2013. június 26., szerda

Frusztrált vagyok



Nézzétek a képre és hiteles szempontot kaphattok a lelkiállapotomról. mikor már kihirdettem, lelkielg felkészültem, ráhangolódtam a Szent László napra erre jön egy árhullám! Értitek! Árvíz miatt elmarad!
Ó, hogy az a pokolból előmászott, undorító, nyáladzó, örökké éhes démonfajzatok lakomázzanak unatkozva utált százszor is elátkozott kormányunk moszatnagyságú, pénzsóvár agyából!
Miért nem fertőtlenítették a másik helyet? miért nem építenek ki normális gátakat? miért nem hajlandóak figyelmeztetni a népet, hogy hoppá babáim ez van? És egyáltalán miért nem képesek normális kormányként működni?
ebbe nem megyek bele, mert a politika olyan, mint a kutyasz@r. Ha egyszer beleéptél, hiába törlöd le a cipődről a szag még sokáig ott marad.
De bosszant, nagyon nagyon, kifejezhetetlenül bosszant.
Én imádom a Szent László napot, odavagyok érte, a legjobb nyári muriim közé tartozik, erre tessék!
Félreértés ne essék a természettel nincs gondom, véleményem szerint mi tehetünk róla, hogy olyan, amilyen, de az ilyen helyzetek elkerülhetőek lennének egy kis odafigyeléssel.
Jó, tudom most marhára önzőnek tűnhetek, és írhatnék szegény szerencsétlenekről, akik a házukat hagyták ott, értékeiket, én meg egy nyavalyás rendezvény miatt aggódok, de értsétek meg. Amikor itt vol az árvíz, azért nem irtam, mert nem akartam olyannak tűnni, mint aki csak beszél, de semmit nem tesz. Most meg azért irok, mert mindez elkerülhető lett volna némi odafigyeléssel.
Tudjátok mit? Nem érdekel, hogy mit gondoltok, elverhetitek rajtam a port ha úgy tetszik, de akkor is így véleked és punktum.
( de egy kicsit jobb, hogy leírhattam)

2 megjegyzés:

  1. Én is mindig kiírom magamból, csak nm publikálom. Jól tetted, Éva és igazad van.
    Sajnálom a rendezvényt. De jövőre lesz majd másik. Úgyis tudod, milyen gyorsan telnek a napok, ha van mivel elfoglalni magad.
    Igyál teát, menj egyet strandolni, látogass meg egy múzeumot, olvass és írj. Vaagy: pont tegnap rendetem át az íróasztalom. És tudod, milyen jó érzés másnap valami újdonságra ébredni? Tele van könyvekkel alul felül és ahhhw.

    Szóval ne bosszantsd magad, csinálj valamit, ami eltereli a figyelmed!
    Puszii! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh, már nem vagyok mérges! Csak első dühömben mindenképpen muszáj kiirnom magamból, mert ezzel kieresztem a gőzt. Nálam ez bevált módszer, utána meg képes vagyok az érett gondolkodásra is, csak először neki kell mennem, tudod és dühöngenem egy sort.
      de aranyos vagy, hogy így nyugtatgatsz :) Már semmi bajom, útközen én is rájöttem erre, meg ott lesz az edzőtábor is, szóval nincs minden veszve. Csak csalódottság ugye.
      Gratula az átrendezéshez!
      És csinálok, átgépelem a regényem első fejezetét. Fáj az ujjam bele :)

      Törlés