2014. február 2., vasárnap

Végre február!



De tényleg.
Komolyan.
A január, főleg az utolsó hetei elég hülyére sikeredtek, de már elmúltak, aminek nem tudok eléggé örülni. Biztos mindenkinek megvan a maga gondja, baja, úgyhogy az enyémmel nem is terhelném a közhangulatot. Helyette csak így futtatom az eszmét. Akkor én most intellektuális strici lettem?
Formában vagyok, ezek szerint.
Kezdeném azzal, hogy az oldal, bár ez nem látszik rajta, de átalakítás alatt van. Például bővítem és elrendezem a felső menűsort, meg az oldalsóval is fogok kezdeni valamit, de egyszerűen annyira fáradt voltam, hogy örültem, ha aludhattam. Nem tudom mi fektetett ki, de roppant eredményesen csinálta.
Szóval írni is írok, vagyis ámokot futok, de leginkább csak fejben. Mert újra kéne nézni az első évadokat, csak éppen mire odajutok elmegy a kedvem. Meg tudnám oldani, hogy azok a jelenetek ne legyenek benne, mert végül is nem fontos, csak még kacérkodok vele. És igazából azt akarom belőle kihozni, hogy miként lett Richard Brookból James Moriarty. Mindenről Mycroft tehet. Na jó, majdnem mindenről, mert azért szeretjük a Brit Kormányt.
Én legalábbis igen, és valahogy jobban kijövök evvel a Holmes-tesóval, nem tudom miért. Vagyis, hogyne tudnám, ő inkább manipulatív és nem nyomoz, így a vele való íráskor nem kell szenvednem a bűntényekkel. Vagy legalábbis deduktív részekkel nem annyit. Mert a krimi az a műfaj, amibe aztán abszolút nem érzem nyeregbe magam. Olvasni szeretem, nyilván, de sose találom el ki a gyilkos. Így mindig a komornyikra tippelek, egyszer csak bejön alapon.
De ha már krimi. Olyan jó filmet láttam!
Apám találta meg, aki szereti a háborús filmeket, az a címe, hogy Török csel. Írok róla ajánlót is, mert fantasztikus volt, a képi világ, a nyomozás, a háborús részek! Még apám szerint is, aki pedig képes sikítórohamot kapni a nyomozóktól. Még anno Sherlockkal is összeveszett, mondván, hogy ő még józanul se képes mindig csatlakoztatni a töltőt a telefonhoz, nem nyerte meg magának a deduktív megfigyelések sorozata, viszont ez a Török csel még őt is lenyűgözte. Aki a főszereplő benne, nem tudom így hirtelen a nevét, a nyomozó, amúgy őt hívják az orosz Sherlock Holmesnak, úgyhogy minden okotok megvan arra, hogy meglessétek.
Aztán elolvastam megint egy Dean R. Koontz könyvet, az a hapek, a hideg futkároz a hátamon tőle. Szerintem beleestem. Hajlamos vagyok erre, szintén kifejtem majd, hogy miért.
Igen, ez csak ilyen általános tájékoztató, hogy min ügyködök éppen.
Na de, hogy miért is remélek többet ettől a hónaptól?
Mert tizedikén szülinapom lesz, huszonegyedik, és végre beszerezhetek egy vívómaszkot. Amúgy úgy döntöttem, hogy erre a napra teszem a blogom születésnapját is, mert úgyse emlékszem, hogy pontosan mikor nyitottam és különben is kellemest a hasznossal.
Aztán tizennegyedikén megkezdem az alap angol tanfolyamot, köszönöm előre is a bíztató szavaitokat, de még mindig félek. Egy egészen picit, ami majd hatványozottan megnövekszik, ha ott állok a tanterem ajtaja előtt. Majrés alak vagyok, egen, de majd eszembe juttatom, hogy miért is kell pontosan megtanulnom, és majd így menni fog.
Aztán hát ez így ennyi, de persze úgyis lesz majd még valami.
Apropó, majdnem plakátoztam ilyen sherlocklives szórólapokat, csak éppen két dolgot nem vettem figyelembe: az időjárást és a Sorsot. Mert tényleg fenomenális ötlet mínusz akárhány fokban ragaszgatni a hirdetőoszlopokra, másrészt Réka meghívott egy színjátszókörös rendezvényre. Úgyhogy végül is őket néztem meg, nagyon jól éreztem magam, kellemes kis meséket láttam. Mert ugye négy fellépő csoport volt, mindegyiküknek meg volt adva egy mese, meg egy korcsoport, akikhez igazítaniuk kellett az előadás milyenségét. Így láthattuk a Császár új ruháját ovódásoknak szólóan, ebbe szerepelt Réka is, aztán a Brémai muzsikusokat iskolásoknak, érdekes volt, a Rút kiskacsát felnőttek számára, ez nagyon megrázó volt, és végül a Hófehérkét öregeknek előadva. Ez azért tetszett, mert kaptunk "gyógyszert" vagyis cukorkát.
Aztán elmentem Rékával, meg a színjátszókkal egy kocsmába, és sikerült két rajongóval is találkoznom. Nagyon jó érzés volt, mert benyögtem, hogy a kikapcsológomb-a-bombánnál kevés nagyobb trollságot találni, így kiderült, hogy az egyik srác szintén sherlockos, míg a másik inkább doktoros, szóval mi ketten így elvesztünk az univerzumban, mert hirtelen kitárgyaltuk az ötvenedik évfordulót :)
De visszatérve az írásra, eszembe jutott, illetve csak újra felötlött benne egy Poriot/Sherlock Holmes crossover, nem slash, inkább ez a hogyan-mennek-egymás-idegeire, ilyen két dudás egy csárdában szindróma szerintem nagyon vicces lenne. Poirot tuti megőrülne Sherlcok káoszától, Sherlock meg Poirot rendszeretetétől őrülne meg. Az aktuális felügyelő meg mindkettőjüktől. John meg Hastings egymásnak panaszkodnák el a nyomozójuk rigolyáit. Na? Valaki? Ha nagyon szépen nézek? Mert én csak eddig tudok ezzel eljutni.
Asszem így ennyit akartam, majd ha valami eszembe jut arról úgyis értesültök.
Az Erő legyen veletek! Használjátok az elmepalotát!

9 megjegyzés:

  1. A Poirot/Sherlock - John/Hastings crossovert erősen támogatom! :)

    A január ezek szerint nem csak nekem volt katasztrofális...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A január kifejezhetetlenül borzalmas volt. Úgy látom neked is, részvétem miatta.

      De miért támogatod? Miért? Miért nem akarod megirni? Tudom, én találtam ki, készítsem is el, de attól még nyüsszöghetek. Azért annak örülök, hogy támagotva vagyon :)

      Törlés
  2. Én észre sem vettem, hogy eltelt egy holnap, még Sherlock-ködben bolyongok. Furcsa egy érzés, annyit tudok, hogy határozottan romlottak a jegyeim.
    Ez...ez a crossover remekül hangzik *sparkle party*

    A filmhez kedvet kaptam, szerintem rákeresek és adok neki egy esélyt a hétvégén, mert nagyon jól hangzik.

    És igen, véletlenül sem fogok szép sorban válaszolni, ahogy éppen eszembe jut; Sherlock plakátok. Nem jó a nyomtató, pedig spammelni akartam jó pár "DID YOU MISS ME?" plakátot a városban... ami késik nem múlik. Csak nehéz rávennem magam, hogy hajnalban keljek (na nem, majd fényes nappal ragasztgatok...)

    Az a kocsmai beszélgetés jó lehetett :D én még nem találkoztam véletlenül fanekkel, a közvetlen környezetem még az életben nem hallott a DW-ről, a Sherlockról is csak úgy, hogy "ja van valami sorozat" ffff... az osztályban nem megy a fertőzés, szerintem lassan feladom, hogy bárhogy is próbálkozzak. Én csak jót akartam, nem tudják mit hagynak ki >>

    Remélem a februárod majd jobban telik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A februárom már attól jobban telik, hogy egyáltalán elkezdődött. Persze lesz ez még így se!
      Várj csak egy szemhunyásnyit! Te vagy az a szintén győri gyerek, aki ragaszgatni akart? Vagy keverlek valakivel? Ez előfordul velem, szóval ha ez utóbbi az igaz, akkor bocs meg anyamedve. De ebben az időjárásban inkább ne plakátozz, lepotyog az összes ujjad két perc után.

      Jó is volt, pláne mert nekem is ez volt az első ilyen élményem. A környezetemben nem igazán ismerik ezeket a sorozatokat, viszont a Gyalog-galoppot annál inkább, ami mint tudjuk, klasszikus.

      A filmet ajánlom, nagyon jó, négy részbe van szedv, de előre szólok a nő nagyon nő, és néha falra fogsz mászni tőle. Ami csak azért fura, mert a végén...spoiler, úgyhogy nem mondom el.

      A crossover szerintem is jól hangzik, de miért hiszitek, hogy meg is tudom irni? Valamit tudtok, amit én nem.

      Törlés
  3. Igen, igen, nagy valószínűséggel arra gondolsz, aki vagyok. (Imádom az értelmes mondataim.) De valószínűleg mendegélek majd, csak legyenek képek nyomtatva, onnantól a saját testi épségem nem izgat.

    Az én környezetem sincs otthon a sorozatokban, a Gyalog galoppban sajnos igen. Utálják, nos a legtöbbjük. Szintúgy a Brian életét. Már tavaly óta tudom, de még nem dolgoztam fel. Persze, más ízlés, én speciel angol humoron nőttem fel, nekem ez a természetes, nem tudom hányszor láttam őket, és nem tudom még hányszor fogom. Csak mindenki olyan furcsán néz rám, hogy én ezt a beteg és fárasztó dolgot szeretem.

    Óóó de szeretem az ilyen kezdetű mondatokat. Spoiler sweetie. (Nem mintha én nem imádnám, hogy olyan kis mindentudó vagyok, ha már láttam egy filmet. Sőt. Olyankor iszonyat idegesítő tudok lenni.)

    #IbelieveinReyklani (igen ez kellett) HA megírnád, nagyon szívesen olvasnám, akkor így mondom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. #IbelieveinReyklani
      Nem.
      Érdemlem.
      Meg.
      Tényleg.
      Most fizikailag is sirok a meghatottságtól. Tényleg. Úristen.
      Köszönöm.

      Törlés
    2. Wtf don't cry *kulturáltan az arcodba töm egy halom zsepit* nincs mit és hát amúgy is magadnak köszönheted!

      Törlés
  4. Szüksége van egy sürgős kölcsön?
    * Nagyon gyors és sürgős átutalás a bankszámlájára
    * Visszafizetése kezdődik nyolc hónap után kap a pénz a
    bankszámla
    * Alacsony kamatláb 2%
    * Hosszú távú törlesztési (1-30 év) időtartama
    * Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
    *. Mennyi ideig tart, hogy finanszírozza? Benyújtása után a hitelkérelem,
    akkor számíthat, hogy az előzetes választ kevesebb, mint 24 óra és
    finanszírozás keretében 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információk
    tőled.

    Lépjen kapcsolatba törvényes és engedélyezett hitel cég felhatalmazta
    hogy a pénzügyi támogatás egyéb országokban.
    További információk és a hitelkérelmi nyomtatvány Kapcsolatot teremteni via

    e-mail: cashfirmarena@gmail.com

    SIR EVA DEMETER
    főigazgató
    CASHFIRMARENA CÉG
    LONDON

    VálaszTörlés
  5. Szüksége van egy sürgős pénzügyi hitel kölcsön?
    * Nagyon gyors és azonnali átutalás a bankszámlájára
    * Visszafizetése kezdődik nyolc hónap után kap a pénzt
    bankszámla
    * Alacsony kamatláb 2%
    * Hosszú távú törlesztési (1-30 év) hossza
    * Rugalmas hitelfeltételek és a havi fizetés
    *. Mennyi ideig tart, hogy finanszírozni? Benyújtása után a hitelkérelem
    Akkor számíthat egy előzetes választ kevesebb, mint 24 óra
    finanszírozás 72-96 óra, miután megkapta a szükséges információkat
    tőled.

    Lépjen kapcsolatba törvényes és engedélyezett Trust Company engedélyezett
    hogy a pénzügyi támogatás más országokban.
    További információk és hitelkérelmi nyomtatvány közös üzleti keresztül

    e-mail: cashfirmarena@gmail.com

    SIR EVA DEMETER
    Főigazgató
    CASHFIRM

    VálaszTörlés