2014. február 16., vasárnap

Gut. Besser. Messer. And MASZK!


Vívómaszk.
Tudjátok, olyan, amit a vívók használnak, és most már nekem is van. Ez az Első Dolog Amit A Fizetésemből Vettem. A következő egy laptop lesz.
Én meg belelkesedtem és megkértem anyámat,hogy készítsen pár képet. Jó, elismerem ez nem sokkal haladja meg a kis hp-k lefotózom-magam-a-fürdőben-a-tükör-előtt-állva, de annyira büszke vagyok rá! Már csak azért is, mert viselhetek alatta szemüveget, nem lötyög, kényelmes, és a belseje rózsaszín. Annak az anyagnak, amivel ki van bélelve, na annak a belseje rózsaszín. Nem direkt csináltam, tényleg.
Jah, eleinte úgy volt, hogy a szabad levegőn lesz megejtve a procedúra, de aztán elerett az eső és keresztülhúzta az összes számításomat. Szóval ez a kis előtérben van, azért néz ki úgy, ahogy. És a távolság is kicsi volt, szóval ez semmi szakszerű, csak egy kis baromkodás az öcsémmel.
A lényeg úgyis a maszk!
A kifogásom a hülye kinézetemre, hogy a maszk levételekor nincs olyan, hogy jó frizura. Max csak a filmeken. Meg alapból se vagyok szebb, de reménykedem, hogy a belső kisugárzás, meg a normális, és nem edzős-pihenős ruha viselete sokat dob a latba.

Na, ez a tisztítás a messerrel. Túl magasan van, vagy csak anyám állt rossz helyen. De mindegy, ez most úgyis tiszteletadás a lényeg ezután jön.

 Ez egy alapállás. Hmm...mintha közelebb kéne lennie a térdemhez. Bár ez messer és nem hosszúkard, szóval ez talán nem is olyan nagy baj. Viszont a súlypontom szép mélyen van, amiért most így megdicsérem magam :) Asszem vigyorgok is, bár én igyekzetem félelmetesen nézni. Eh, úgyse megyek színésznek!

Öcsém vállalta a gaz támadó szerepét. Ez az a pont mikor mindketten tetőben várjuk, hogy micsiná' a másik.

Öcsém támad, én védem. 

És a következő mozdulattal leviszem a földre és elnyisszantom a nyakát. 

Nem adja fel a Fekete Lovag mindig győz! elvet követve, és még egyszer támad. Most elkapom a csuklóját is, miközben védem magam.
És megint elveszti a fejét.


Tisztítás a nézők felé. Igen, az öcsém lassan egy fejjel magasabb lesz nálam. Ez azért valahol elkeserítő.

Nos, ennyi lettem volna, én és a maszkom, meg a messerem, ami nagyon romantikus, nagyon véresen romantikus fegyver és nagyon szeretem.
Az mennyire gáz ha én most nagyon menőnek érzem magam?

U.I: William készül a Mystrade, Iwiinak a fluff, Tatiennénak meg az a Doktoros novella. És valamit kezdek az összes többivel is, haladok velük. És lesz valami az oldallal is átalakítás ügyben. Már újraírtam a felső menü sort, és majd át fogom helyezni oldalra. És meg fogom nézni a Thor 2-t is végre és újra lesz Frostiron! Hurrá! (Még mindig jégkrémmárkásan hangzik)
Viszlát!




7 megjegyzés:

  1. Wow, ez olyan menő... a beállások, a mozdulatok és a maszk is!!
    És hey, az öcsid tényleg nagyobb... ilyenkor örülök, hogy habár a tesóm nálam nagyobb, legalább a bátyám. Mondjuk nekem nincs gondom a méretemmel, megelégszem mind a 169 centimmel (mert csak azért se 170, áh)
    Nem gáz, hogy menőnek érzed magad, ez tiszta jó lehet! Bár én leginkább íjászat párti vagyok, a kardok sem állnak távol tőlem, lovagok fuckyeah!

    Aaa már alig várom, hogy olvashassam!!
    Tényleg fagyi márka. Vagy fagyasztott hal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szerinted is :) Büszkeségem kifejezhetetlen.
      Nekem fogalmam sincs hány centi vagyok, annyit tudok, hogy alacsony vagyok, ami nem zavar, kivéve mikor az öcsém kijelenti, hogy magasabb nálam. Annál is inkább, mert pár évvel ezelőtt még azt nyikogta, hogy soha nem lesz olyan magas, mint én.
      Na tőlem meg az íjászat áll távol. De segáz, így lesz ütőképes igazán a kis csapatunk :)

      "Vagy fagyasztott hal." Az ilyen ártatlan mondatokból születnek az olyan AU ficek, amik arró szólnak, hogy Thor egy gazdag vállalat örököse, Lokival együtt, de Loki nem akar gazdag örököst játszani, és jön Tony, a szegény londíner, akibe beleszeret és akiről a végén kiderül, hogy titokban gazdag és mindenki boldog, Jane meg továbbra is csak a padlót mossa fel.
      És íme a tökéletes példa arra, miként vegyítsük a lányregények és a slash ficek összes kliséjét. Brrr....Én kérek elnézést.

      Törlés
  2. ó yay, itt a maszk! :D nagyon jó, tiszta menő. jók a képek is, nem tudom, mit vagy úgy oda, tényleg jók :) meg tetszenek a beállások, minden, szóval most veled örülök. és tiszta jó, h rózsaszín a belseje amúgy :D *és igen, ez egy értelmes komment*
    szóval nagyon örülök, h sikerült beszerezned a maszkot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is menő. És enyém. És rózsaszín :)
      Azért vagyok oda, mert én tanulom a forgatását, és érzem, hogy nem az igazi. Tudod: "szakmai" elégedetlenség.
      Csak megerősíteni tudlak benne: értelmes komment.

      Törlés
  3. Héj, örülök, hogy kaptál egyet :)
    Nekem már régóta van - az enyém bélése meg kék-, csak én tőrös vagyok...

    Egyáltalán nem gáz, ha menőnek érzed magad benne, én amikor megkaptam, egész nap csak a barátnőmet ölelgettem, na AZ nem volt semmi.

    Most érted... és én mit szóljak a magasságomhoz? Centire pontosan akkora vagyok, mint Felipe Massa, úgyhogy remélem növök még egy kicsit a magam tizennégy esztendejével. xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A barátnőd egy nagyon jó fej, megérdemelte az ölelgetést :)
      Tőr? Na! Mesélj erről légy szives! Mióta csinálod? Melyik szervezet körében? Miféle fajta? Nagyon érdekel,
      Legyünk menők együtt!

      Ezek a fránya centik! Pedig én kiállok az esőre és makszimum a náthám nő, nem a magassságom.
      Te még bőven nőhetsz, de én már nem valószínű :)

      Törlés
    2. Hát, asszem harmadikos korom óta, az UTE jóvoltából. 'Sima' tôrös vagyok, de jóban vagyok Párbajtôr kollégával is.

      Bocs, írnék én többet is. Csak eBookról nem olyan egyszerû írni. Hát még ha nevezett eBook olyan nyomogatós fajta... :(

      Oké, legyünk menôk ketten ;]

      Törlés