2013. június 26., szerda

Összekötözve


( Challenge - negyedik történet)

Tartalom: John és Sherlock egymáshoz kötözve ébred egy sikátorban. Meztelenül.
Megadott téma: Együtt alvás
Műfaj: Elborult
Páros: Johnlock
Fandom: Sherlock BBC
Korhatár: 12+
Figyelmeztetés: Megnyilvánultam
Megjegyzés: Az alábbi párbeszédnek vajmi kevés köze van a megadott témához, romantikához semmi, az értelemmel pedig egy mondatba se érdemes említeni. Edzés után, a buszon találtam ki. Szerintetek?


- John! Vedd ki a könyököd az oldalamból!
- Sherlock, össze vagyunk kötve.
- Ez még nem lehet akadály ahhoz, hogy eltávolítsd a könyököd a harmadik és negyedik bordám közül.
- Elmondom lassan, még egyszer, hogy az a te zseniális agyad is felfogja. Össze…vagyunk…kötve…
- Ez szikszalag.
- Teljesen mindegy! El tudod vágni?
- Ha lenne bicskám, akkor az a nadrágomba lenne, de nincs rajtam nadrág se. És ahogy elnézem más se.
- Basszus! Akkor ezek szerint mégsem csak álom.
- Ezek szerint hajlandó vagy eltávolítani a könyöködet?
- Sherlock!
- . . .
- Remek most duzzogsz.
- Nekem nem szokásom duzzogni.
- Oké, ebbe most ne menjünk bele. Te ez egy sikátor.
- Jó, hogy végre észrevetted.
- Mit keresünk összekötözve, meztelenül egy sikátorban az éjszaka közepén?
- Megtennéd, hogy nem üvöltesz? Nem akarok süket lenni.
- Dühös vagyok, Sherlock ilyenkor az emberek üvöltenek! Lestradenak csak meghallja! Elvégre, ha jól emlékszem arra a kevésre, ami a délutánból megmaradt, együtt voltunk valami kocsmában.
-  Jó, hogy legalább ez megmaradt. Nos, ti ketten túlságosan sok sört gurítottak le a torkotokon, ami főleg Lestradenak ártott meg. Valami ostoba fogadást kötöttek, ennek az eredményeképpen kerültünk ilyen megalázó helyzetbe. A derék rendőr maga vetkőztetett le minket és kötött össze, majd még mindig vihogva, távozott.
- Úristen!
- Ne rángass már, ezzel nem oldasz meg semmit.
- Nem tudom mióta vagyunk itt, lehet, hogy aludtam is közbe…
- Aludtál. Szörnyen horkolsz.
- Ez nem lényeges.
- De igenis az. Ha esetleg konszolidáltabb körülmények között akarnánk együtt lenni, kezdened kell vele valamit. Utálom, ha valaki hortyog.
- Sherlock!
- Ne mondd így nekem, hogy Sherlock!
- De igenis mondom. Neked kellett volna figyelni, hogy ne kerüljünk kínos helyzetbe. Várj, ugye nem direkt kerültünk kínos helyzetbe? Mondd, hogy nem te javasoltad!?
- Nem én javasoltam.
- Hazudsz.
- Te mondtad, hogy mondjam.
- …
- Most te is duzzogsz.
- ...
- Hagyd abba John, ez gyerekes. Segíts inkább ott van egy törött üveg azzal elvághatom a szikszalagot.
- Egész pontosan mióta is tudtad, hogy ez ott van?
- Jó ideje.
- Akkor miért nem szabadítottál ki minket?
- Meg kellett várnom, hogy fölébredj. Túl nehéz vagy ahhoz, hogy vonszoljalak, innen meg nem érem el.
- Most már rendben?
- Aha. Ne mozgasd a csuklód, nem áll szándékomban elvágni.
- Én nem haboznék.
- Tudom, azért van nálam az üveg és nem nálad. Kész is.
- Remek.
- John…!
- Hagyj Sherlock, keresek egy rendőrt.
- John…!
- Segítség! Egy szatír!
- John, még mindig meztelen vagy.




12 megjegyzés:

  1. Ez most felébresztett! #D John a maga zsenialitásával meztelenül szatírt kiált, komolyan? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jéé, ez tényleg így jött ki?
      Tényleg.
      Nos, akkor igen. Észrevette magát egy kirakatban és megrémült.
      És szép jó reggelt!

      Törlés
  2. Végig vigyorogtam,a végén pedig hangosan felröhögtem. XDDD
    "- Segítség! Egy szatír!
    - John, még mindig meztelen vagy." kész, meghaltam, nevetek, imádtam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Esetleg szükségeltetik újjáélesztés vagy megleszel?
      Köszönöm a dícsérő szavaid, nagyon jól estek.
      Szerettek nevettetni, és ez a legnagyobb jutalom, hogy nevetsz.

      Törlés
  3. basszus, a végén én is jót nevettem :D elképzelem, ahogy John meztelenül kiabál, Sherlock meg mögötte fogja a fejét :D nagyon tetszett!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A spontaneitás ereje :)
      Boldog vagyok, hogy neked is tetszett. Szeretjük, mikor John lökött :)

      Törlés
  4. Jajj, ez rettentően fájt, és a vége :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fájjon is, az volt a cél!
      Remélem elképzelted te is a végét! :)

      Törlés
  5. John még az italtól kábultan, dülöngélve, a maga kis ügyetlen módján megy és megy. Szatír. De ő meg-- never mind me, este ilyet nekem nem szabad olvasnom :'D jóságos ég. Kellett ez így estére, talán még is. Négy percre elfelejtettem a tanulásnak még csak a gondolatát is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De szabad, hogyne szabadna! Látod még a gondokat is levette a válladról egészen négy percig! Határozottan jótékony ez a szösszenet (van agyrombolóbb is khm), örülök, hogy olvastad!

      Törlés
  6. Még szerencse, hogy tök egyedül vagyok az irodámban, és a legközelebbi kolléga a folyosó végén van, mert így nyugodtan nevethetek, és senki sem hallja. :D Nem tudok elég hálás lenni ezért a történetért, meg a végén elénk táruló képért. Igen, láttam, és azt hiszem, a retinámba égett úgy kb. örökre. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudtam én, hogy más is olvas slasht munkaidőben! Mázlis vagy, hogy nem kell visszafognod a nevetést :)
      Részvétem a retinádért, de ha ez vigasztal, m i n d e n k i látta, de eddig még senki sem panaszkodott túlságosan, és ha jól vettem ki, te is inkább hálás vagy :D

      Törlés