2013. május 26., vasárnap

A hangok a fejedből



Kerek ének, kerek élet,
hallod, de mégsem érted,
mit sodor feléd a végzet,
mekkora veszélyt rejtegetsz,
szívedben, eszedben.
Kell, hogy mégis elrejtsen
az eszed, a tudatod,
hogy mégsem hagytad ott
kihunyó eszmeként a barátod.
Ó, ő nem halt meg!
Csak egy ideig úgy tesz.
De aztán visszajön,
az utcán rád köszön.
Meg sem ismered?
Úgy kell neked!
A felejtés ismerős, whisky szagú
kabátjába bújva, az eldugott,
mocskos utcákban járva,
s lassan lépdel mögötted
az őrület.
Megölted.
Egy rossz szót szóltál,
elmentél, vissza nem fordultál.
Most mondd, mire vársz?
Te élsz, ő meghalt már,
s nem lesztek együtt, sohamár.



És igen, megcsináltam. Irtam egy poszt-Reichenbach verset. Ezen magam is meglepődtem, mert az rendben van, hogy random ficek születnek a fandomban, de hogy versek is! Ez nekem is új. Mindegy, azért itt van, olvassátok.

7 megjegyzés:

  1. Te, nekem ez baromira tetszett! Még sosem olvastam Reichenbach-verset. :) A Poe-utalásért pedig külön piros pont!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. " előveszi füzetkéjét, bejegyzi"
      Imádom Poe Hollóját, és egyszer meg fogom tanulni kívülről.
      Örülök, és látod asszisztáltál egy új műfaj megszületésénél!
      Köszönöm!

      Törlés
    2. Amúgy az a vicces, hogy egy darabig a "Sohamár" címet akartam adni a készülő kidSheriarty-Johnlock sztorimnak, de pont tegnap változtattam meg egy találóbbra. :)

      Törlés
  2. Te. Jóságos.Uramisten. Sírok.
    Köszönöm,nagyon. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívesen, bármikor.
      Ne sírj, no, minden rendben lesz.
      Köszönöm, hogy olvastad!

      Törlés
  3. ez nagyon csodálatos. de igazán nagyon. hajjaj.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, érződik rajta a spontaneitás könnyed eleganciája. ( Tényleg, tíz perc alatt kész volt)

      Törlés