2014. február 13., csütörtök

Bloggerek figyelmébe!


Yami oldalán, felmerült az az ötlet, hogy esetleg rendezhetnénk egy Író/Olvasó találkozót és ennek örömére létrehozott egy fészes csoportot is (off: csak nekem jut erről eszembe a fészkes fene kifejezés? Biztos. Off vége). Minden további részletért, távozzatok oda!
Legyetek bár állhatatosan kitartó bloggerek, a csodálattól habzó szájú olvasók, lelkes, tüneményes véleményezők, kapucnis zugbloggerek, vagy rajongók, gyertek és csatlakozzatok! Eljött a mi időnk, hogy uralmunk alá hajtsuk egész Budapestet és megmutassuk az igazi erőnket! Zászlóink alatt egyesülve végre átvesszük a hatalmat!
Vagyis, hogy találkozzunk és beszélgessünk, de kicsit elkapott a HÉV.
Egyéb híreink: kint leszek conon is, mert kedves kardos barátném elhívott, hogy tartsak vele. Igazából annyit rinyáltam, hogy én cosplayezni akarok, hogy megszánt, és felajánlotta ezt a lehetőséget. Az eleddig végső verzióm szerint fem!Lestrade leszek, szóval ha van még valaki, aki jön, és lesz, az mondja már el léégyszi! Candy, te nem szólhatsz, veled már letárgyaltuk, és igenis Sherlock leszel, mert látni akarom a sapkát. :)
Nos, listeners, ennyi volt mára, további kellemes hetet/hétvégét.
Mondanám, hogy Goodnight, de reggel van.
Azért így súgva mondanám, hogy annyira beparáztam Kevintől, hogy hirtelen shippelni kezdtem őt meg Stevet, és elkezdtem irni egy ficet. Valahogy le kell vezetnem a pánikot, na.

8 megjegyzés:

  1. Ooo kapucnis zugbloggerek. Memories.
    Valószínűleg pesti találkozóra nem tudok menni, de mindenkinek aki megy, annak kellemes időtöltést :)

    Aaaaa conról kérek képeket majd mindenképp!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még ne jelents ki semmit elhamarkodottan, ha kell a fülednél fogva cibállak el. Legalább átélheted egy szatyor szenvedéseit :)
      Ha meg nem tudsz, akkor köszönjük szépen a jókivánságokat!

      A fényképek, azok nem maradnak el. Semmiképp.

      Törlés
  2. A kapucnis zugbloggerek egészen úgy hangzott, mintha valami Night Vale-i lények lennének o.o És szerintem ilyen jelmezben kellene lerohannunk a várost (*ő is szeret cosplayelni*)
    Conon is ott leszek, (valószínűleg egy rakás Hetaliással körülvéve, ha csak ki nem közösítenek addig, (jó csak viccelek))
    És KevinxSteve owo ez kellett. ez nekem kellett. shipeljük együtt *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, köszönöm a dícséretet! Ez jólesett a kis lelkemnek.
      Figyelj szerintem simán megcsinálhatnánk, feldobjuk fészbe az ötletet, oszt max leszavazzák, vesztenivalónk nincs sok.
      Csapj bele, a cosplay királyság és menő!
      Huh, conon majd keressük egymást, én fem!Lestrade leszek, tuti ki fogsz szúrni :) Én nem téged, mert Hetaliából három részt láttam össz-vissz. És miért is tagadának ki? Ne tagadjanak. Téged nem lehet kitagadni :)

      UGYE, hogy Kevin/Steve? ugye?

      Törlés
  3. Hey, csak nem?:D megyek én is conra!
    fem!Dean alakulóban
    Már alig várom, nagyon izgatott vagyok. Életem első conja.
    ALIGVÁROM
    jaeztmármondtam
    Merre találom a csoportot? Mintha menekülne előlem. Nagyon jó a bújócskàban

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujujujujujuj!!!négy
      Ez azt jelenti, hogy izgatott vagyok, ez a jó hír teljesen feldobott. Nekem is az első lesz, szóval aligvárommmárlegyünkott!
      Fem!Dean? Tényleg? Ez mekkora már! Megsúgom, hogy én spórolósan oldom meg a cosplayt: ballonkabát (akár esik, akár nem), öltöny(féle), meg nyakkendő, szóval ha gondolod egy fotózás erejéig leszek fem!Castiel.
      A csoport bloggerek néven fut a fészen, asszem zárt, vagy titkos a beállítása, de van valahol egy link is. Legkésőbb délután elküldöm.

      Törlés
    2. Ezer hàla!
      Ezaz! Befoglak, ès akkor lesz Casem
      Dean meg Cas
      Tejóég
      Annyira messze van még

      Törlés
    3. Nem félek a fényképezőgéptől. Szeretek fényképezkedni. Megpróbálom nem elszúrni. De nyomába se érhetek Cas angolságának. De sebaj, te ott leszel, és ezáltal sokkal értékelhetőbb lesz az egész :)
      Felerészt Lestrade, felerészt Cas, azt hiszem ezt hívják tudathasadásos cosplaynek :)
      Nem tudom miért van ilyen messze. Nehehem!

      Törlés