2014. augusztus 11., hétfő

Have a nice day!


Nah itten vagyok, folyamatosan pótolom az elmaradt kommentjeimet. Hiányoztatok bonbontündéreim, még akkor is, ha egyre hülyébb becézgetéseket találok ki itten. Mivel két díjat is kaptam, ezért megint összekötöm a kellemest a hasznossal, de ezúttal 22. pontban. Muszáj drágaszágaim, mert van mesélnivalóm. Vigaszul közlöm, hogy a héten hozok frisst. Az egyik egy humoros Supnat, a másik angstosabb Supnat/DW crossover, nem tudom melyik ér ide előbb.

22. dolog rólam

1) Megvolt a családi nyaralás
2) Még mindig úgy érzek, mint egy furulyás polip, csak hogy szabadon idézzem Vavyan Fablet.
3) Viszont gyorsan eltelt és viszonylag jó időnk is volt.
4) Ittam Carlsberg sört :D
5) Nekem izlett, úgyhogy az íze miatt is kedvenc marad és nemcsak a neve miatt.
6) Az angol tankönyvemben, valahányszor megláttam a scientis szót, szivecskéket és Carlos nevét rajzoltam köré.
7) Öcsémmel beálltunk egy hagyományörzőhöz csattogtatni. Letagadom mindkettőnket és soha többé nem teszek ilyen botorságot. A középső ujjam még most is fáj, úgy rávágott a kezemre azzal a "karddal".
7) Megnéztük a Festetics-kastélyt
8) Az összes csillárt lefényképeztük, és erős ingerenciám támadt hazahozni valamelyiket.
9) A hintók is csodásak voltak és feltámadt bennem a buzgalom, hogy megnézzem az Ördöglovas című filmet.
10) Az öcsém határozottan túl sok Madagaszkár pingvinjeit látott, mert egész héten belőlük idézgetett.
11) Hazafelé megint bonyodalom volt a vonatokkal, és csak a csoda, meg némi angyali közbenjárás mentette meg a helyzetet.
12)Találkoztam Tatsuval! A Barokk esküvőn, itt Győrben. És ott voltak barátnői is, akikkel jól kijöttem, bár bemutatkozás után közöltem mindenkivel, hogy mindenkit Bélázni fogok.
13) Végül én lettem Béla a testőr.
14) Születtek fényképek, (még mindig utálok telefonnal fényképezni), majd felteszem őket a netre (vagy fészre, vagy ide. Vagy csak elküldö Tatsunak)
15) Barokk táncoltunk, notóriusan elrontottuk a lépéseket, de nagyon jól éreztük magunkat.
16) Vetettem magamnak anyámmal egy gyűrűt. Piros tűzzománc és nap van rajta, nagyon csecse.
17) Leégtem. Nem fáj annyira, mint hinnéd.
18) Vasárnap vissza akartam menni városba, venni egy baglyos táskát, de belustultam. Majd legközelebb
19) Jól éreztem magam a csajokkal. :D
20) Megnéztük a várbörtönt is, ami szintén tetszett.
21) Az egyik csoportvezető győri színész volt, aki a király volt Szent Laci napkor, ezt így ő is megerősítette, de végül is nem kértem autogrammot. Meg kéne már tudni a nevét, mert nagyon aranyos és jófej.
22) Döbbenten állok a Romba dőlt hidjaink sikere felett, és kezdem úgy érezni, hogy azt a szintet soha, semikor, semmilyen körülmények között nem fogom tudni megugorni. Ez azért is ciki, mert a pályázatom se, nekem meg fogalmam sincs, hogy mit csináltam ennyire jól.
+1) Megfordult a fejemben, hogyha a csúcson kell abbahagyni, akkor bezárhatnám a blogot. Szerencsétlenségetekre még van jópár elmesélnivaló sztorim.

HardCandy kérdései


1) Milyen tervekkel készültél a nyárra? Mi az, amit sikerült megvalósítani, és mi az, amit nem?
Nem szoktam tervezni, inkább lefixálom a programokat, utána meg kétségbeesetten meredek a naptárra, meg a menetrendekre és szidom az élet luvnya hozzátartozóit, hogy miért ütközik A B-vel, és a C miért van a kettő között? Amúgy eljutottam edzőtáborba, csak három napra, ez fél siker, túléltem a családi nyaralást, teljes siker, leadtam a pályázatom, háromnegyed siker, mert még pofozgatnom kell. Gondolkoztam conon, amire nem jutottam el, de Tatsuék mondták, hogy annyira nem volt jó.

2) Hogyan festene egy ideális nyár szerinted?
Egy hét edzőtábor, huszonöt-harminc fok száraz meleg, viharok, amit egy erkélyről nézhetnék végig, legalább három napot tölteni nálad, mert kettő kevésnek bizonyult, bloggertali, gyilkosos tali, conok, regények, ficek, írás, olvasás, keresztszemes hímzés, néha elcsatangolás a nagyvilágba, külföldre, és persze nyugalom. Meg virágillat, szalmaillat, nyírott fű illat.

3)Mi az idei nyáron a top sláger számodra?
Fanka és Kowa: Ez a mi mesénk.

4) Melyik idézet jellemez téged legjobban? (bárkitől származhat)
"Vannak emberek, akiknek az arcához hozzátartozik a nevetés." Wass Albert

5) Melyik zeneszám az, amivel a legjobban azonosulni tudsz?
Hogy ne folyton ugyanazt mondjam, így egy másikat választottam. Depresszió: Hagyjatok bízni

6)Írsz-e a saját érzéseidről a fanfictionökben?
Szokásom, de azok a szigorúan nem publikált ficeim, amiben kiélem magam. Publikálás közben azért el akarom kerülni, remélem sikerül. A saját érzéseimnek ott van a vers, meg a blog blogrésze. (Szép mondat vót).

7) Vannak terveid az őszre?
El foglak cibálni egy előadásra, és ezt most véresen komolyan gondolom. Még mindig variálok a krimi-komédia, és a tragikomédia között. Melyiket szeretnéd?
Amúgy irok, mint a güzü, tanulom az angolt és kimegyek conra.

8)Hogyan hat a kreativitásodra, buzgalmadra ez a jó kis nyári meleg?
Ötleteim vannak, energiám nincs. Az összes karaktert szélnek eresztettem, mondván menjenek fagyizni, úszni, vagy bárhová is, most úgyse lesz érdemi munka ebben a melegben. Szeretem a meleget, de teljesen leszedál.

9) Kedvenc nyári filmed?
Mindig és örökké a Zimmer Feri

10) Kedvenc nyári regényed?
P.G. Wodehouse: Nyári zivatar

11) Mit értél el eddig idén, amire a legbüszkébb vagy?
Hogy helyezést értem el a Gyerekjáték című versemmel. Badassnak érzem magam.

Emocsibe kérdései
1) Előfordul-e veled, hogy a kedvenc szereplőid (sorra) halnak meg a filmekben/sorozatokban, amiket nézel? Ha igen, hogy viseled? (Értsd; keresel új karaktert, néznivalót stb...)
Egen, elő. Széttépkedek vagy ötven papirzsebkendőt, a másikat telebőgöm, elhordom mindennek Moffatot (vagy az aktuális rendezőt, írót), irok pár ficet, újranézem azokat a részeket, ahol élt és megpróbálom megemészteni, hogy nincs többé.

2) Ha ismered a Hetalia-t: elégedett vagy Magyarországgal? Eléggé eltalálták szerinted az ország lényét? Ha nem ismered: Milyennek képzelnéd el Magyarországot emberi alakban?
Hát ficekből és fanartokból megvan, és szerintem sikerült elkapniuk kis hazánkat. Az a serpenyő nagyon nagy :D

3)Miket szeretsz inkább olvasni: könnyfakasztó angstot vagy mosolyt hozó fluffot?
MINDEGYIKET! MUHAHAHAHA! "izzó tekintettel, lobogó köpennyel és kivont karddal elvágtat a naplementébe."

4)Könnyeztél már meg fanfictiont? Ha igen, melyik fandomból, melyik párossal (esetleg kitől)?
Mivel egy szentimentális, beleélős hajlamú aki vagyok, ezért gyakorlatilag minden második ficen bőgök. Per pillanat Gwen Thorkija vágta ki a biztosítékot.

5) Ékszert kell választanod: fém, bőr vagy műanyag?
Fém.

6)Mit írsz a legkönnyebben, AU, korhű vagy crossover történeteket? [Ha nem írtál még, melyiket próbálnád meg először?]
Crossovert egyértelműen, mert nagyon magával ragad a gondolat, hogy összeeresztem a különböző fandomokat. Az AU-kat is szeretem, viszont a korhű sztorikkal alaposan bajban lennék azt hiszem. De egyszer egy középkori crossoveres AU-t mindenképp szeretnék megirni.

7) Egy-egy fandom kedvéért mennyi kutatómunkát végzel, hogy értsed/írj róla/fantáziálj róla többet vagy csak mert úgy akarod ?
Szégyellem, de lusta dög vagyok, így kerülöm azokat, amikhez túlzott kutatómunka kell, de ha nagyon tetszik az ötlet, akkor belevetem magam a gugli és a wikipedia tsodás tudástárába. És zaklatom a barátaimat is.

8)Ha bejárhatnád a világot, merre indulnál el, mit néznél meg/látogatnál meg feltétlenül? Hová NEM mennél, akármi történjék is?
A tengereket, fjordokat, Angliát, Írországot, Skóciát, Norvégiát, Skandináviát, Izlandot, Ausztráliát. Viszont a sivatagba soha, semmilyen körülmények között nem teszem be a lábam.

9) A világon hirtelen mindenki átváltozik az ellenkező nemű önmagává. Milyen érzés lenne, hogy viselnéd?
Tragikomikus, az egyszer biztos. Elsőnek nehezen,aztán biztos megszoknám, és rájönnék, hogy a problémák sem tűntek el, csak átalakultak.

10)Az éjszaka közepén felébreszt valami zaj; a szobád ajtaja előtt motoz valami/valaki. Kit/mit szeretnél, hogy ott legyen, és kit/mit egyáltalán nem?
Csupáncsak félszáz lehetőség futott át az agyamon, mi azokból kiválasztani egyet! Szóval örülnék, hogyhaaaa...na jó, tényleg túl sok mindenkit szeretnék a szobám előtt tudni, így mondom a másik variációt: se agresszív plüssöket, se zombikat nem akarok tudni az ajtómnál.

11) Elhiszed, hogy végre elértük a 11. kérdést? Milyen kérdések voltak? A.: hülye B.:nem annyira
C: teljesen korrektek.

Az én kérdéseim

1)Mi az a dolog, amire nagyon vágysz?
2) Szeretsz ott lakni ahol most vagy?
3)Szerinted milyen lehet olyan tündérként élni, aki mások kívánságait teljesíti?
4) Mi volt a legbizarabb étel, amit kóstoltál?
5)Meddig mennél el a saját igazad érdekében?
6) Mi a véleményed az önbíráskodásról?
7) Mit szeretnél, mi tartson örökké?
8) Miért kék a boldogság madara?
9) Milyen íze van a szabadságnak?
10) Brit tudósok kimutatták, hogy...
11) Mosolygtál már ma? (Ha nem, akkor tessék. Itt egy vicc ösztönzőleg: Ketten jönnek le a hegyről. Az egyik futva a másik medve. /Különben is zöldre van a, zöldre van a Csillagkapu festve!/)

Akiknek küldöm:

Nienor, hogy érezd a törödést asszony!
Lidércke, mert nem hagyom, hogy megúszd
Menta, ha még életben van
Tatsu, aki egy muffin
A purr-gatory blog tulaja, aki szintén Béla (vagy Barbi) és remélem alaposan meglepődik majd
Will, aki remélem megúszta Hannibált
Abigail, motiválódj és irj felkiáltás kíséretében
Anee, aki szintén hiányzik
Sticky, mert ő is fura lány
Anna, hálám már így is üldözi
Mindenki Másnak Aki Erre Jár, mert csak

8 megjegyzés:

  1. Most válaszolgathatnékom van, úgyhogy jöjjenek a kérdéseidre a válaszok. *pofátlan üzemmód*

    1. Jelenleg, hogy legyen hideg. Hosszútávon, pedig, hogy kimenjek Londonba, és jó színésznő legyek.
    2. Nem.
    3. Rémes. Folyton más hülyeségeit teljesíteni, magadra meg nincs időd. *megborzong* Ezért jó, hogy jégsárkány vagyok.
    4. Amelyik étel bizarr, furcsán néz ki vagy fura szaga, vagy csak egyszerűen nem tetszik, azt a világ minden kincséért sem fogom megkóstolni. Finnyás "gyík" vagyok. Egyszer kóstoltam valami kínai ételt, ami nagyon undi volt. Pedig nem nézett ki rosszul...
    5. Ha tudom, hogy nekem van igazam, és a többiek meg kételkednek benne, akkor vállvonogatós flegmasággal hagyom őket a fenébe. Nem fogom az időmet pazarolni a győzködésükre.
    6. Okosan kell csinálni, hogy ne bizonyíthassanak rád semmit.
    7. Semmi. Mert mindennek meg kell változnia, ha tetszik nekünk, ha nem. El kell múlnia a mosolygós gyerekkornak, a féktelen fiatalságnak, a télnek, a nyárnak, a virágoknak a mezőn, és nekünk is. A változás se nem jó, se nem rossz dolog, egyszerűen szükséges. Az, ami örök, az az igazi barátság, és amit nem választhat el semmi. Egyébként is, azok a dolgok amik örökké tartanának, végül mindig unalmassá válnának. És változás tesz minket jobbá. Bármilyen téren. *Thia "mélyen" szántó, nem összefüggő ostoba gondolatai*
    8. Mert a kék szomorú szín, és jelzi, hogy egy idő után elmúlik a boldogság, csak hogy majd egy másik kerüljön a helyébe.
    9. Keserűen édes.
    10. ... a nők először a férfiak vádliját nézik meg.
    11. Nem. Bár a vicc nem volt rossz.

    *elkullog*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Le kell, hogy sújtsalak, de mivel a Mindenki Más Aki Erre Jár kategóriába te is bele tartozol, ezért aztán nem lehetsz pofátlan.
      Amúgy meg jégsárkánykám, nagyon is jó gondolataid vannak, ezeket soha ne szégyelld.
      A többi válaszaid is tetszenek, és tudod, úgysem kulloghatsz messzire, mert szemmel tartalak. Szeretetem jeléül :)

      Törlés
  2. Köszönöm! Küldök neked ölelést! (Egyébként, majd ujjongok még, amikor kitalálom a saját kérdéseim, és kirakom a díjat blogra. És akkor még megköszönöm hatszor.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szivesen! Az ölelést megkaptam, szebb lett tőle a napom :)

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Ez most úgy hatott Morgen, mint amikor a vándor megtér othonába ahol a barátai fogadják :3 <3

      Törlés
  4. Köszönöm szépen :) Most ügyködök vele és lassan elkészülnek a válaszaim :)

    VálaszTörlés