2013. november 2., szombat

Már megint az Odaátok!


Még mindig spoiler, mert nem birom ki, hogy ne mondjam el.
Kifakadhatnék a füzetembe is, de ez így viccesebb.
Szóval az Odaátba én személy szerint nemcsak azt bírom, hogy annyi mágikus lény mászkál benne, mint egyetlen más fantasyba se, de azt is, hogy képesek bevonni a rajongókat, sőt most konkrétan a hatodik évad tizenötödik részében a tévésorozatot is.
Forgatják a forgatást!
Oké, bizonyára nem a legeredetibb ötlet és húzás, de ne merje senki azt állítani, hogy nem szuper. Mintha a készítők jó szorosan megölelgetnék a rajongókat.
Én legalábbis megölelgetve érzem magam és remélem, hogy a későbbiek során is lesznek még ilyen részek, mert ez mennyire nagy ötlet már!
Annyira vicces, ahogy azt kell eljátszaniuk, hogy az eljátszott szerepük, eljátssza a színészt. Oké, ez belül értelmesebben hangzott, de azért tuti, hogy értitek. És ezzel vett meg magának végképp a sorozat, pedig már azt is lenyűgözőnek találtam, hogy annyi lény mászkál bennük, mint egy fantasyba sem. Bár  ez a fejezzük-le-a-vámpírt teória nekem nem jött be. Sajnos ebben a témában a régimódi vonulatot követem, de tudom, mindenkinek elege van a kis vérszívókból, úgyhogy én is hanyagolom őket. Nem is érdekesek.
Nah szóval annyira tetszett, hogy láttuk Mishát mosolyogni! Értitek mosolyogni! Meg twittelt. Kész, végem van.
Jó tudom, tudom, tudom, de akkor is na. Tetszett.
És a szemeimből ömlő csillámmal be lehetne festeni egy egész ménest. Hajaj emberek, mibe rángattatok már megint bele! Mert ez az egész a ti hibátok és punktum.  Attól tartok, hogy amíg ki nem jön a Thor 2 Supernaturalba fojtom a Sherlock harmadik évada feletti bánatom és elárasztalak titeket Destielekkel. Persze fogalmam sincs minek tartom azt az oldallécet, mert hát úgyse azokon dolgozok. Vagyis igen, de, csak hát a random dolgok mindig csalogatóbbak. Ha meg nem lenne kint semmi, akkor az rossz lenne. Nekem. És idegesíteni. Ez bonyolult, és teljességgel mellékvágány. Viszont annyit még ide kell tennem, hogy erősen érzek egy Dean-igent-mondd-Mihálynak vonulatú novellát, mert én erősen drukkoltam egy ilyennek, de a forgatókönyvírók másképp gondolták.
Szóval tetszett ez a rész, megkockáztatom, hogy az eddigi legjobb ebből az évadból, de hát nem láttam még végig. Erős második a negyedik rész, mert végre láthatjuk, hogy Bobby mennyi munkát is feccöl abba, hogy infóval tudjon szolgálni a vadászoknak. És végre alapos fejmosásban részesítette a Dinamit-Duót, ami nagyon kellett már nekik.
Szóval szerintem akárki akárhol tart ezt nézze meg, mert mennyire poén már!
Igaz, hogy én csak részletekbe tudtam meglesni, mert hát ment a harc a gépért, meg templom és házimunka és estébé, de ettől függetlenül nagyon ütős, nagyon poénos, nagyon zseniális egy rész. Skalpom emelem.
Jah a másik hírem mára, találtam idénymunkát, szóval a friss hétvégén jelentkezik majd. Nem biztos, hogy jót tesz neki a pihenés. Szerintem már az sem tett jót neki, hogy megírtam, de momentán ez van, szeressétek.
És resszkesssetek, mert tervezek Welcome to Night Vale ficet. Így ébredtem reggel. Örülök, hogy az eredeti készítők soha nem fognak rájönni, hogy ezt forgatom a fejemben. És podfic lesz, vagyis megpróbál úgy kinézni, mint egy rádióadás.
Egyértelműen nem vagyok egészen normális, bár ezt mindenki tudja.
De visszatérve a részre. Szerintem Misha a legnagyobb Destiel rajongó. Ez tuti.
És itt jön az a pont, mikor a habzó szájú, csillámos tekintetű rajongóba belekarol a másik fele és szépen visszarángatja a földre szelíden suttogva a fülébe, hogy "jól van, de gondolj arra, hogy keményen dolgoznak" és "elég hülye próbál rájuk akaszkodni, legalább te ne szállj el" és hasonlók.
Van normális énem is, és többnyire így is viselkedik, de ezt sajna még HardCandy se tudja megerősíteni.
És igen ezzel a bejegyzéssel egy időben nézem a részt is, és eddig volt vicces. A rohadék tényleg eltörte Misha nyakát? Ez...ez...na ne. És itt dőlt össze az az illúzió, hogy lesz egy úgy-ahogy vidám rész ebben a sorozatban.
És éljen jön a Pysho állig fegyverben.
És kinyirta a fél stábot.
Emberek elszállt a pillanat.
Pedig olyan gyönyörű fluffnak indult, erre Bamm! angst tengerekre eveztünk.
Akárhogy is nagyon zseniális rész volt.
Szeretem, amikor betekintést nyerhetünk egy ilyen bonyolult dologba, mint a filmforgatás. Vagy a színházi kulisszák mögé. A Sakkot fogom nézni színházban! Ó jeee! Pár hét múlva, de akkor is.
Oké, tényleg végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése