2013. június 22., szombat

Házibuli után




Óh, milyen hülye reggel ez Istenem!
Felkeltem és azonnal megfájdult a fejem.
Szódásüveg volt az ágyamnál,
egy liter pia meg a lábamnál.

Az emlékeim az estéről hiányosak,
de annyi biztos, hogy a haverok voltak,
akik átjöttek és nekem azt mondták,
hogy oltári buli volt a szomszédnál.

Beugrottak hát értem is gyorsan,
ne üljek otthon nyugodtan.
„ Pezseg a nyár és pezseg az élet!”
Mondták és elővették a készletet.

Volt ott minden, ami csak kelhet,
s az emlékeink hamar elvesztek.
Alkoholba fujtottuk a bánatot,
s megsirattuk a másnapot.

Hogy mi történt eztán, azt nem tudom,
de egy srácot találtam a balkonon.
A fürdőszobába meg mikor bementem
egy meztelen csaj fogadott engem.

Szép sorban így mindenkit felleltem,
s a takarítást is megemlítettem.
Erre egy csapásra kiürült a ház,
s tudtam, hogy minden rám maradt már.

Mire mindennel végeztem, hát este lett,
s a macskajaj felőrölt engemet.
De végül úgy aludtam el,
hogy nekem többé egy korty pia nem kell!


Jószándékom és bocsánatom jeléül itt egy vers. Röpke negyedóra alatt írtam meg, mert rettenetesen elfáradtam a bébiszitterkedésben. Tudjátok milyen nehéz a fél napot azzal tölteni, hogy egyrészt horrorsztorikat találsz ki, másrészt meg felolvasod őket? (Nyomtattam ki pár Poe novellát, hadd örüljön meg művelődjön) Hát nagyon. Mondjuk a legdurvább az volt, hogy a kiscsaj, jövőre lesz ötödikes, röviden vázolta nekem a tvájlájt szerelmi viszonyait majd szolidan arra kért, hogy ugyan öljem meg már a gonosz csajt, akinek már elfelejtettem. Hát én bedobtam egy tükörbe oszt csáó! Mindenesetre tetszett neki, szóval jól megoldottam a feladatot, de rendesen felőrölt vele.

2 megjegyzés:

  1. ezen nagyon jókat kacarásztam, nagyon jó lett :) szeretem a verseidet <3

    nekem egy 4 és egy 3 éves unokahúgom van, akiket néha rám bíznak. ők szerencsére még nem tartanak a tvájlájtnál, mi eperkézni és barbizni szoktunk. fárasztó tud lenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szereted őket, mert lesz még egypár. :)
      Őszinte részvétem a barbie miatt. eperke tán-tán még nézhető. ;)

      Törlés