2013. június 26., szerda

Achtung! Achtung! Elveszett egy német kisfiú!


Amúgy nem.
Csak jó címnek tűnt. Tudjátok, figyelemfelkeltőnek.
Amiről szó van az egész, egész más.
Lidércke és HardCandy, ha jól emlékszem, is érdeklődött afelől, hogy mit is művelek én egészen pontosan középkori kardvívás alatt.
Szent László nap!
Végre megtudtam mikor lesz, hát ezen a hétvégén. Bocsi. Pedig úgy terveztem, hogy előbb derítem ki és szétkürtölöm a neten. De azért aki ráér, közel lakik Győrhöz és ráér a hétvégén az jöjjön le szombaton az Aranypartra!
Autentikus környezet, bemutatók, vásárok és minden ami szem-szájnak ingere. Ott leszünk mi is, mármint a Kard Rendje, roppant hercigen és felkészülten! A bemutatónkon pedig valódi, hiteles képet kaphattok erről az egészről.
Persze ha nem tudtuk, mert későn szóltam és különben is messzi van, akkor én hétfőn írok beszámolót, hogy valahogy átérezzétek a hangulatát.
Szerintem érdemes eljönni, rengeteg őrülten jó alak csatangol szerteszét, köztük mi is, felvonulunk a városba és látványpékséget is nyitunk. Ez azt jelenti, hogy minden fegyverünket kirakjuk tapizásra és nézegetésre.
Ha valakit érdekel az jelezzen kommentbe!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése