2013. augusztus 11., vasárnap

Ikerdíjak



Köszönet érte Pandának! Meg egy puszi és csoki és ha gondolja Oscar-díj, mert az menő.

Top Secret-díj:

1. Ha megkaptad a díjat, készíts róla egy bejegyzést, és tedd ki a fent látható képet!
2. Őszintén kell válaszolnod a kérdésekre!
3. Összesen öt személynek kell továbbadnod!
4. Ezt egytől-egyig át kell másolnod a lapodra, kivéve a válaszokat!
5. A díjat visszafelé nem lehet adni! (Annak nem adhatod, akitől kaptad, viszont többször is kaphatsz ilyen díjat.)

1. Mi a keresztneved, hogyan becéznek?
Éva és Évinek becézik. egy ideig utáltam és kiköveteltem az Évát, de rájöttem, hogy az Évi sokkal jobban lefed.

2. Melyik dalon tudsz igazán sírni?
Egyértelműen a Fényév távolság. Szívfájdító, és gyönyörű, és egyszer szerepelni fog egy ficemben.

3. Félsz a sötétben?
Általában nem, de Stephen King egy-egy könyve után ez nem annyira jellemző.

4. Szerelmes vagy valakibe?
Nem.

5. Mi volt a lecikisebb dolog, ami eddigi életedben történt veled?
Ne is álmodjatok róla, hogy elmondom.

6. Gondolatban öltél már meg valakit?
Ami azt illeti elég sokakat.

7. Szerinted a péntek 13.-a szerencsét, vagy szerencsétlenséget jelenet?
Szerintem nem jelent semmit. Csak egy nap a naptárban.

8. Van olyan dolog, amit még a szüleidnek sem árultál el?
Még szép, hogy igen!

9. Hallgatsz olyan zenét, amit mások előtt cikinek érzel?
Én csak olyan zenét hallgatok, amit más lehet, hogy nem szeret, de ezt mindig füllhallgatóval teszem és nem akkor, mikor bezsél hozzám.

10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
Nem.

11. Mi tennél, ha hirtelen híres lennél?
Vennék egy regényes, romantikus, ódon házat, elutaznék ide-oda, segítséget adnék, és megpróbálnék olyannak maradni, amilyen vagyok és nem dőlnék be csalárdoknak.

12. Szoktál álmodozni?
Mondanám, hogy ez egy hülye kérdés, de nem teszem, mert nem illő. Szóval igen, hogyne, sőt ébren álmodom.

13. Járnál Chase Crawforddal?
Nem. Egyértelműen nem.

14. Hány gyereket szeretnél? Fiú/lány neveik?
Nem szeretnék gyereket. De bébicsőszködni szívesen bébicsőszködök.

15. Adni vagy kapni jobb?
Mindkettő jó érzés.

16. Titkom?
Köszönöm, jól érzi magát.

17. Bakkancslista:
Eljutni Londonba.
Autogrammot kérni Benedictől, MArtintól, meg még egy rakás híres embertől.
Írni egy-két könyvet.
Úgy élni, hogy jó legyen.

Liebster Award-díj:

Szabályok:

1.) Tedd ki a képet: Megtettem.
2.) Írj 11 dolgot magadról.
3.) Írj 11 kérdést.

1) Edzőtáborban lefogytam egy keveset.
2) Csak az edzőtáboros dolgokról tudok momentán bezsélni.
3) Ye, ye, ye. Belső poén.
4) Írtam megint egy dalszöveget
5) Nem szeretem a kutyákat
6) Állítólag egyéniség vagyok
7) Edzőtáborba alkoholmentes sört ittam
8) Van egy órám
9) A most kapott jópofa fa baglyomat Hortenziának hívom
10) Melegem van
11) Hülyeségeket firkálgatok

1.Ha szerepezel, mi volt a legjobb szerepjáték, amit valaha játszottál? (magyar, angol, mindegy)
Ó, Lord Dracul vezénylete alatt egy gyilkosságos szerepjáték. Állítólag megint rendez egyet.

2.Mi a kedvenc könyved?
Miért kérdezel ilyet? Honnan tudjam én azt? rengeteg kedvenc könyvem van. De talán Anthony Shenard: A szerencse zsoldosai.

