2013. november 13., szerda

Gyors hír


Rendben, nyertetek.
Megírom azt a crossoveres AU-t, bár foggalmam nincs, hogy lesz-e benne egyáltalán valami cselekmény. mármint történés dögivel, de olyasmi ami előbbre vinni a történetet, háát...még nem, tudom. Viszont pofátlanul ki fogom használni a leírásokat. De azért megpróbálok értékelhető korlátok között maradni.
Mondjuk én máris jól szórakozom, egyes kis részeken, remélem ez át fog jönni. Szerintem nagyon jópofa, hogy szerintetek milyen, az majd még kiderül. (Anderson is igent jelentett, mert én se bírtam kihagyni)
Tegnap összefutottam Rékával, kardos barátné, és sikeresen kiderítettem, hogy ő is szereti a Supnatot, bár ő csak a hetedik évadig látta és ott a buszon el is kezdtünk kedvencjelenetezni. A velünk szemben ülő öregasszonyra hatalmas, zölden világító neonbetűkkel, hogy "Ezek a mai fiatalok!" Hát igen, klasszikust csak pontosan, így aztán röpködtek a benyögések és káromkodások, de hát ez minket cseppet sem zavart. Ő is Dean párti, ami naggyon helyes. Sam nekem kicsit olyan nyálas karakter, de jó, valakinek lelkizni is kell a sorozatban. És különben is Dean AC/DC-t hallgat, amivel egyből megnyert magának.
Jah és igen Crowley. Crowley nála is nyerő. Pacsit neki a Pokolért, abszolút eredeti.
A pizzafutárt meg úgyse tudjuk kiheverni.
Na igen, írnom kéne.
Addig is mindjárt fellövök egy verset.
Eléggé nem tudom milyen, edzés előtt született, az öltözőben, azért mert mentem az utcán és azon gondolkoztam milyen jól néznek ki az árnyékok. Nem tudom, hogyan jön ez a versemhez, de hát ez nem is fontos.
Csak ennyit akartam, aztán még jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése