2013. augusztus 24., szombat

Elbukott győztes



Tartalom: Loki gondolatai a bíróság előtt.
Műfaj: angst őszinte reményeim szerint
Páros: Loki/Thor
Fandom: Avangers
Korhatár: 12+
Figyelmeztetés: Karakterhűtlenség, cselekménytelenség, no slash, és POV
Megjegyzés: És már megint nem azzal foglalkoztam, amivel kellet volna. Igaz ezzel sem akartam, de leírtam az első mondatot a többi meg jött utána. Loki jött, látott, győzött én meg sírva könyörgök, hogy ne részesítsetek testi sértésben ezért.  A címről tilos rosszat mondani, karhatalommal megtiltom.


Vércseppek rezegnek a szám szélén.
A maszk felsebzi az ajkam, mégse tudom abbahagyni az önelégült vigyorgást.
Vesztettem.
Elkaptak.
Mégis én győztem.
Meg vagyok bilincselve, hét lakat alá zártak és megfosztottak leghatásosabb fegyveremtől, a hangomtól, mégis ott ül a rettegés a szemükben.
Egyikük se meri rajtam tartani a tekintetét. Rám néznek, majd gyorsan elkapják a pillantásukat. Zavart, szégyent tükröz minden mozdulatok és félelmet.
Azt hiszik, nem veszem észre.
Azt hiszik, hogy elrejthetik a lármában, az ostoba vitájukban, hogy miképp büntessenek meg, azt hiszik, hogy most ők győztek és hamis bátorsággal el tudják fedni a bizonytalanul dobogó szíveik diszharmonikus zörejét.
Ostobák.
Én vagyok a cselszövés és a tűz istene. Engem nem lehet örökre bezárni, elfojtani, leláncolni, mert mindig feltámadok, újjáéledek, kiszabadulok, és akkor felgyújtom a világot!
Nem egyszerre, hanem apránként. Először csak apró parázs leszek, a szívek mélyén éledő harag és gyűlölet lesz a táplálékom. Halkan suttogok, míg be nem férkőzik minden gondolatukba, hogy lánggá lehessek, és végül felemésztem. Minden egyes szív, minden egyes tudat, minden egyes ember és isten az én játékszerem. Ott vagyok bennük kiirthatatlanul és hiába zártak be, hiába tettek rám hét lakatot és vették el a hangomat, a lényegem, az éjfeketén parázsló tűz, a hazugság ott lüktet bennük is.
Ezért félnek tőlem.
Rettegnek.
Tudják, hogy elég néhány elsuttogott szó, pár befejezetlen mondat és egy-két féligazság, hogy acsargó vadakká változva marakodjanak saját, nem létező igazságukért és becsületükért.
El se tudják képzelni, hogy milyen könnyedén romba tudnám dönteni a drágalátos Azgardjukat!
Az lenne aztán az igazi móka!
Halhatatlanok véres, pusztító harca, soha nem nyugvó küzdelem, sikolyok és kardcsattogás.
Egy idő után unalmassá válna és biztosan lebuknék, hiszen csak a félkegyelműek hiszik, hogy soha nem lepleződnek le, de amíg felfedeznek, és amíg én megunnám, addig tűzbe és vérbe borítanám az egész birodalmat.
Thor, az én drága bátyám, persze megpróbálna megállítani.
A híres testvéri szeretet.
Valamikor a fejébe vette, hogy jófiút csinál belőlem.
Kár, hogy belőlem sose lesz az a csínytevő, de szerethető kistesó, akinek látni akar.
De talán lassan kezdi felfogni, hogy a természetemet nem tudom megváltoztatni.
Persze ha tudnám, se akarnám.
Ezt azonban soha nem fogja belátni.
Igazán szórakoztató hallani, ahogy a bíróság előtt megpróbálja kijárni a lehető legenyhébb büntetést.
Ostoba.
Ez az egész nem számít.
Színjáték azok számára, akik vakok akarnak maradni, miközben igazlátásról prédikálnak.
- Loki! Te vérzel – fordul felém Thor. Hangjában és szemében őszinte aggodalom eseng és szeretnék felnevetni, de a maszk megakadályoz. Lám, hiába vagyok rab, hiába vagyok elítélt én uralkodom. Hiába övé a Mjölnir, hiába ő a király, elég egyetlen vércseppem, egyetlen jele annak, hogy védtelen és esendő vagyok ő már ugrik is.
Szánalmas.
És nagyon sok mindenre felhasználható.
Fogja a köpenyét és letörli az államon végigfutó cseppet.
Óh, drága bátyám!
A szemembe nézel és látom, hogy könyörögsz, hogy szenvedsz és azt hiszed, hogy nemcsak miattam, de helyettem is.
Szántszándékkal felsebzem újra a számat és elégedetten figyelem, ahogy egyre dühösebben szemléli a földre zuhanó vércseppeket.
Talán látja bennük a széttörő vágyakat, az elpusztuló reményeket.
Én csak a zuhanást látom.



8 megjegyzés:

  1. Aztakur*** Ez a fic jött, látott és győzött.
    Az egész egy nagyon ügyesen felépített kastély volt, tetején az utolsó két mondattal *_*
    Lenyűgöztél. *q*

    VálaszTörlés
  2. Lehet, hogy letagadom és nem lehet rám bizonyítani.
    Továbbra sem vagyok hajlandó elhinni, hogy ennyire tetszett, de persze három méterrel a föld felett lebegek örömömben, mert azért te gyakrabban írsz Lokit, és az már jelent valamit, ha azt írod, hogy lenyűgöztelek.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Ez fantasztikus volt! Nem is tudok mit írni, annyira kiütött. Imádom Lokit, egyszerűen nem tudok betelni vele! Minden elismerésem a tiéd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóóó yeee!
      Megszólal a csendestárs, már csak ezért is halálra szeretgetlek.
      Meg persze a véleményedért is, mert el nem tudom mondani, mennyire bizonytalanul töltöttem fel.
      De ahogy elnézem maximálisan megérte.
      Köszönöm, köszönöm, köszönöm!

      Törlés
  4. zavart takarórágcsálgatásba zuhanva bevallom az őszintét: már tegnap este elolvastam, de hirtelen [uhm. és mert nem tudtam már hova csodálkozni] képtelen maradtam kierőszakolni magamból egy épkézláb hozzászólást. de most végre ideértem **

    először is: mindennek ami loki én biztosan nekiugrok - elég csak meglátnom. ez pedig maga volt a nagybetűs LOKI.

    másodszor: imádtam. érzelmek és gondolatok szempontjából teljesen kidolgozott.
    a tőmondatoktól hihetetlenül erőteljesnek hat minden mozzanata.
    a legjobban az tetszett ahogyan thort és a kapcsolatukat beleszőtted ebbe az egész képbe.
    az utolsó néhány szó pedig facsart egy hatalmasat a szívemen.
    köszönöm ✿

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, hogy csak jó erősen megölelgetlek és agyonszeretgetlek, mert ennél értelmesebben nem tudok válaszolni. Újra és újra és újra meglepődök a fogadtatásán.
      Főleg azért, mert fél óra alatt dobtam össze és csak ösztönből dolgoztam, ergo ezek mind-mind nem tűntek fel, de annyira jó érzés, nem is, fantasztikus érzés, hogy ilyen szép szavakkal illetitek!
      "nagybetűs LOKI."
      És itt ájultam el az utána következők pedig, nem nem bírok értelmesen válaszolni, annyira, hihetetlenül kedves vagy és pontosan ugyanennyire estek jól a szavaid.

      Törlés
  5. Te jó ég, minél több Lokit olvasok nálad, annál jobban elbizonytalanodom abban, hogy írjak-e még valaha Lokival ficet, mert ezt nem tudom überelni. Imádom az ármányos-trükkös-ravasz-aztakrva oldalát, én ezt képtelen vagyok elkapni. Te viszont rohadtul jól csinálod *.*
    Végem van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez végtelenül hízelgő.
      De ne bizonytalanodj el, hiszen ahány olvasó, annyi olvasat, még akkor is ha filmről van szó.
      De köszönöm, köszönöm, köszönöm "gratulál magának és roppant büszkén néz jobb-balra"

      Törlés