3.Melyik filmen sírtál a legtöbbet?
Fogalmam sincs, nem szoktam ilyen filmket nézni.

4.Van kedvenc együttesed? (zene)
Ossián!!!

5.Ismered Willow Smith-t?
Nem.

6.Szeretsz/szerettél suliba járni?
Az egyetemet szerettem.

7.Írsz naplót? (bloggeren kívül)
Nem igazán, csak ha éppen valami halaszhatatlan és másképp megemészhetetlen dolog történik velem.

8.Ha visszamehetnél az időben, melyik kort választanád?
Középkor. És követném Lichtenawer urat, hogy ellessem a vívását. Mert nem hiszem, hogy tanítana, viszont én szívesen tanulnék tőle, tehát marad a nyomába szegődés.

9.Találkozol Benedict Cumberbatch-csel az utcán. Mit csinálsz?
Elfelejtem az összes angoltudásomat és kistányérnyi szemekkel, a lehető legilledelmesebb viselkedésben az orra alá nyomnék egy papírt meg egy ceruzát, hogy adjon autogrammot. Meg lefényképeztetném magam vele és miután eltávozna úgy élesztenének újra. De a botrányt és a sikongatást és az ilyet kerülném.

10.Képzeld magad Sherlock Holmes szerepébe. Milyen trükkel oldanád meg az ugrást?
Én csak simán túlélném. Amúgy megkérnék valakit, hogy pont abban a pillanatban amikor belezuhanok abba szemetesbe, vagy mibe, döljön ki és kész is van.

11.Milyen nyelven tanulnál legszívesebben?
Jelenleg angol. Aztán valamelyik északi nyelven.

Kérdéseim:

1) Melyik könyvből/filmből/sorozatból tudsz fejből idézni?
2) Szereted a verseket?
3) Szerinted létezik túlvilág?
4) Mit tennél ha te lennél az egyetlen ember a Földön?
5) Melyik állat bőrébe bújnál a legszivesebben?
6) Melyik szó jellemez téged a legjobban?
7) Mi a terved a zombi apokalipszisre?
8) Kipróbálnád-e a középkori kardvívást?
9) Szereted ha fényképeznek?
10) Örülnél ha benne lennél egy könyvben?
11) nem zavar ez a sok marha kérdés?

Akinek küldöm mindegyiket:
Melinda Moon
Tatianne
Kiddy
Raistlin
HardCandy











5 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen! ^3^
    "10. Kiskorodban sírtál, ha szurit kaptál?
    Nem."
    csak tudd, hogy te vagy a példaképem!

    VálaszTörlés
  2. Awww, köszönöm! ♥
    Amúgy valamelyik nap láttam a boltban Ossian CD-t, és te jutottál róla eszembe azonnal :3

    1) Melyik könyvből/filmből/sorozatból tudsz fejből idézni?
    A kedvenceimből általában :3
    2) Szereted a verseket?
    Igen! :3
    3) Szerinted létezik túlvilág?
    Talán...
    4) Mit tennél ha te lennél az egyetlen ember a Földön?
    Nem tudom. Akkor nem tudnám megmenteni az embereket. :'D
    5) Melyik állat bőrébe bújnál a legszivesebben?
    Macska(?)
    6) Melyik szó jellemez téged a legjobban?
    "Lelketlen" vagy nem tudom... elég rossz ember vagyok az a baj.
    7) Mi a terved a zombi apokalipszisre?
    MEGMENTEK MINDENKIT de nem tudom hogyan.
    8) Kipróbálnád-e a középkori kardvívást?
    Hát, nem tudom. Lehet. :)
    9) Szereted ha fényképeznek?
    Nem.
    10) Örülnél ha benne lennél egy könyvben?
    Igen :DDDD (A történeted, amiben benne vagyok♥)
    11) nem zavar ez a sok marha kérdés?
    Nem :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is értem miért. :)
      örülök, hogy nem csak én akarom megmenteni a világot. Fogjunk össze!

      Törlés
  3. Jaaj, nagyon szépen köszönöm a díjat, aranyos tőled, hogy rám is gondoltál :)

    VálaszTörlés