2013. június 27., csütörtök

Évadzáró



Igazából sosem szerettem a Tizenegyes Doktort. Nincs racionális oka, csak nem kedveltem annyira, mint a többieket.
Aztán megnéztem a hetedik évad záróepizódját.
És most itt ülök és a könyeimet törölgetem, és csak megszerettem őt is.
Amit műveltek, hát az elképesztő volt! Minden tiszteletem az íróknak, készítőknek, színészeknek, háttérmunkásoknak és alle zusammen az egész stábnak, mert ez...ez pont az volt amire szükségem volt. Fogalmam sincs, hogyan vészelem át a napot, de valószínüleg kisírom magam egy üres sarokban.
Zseniális volt. Szép és szívkitépős.
Persze ha valakinem ismeri a sorozatot, anna hiába is magyarzom, de aki szereti, az meg biztos hasonlóképen érez.
Áh, megyek és hozok be zsepit, mert ezt nem bírom.
Amúgy rájöttem, miért nézem meg a "bejáratott" sorozatokat ez elejétől. Teljesen lehangoló, amikor várni kel a következő évadra.
Lásd Sherlock. Nem tudja valaki, hogy mikor adják le végre?
Képtelen vagyok az összefüggő gondolkodásra.
Ezt hallgatom. Hallgassátok ti is.
Gyönyörű.

http://www.youtube.com/watch?v=EwURRSGBYpA

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése