásoltam egy lapot a tananyagból, hogy lássátok, mivel kellett küzdenem.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése