2014. augusztus 3., vasárnap

Hőség



Tartalom: Londonban túl nagy a hőség, amin a sörön kívül csak a fagyi segíthet.
Páros: Johnlock
Fandom: Sherlock BBC
Műfaj: párbeszédfluff
Korhatár: 12+
Figyelmeztetés: nagyon enyhe slash, rövidke, de annál sziruposabb
Ajánlás: Iwiinak, aki, szégyellem bevallani, hogy mikor, Raistlin oldalán a „Szerezz egy történetet” akciójában egy fagyifluffot kért, amit elvállaltam. Késésemre nincs sem elfogadható magyarázat, sem bocsánat.
Megjegyzés: Mivel egy hétre nyaralni megyünk, ezért ezzel szúrom ki a szemeteket. „sóhaj” Sherlock titokban egy macska.



- John!
- …
- John!
- …
- JOHN!
- Mi van? Ha leejtetted a sáladat nem fogom felvenni helyetted! Különben is nyár van, árnyékban harmincöt fok.
- Gyere le!
- Nem Sherlock! Megbeszéltük, hogy nem ugráltatsz feleslegesen! Bár kétlem, hogy valóban figyeltél volna.
- Ez most fontos John!
- El tudom képzelni mennyire. Nem megyek le! Meleg van, én szeretnék végre pihenni, ráadásul úgysincs semmi ügyed. Hagyj békén egy kicsit.
- John!
- Jól van, jól van, megyek már. Mit akarsz?
- Van sör a hűtőben?
- Komolyan lehivtál azért, hogy ezt megkérdezd?
- Van vagy nincs? John ez egy nagyon egyszerű kérdés.
- Néha erőt vehetnél magadon. Nincs.
- Remek.
- El nem tudom képzelni, hogy lehet ez remek. A gatya majd lerohad rólam, a ventilátor befuccsolt, mert neked kisérletezni kellett rajta, a redőny pedig annyit ér, mint halottnak a csók. Most meg hová mész?
- Ki.
- Azt látom. Legalább várnál meg!
- Látod?
- Mit? A képembe sütő napot, vagy azt a szerencsétlent a túloldalon, akinek beragadt a papucsa a megolvadt aszfaltba?
- Dehogyis! Egyáltalán minek jegyzel meg folyton ilyen evidens dolgokat? Teljesen kizökkentesz.
- Vagy megmondod, hogy miért rángattál le, vagy visszamegyek.
- Maradj. Mindjárt itt lesz.
- Jóh.
- Na tessék, itt is van. Fél percet és tizenöt másodpercet késett.
- Ez egy fagyiskocsi.
- Nyilvánvaló John. Szóval, milyet szeretnél?
- Te most fagyit akarsz nekem venni?
- Kitünő megfigyelés. Mivel a sört már megittad, és a napi átlaghőmérséklet két fokkal melegebb, mint amit megszoktál, így jól fog esni. Vaniliás vagy citromos?
- Vanilia. Ezt most miért?
- Mondtam már. Nézd meg, máris csupa fagyi az orrod.
- ...
- Az nem az … orrom volt.
- Dühös vagy rám?
- Mindig…
- …

12 megjegyzés:

  1. Nehehehe, ez most jobban esett mint egy nagy kehely trüffeles fagyi! :D
    Imádtam a történet formáját, a karakterek önmaguk, annak ellenére, hogy fluff, és jaj egyem meg őket a fagyijukkal együtt! ♥ Na meg téged is amiért megleptél egy ilyen finomsággal. Oltári aranyos lett, jóleső finomság így a hőségben ;)
    Köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most akkor áruljam el, hogy fogalmam sincs milyen a trüffeles fagyi? Elárultam. Ámbátor biztos nem lehet édesebb, mint a kommented.
      Óh a forma az azért volt, mert rájöttem, hogyha másfélét választok, az soha az életben nem lesz kész, ez meg vagy fél óra alatt született meg. A karakterhűség, hát hallod, esküszöm, véletlen volt, mert nem is tudom mikor néztem Sherlockot. Ettől most jobban meg vagyok döbbenve, mint hinnéd és valamit motyogok a spontenaitás erejéről.
      Örülök, hogy izlett!

      Törlés
  2. Jahahahajj, baromi édes, mind a kettő meg te is, amiért ilyen cukiságot írtál :333
    Imádom, hogy csak párbeszéd az egész, annyira jól elkaptad őket hogy az már törvénybe ütközik :D Fagyiskocsi, hát meghalok. John persze, hogy vaníliát kér. Megőrülök.
    Köszönöm, hogy olvashattam:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tudom, én már csak ilyen cuki vagyok "sóhaj". Köbö, mint Mort a Madagaszkár pingvinjeiből, vagy Közlegény. Inkább Közlegény. Melléktéma.
      Ne őrülj meg, annyit nem ér az egész, egyél te is inkább a srácokkal fagyit :D
      Pedig ha tudnátok, hogy mennyit ríttam azon, hogy ez minden csak nem karaterhű! Legalább tíz percet, bizony.
      Fagyiskocsi jah, de csak azért, mert pont akkor jött be az utcánkba egy.
      Szivesen! :)

      Törlés
  3. Körülbelül olyan régen jártam a blogodon, mint amilyen régen Jonlock fluffot olvastam. Nincs is felemelőbb, mint újra felfedezni a jó dolgokat az életben! És most megyek, eszem egy kis fagyit. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. JUJDEJÓ! Itt vagy! "szorosan megölelget"
      "Nincs is felemelőbb, mint újra felfedezni a jó dolgokat az életben! " Körülbelül itt volt egy olyanom, hogy idült pszicopata vigyorral az arcomon mutogattam a képernyőre, és szivárványt meg gumimacikat hánytam boldogságomban. Jaj te, hát te olyan édes vagy hogy megint elhalálozok cukormérgezésben.
      Egyél helyettem is, légyszi!

      Törlés
  4. Hát ez rettenetesen édes fic. Nincs rá jobb szó. Baromi édes és vaníliás és szükségem volt már rájuk~ Szóval köszönöm szépen~ Egyébként nekem illene hosszabb kommenteket itt hagynom, meg egyáltalán kommentelnem, mert azért én olvasok ám nálad. Csak lusta szar vagyok.
    De a fic még mindig hipermaga édes <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a mennyiség, hanem a minőség számít! És ez minőségi komment volt, szóval csend és egyél te is fagyit.
      Nem is hittem, hogy ekkora sikere lesz ennek a szösznek! Komolyan nem. Baromi édes vagy te (is), és légy boldog a srácokkal.
      Köszönöm!

      Törlés
  5. édes cukros habos babos limonádéfagylalt! ez mind volt egyszerre ez a kis szösszenet :D *ez már annak a jele, hogy 1) aludnom kellene, mert nem bírom magam elvilseni, 2) álljak már le a becézgetésekkel.
    há' de ha ilyen cuki ficcet találok én itt éjjel 0:55kor, akkor ne várj tőlem értelmesebb kommentet. köszönöm köszönöm köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem várok értelmesebbet, ez a vélemény meg milyen cukor volt már! A ti hihetetlenül édes véleményeitekbe fogok elhalálozni. Boldog halálom lesz.
      Szóval, mivel alszol már, remélem,ajánlom, hogy pihend ki magad, belelopakszom az álmodba és hálám jeléül adok neked limonádéfagyit. :)
      Szivesen!

      Törlés
  6. Jaj, de mennyire nagyon édes volt ez a kis fic! :3 Mondtam én, hogy ezt meg kell írnod, és de jó is volt olvasni!

    Imádtam minden egyes sorát, kérnék szépen még ilyet! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg mondtad, és tényleg igazad volt. Érdemes volt rugdalnod, szóval a kommentekből befolyó édességáradat fele a tiéd.
      Az pedig már csak grátisz, hogy élvezted :D
      Sajnos semmit nem garantálhatok, ezek ilyen egyszeri kirohanások, de lesz még fluffom a srácokkal, ne aggódj.

      Törlés