2013. augusztus 11., vasárnap

A játékos bukása



A játékos bukása

Koponyád mögött húzódik a semmi
szemedet marja és égeti.
Nem sikerült és most bámulsz,
vércseppek között egyedül táncolsz.
A világot legyőzni mégsem bírtad,
de meglehet, ezt előre tudtad.
Lelkedben összetört képek
meghasonlott éned eléri a végzet.

Reflektorfényben élek,
húsomba árnyékok tépnek.
Sikoltok, kérlek értsd meg!
Segítség felemésztenek!

Fuss el addig, amíg még lehet!
Ne nézz szavakat, törvényeket!
Bőrödet vitted egy rossz vásárra,
elfelejtetted, hogy ez lesz az ára!
Azt hitted te is, hogy jobb vagy ennél,
erősebb az ostoba meséknél.
Vesztettél, hát gyerünk, fizess!
Lelked jó lesz majd az ördögnek!

Reflektorfényben élek,
húsomba árnyékok tépnek.
Sikoltok, kérlek értsd meg!
Segítség, felemésztenek!

Világodban nincsenek már eszmék.
Álmaidat is mind elvették.
Testetlen hangok suttogják füledbe:
minden rendbe, minden rendbe!
Magányodban csak a plafont nézed,
ezt a pofont nem tudod le végleg.
Illúzió lett minden pillanatod,
hiába üvöltöd: nem vagyok halott!

Reflektorfényben élek,
húsomba árnyékok tépnek.
Sikoltok, kérlek értsd meg!
Segítség felemésztenek!

Reflektorfényben élek,
húsomba árnyékok tépnek.
Sikoltok, kérlek értsd meg!
Segítség, felemésztenek!

Már megint egy dal, de csak azért mert egyik este felbátorodtam és felolvastam a kardos barátnőimnek egy-két versemet, és szerintük is kéne zenei aláfestés. Szóval, ha valaki ismer győri, vagy Győrhöz közeli személyt, aki szívesen foglalkozna ilyesmivel, és nem bánja, hogy egy kezdő, ám tanulásra hajlandó lánnyal foglalkozzon, akkor jelezzétek. De ezt talán én sem gondolom komolyan, mindenestre érdekes lenne. Minthogy ez is az. legalábbis valamilyen nézőpontból biztosan.

3 megjegyzés:

  1. Már az első mondattal megfogtál. :3 Tetszett ez is, nagyon... akárcsak a többi versed. :) Ha meg lesz zenésítve, én komolyan eléneklem ezt neked! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen de jó lenne! Mármint, hogy elénekelnéd! Kíváncsi lennék, hogyan hangozna ez más szájából és dallammal. Még a végén tényleg kerítek egy gitárost, vagy valakit. Csak akad egy a kardosoknál!
      Höhö, edzőtáborban született, amikor éppen a mélyponton voltam.

      Törlés
  2. Nekem ez is nagyon tetszik, és nem tudok dönteni.:( Aj-jaj, nekem. Na jó, chatben válaszolok. Remek munkák közül nehéz a választás.

    VálaszTörlés