2014. július 30., szerda

Utánam a díjözön!


Gyerekek tudjátok, hogy mindeteket imádlak, életemet meg véremet értetek, meg az összes többi pátoszos marhaságot, és igérem lassan tényleg lesz friss, de egyelőre még kérdések érkeznek. Szejetem a kéjdészeket! Ye-ye-ye!

11 dolog rólam

1) Határidői pánikban irom és gépelem a Frostiron novellát, hogy hétvégén le tudjam adni.
2) Ebből kifolyólag rémesen összecsapott lesz, én érzem, de azért becsületből bedobom a közösbe. (Utána letagadom és nem fogjátok rám bizonyítani)
3)A héten végre meglesz a laptopom, bár a net hogyléte és mikéntje kérdéses.
4)Vissza akarok menni edzőtáborba.
5)Az elmúlt hónapokban csúnyán belebolondultam Mark Sheppardba. Nincs rá logikus magyarázatom.
6) Már alig várom az új évadot a DW-ből!
7) Clara Oswaldot sikeresen megutáltam, mert a plakáton úgy néz ki, mint egy bájtalanul naív, megmentésre váró királylányka, sehol az a határozottság, céltudatosság, amit az ember lánya várna attól a nőtől, aki folyton megmenti a Doktort. Hiányzik Rose.
8) 55 feliratkozott olvasóm van, én pedig a megilletődöttségtől szóhoz sem tudok jutni.
9) Rosszul érzem magam, hogy mindig csak igérgetem a frisst, de nem hozom, pedig ezúttal tényleg a külső körülmények a felelősek.
10) A telefonom háttérképét Mycroftról Crowleyra cseréltem. És képes vagyok csak azért félpercenként elővenni a telómat, hogy vessek rá egy pillantást.
11) Reménytelen eset vagyok.

ThiaDark kérdései

1)1. Szoktál nekem kommentet hagyni? ;D
Természetesen! Kissé ekletikusan átlagban, de szoktam.

2)Mi a véleményed arról, hogy a más nemibeállítottságúak közül, csak kevesen merik az identitásukat nyíltan felválalni?
Félnek a megalázástól, visszautasítástól, gyűlölettől, agressziótól, és úgy gondolják, hogyha nem mondják el senkinek, akkor nem érheti őket baj. Sajnos a társadalom rohadtul kétszínű, mert amíg egyenlőséget és elfogadást igér, addig ha valaki meglépi ezt, rögvest leszedi róla még a keresztvizet is. Az emberek egyértelműen túl sokat foglalkoznak azzal, amihez az égadta egy világon semmi közük. (Engem is ki szoktak borítani azzal a kérdéssel, hogy: Van már barátod? Nincs, nem is lesz, de ezt miért nem lehet megérteni?)

3) Kutya/cica/tengeri hörcsög/Sherlock/Loki/John/Castiel. Melyiket választanád házi kiskedvencnek?
Crowleyt miért nem lehet?! Én őt szeretném. A listából amúgy a macskát szeretném, szigorúan perzsa fajtát.

4)A leghülyébb zene címe amit éledben hallottál?
Fogalmam sincs. A magyar címekkel nincs bajom, az angolokat meg nem szoktam lefordítani.

5)Az álltalad legutáltabb viselkedés forma?
Amikor feleslegesen és érdemtelenül dícsérnek. Kolléganőm csinálja, és már nagyon idegesít. Örülök neki, hogy különlegesnek meg egyéniségnek tart, de igazán abbahagyhatná már, hogy folyton előhozakodik vele. Ez nekem nagyon kényelmetlen. Ja és a nyalizás is undorít.

6)Mire/Kire vagy a legbüszkébb?
Az apai ági nagymamámra, aki a legbadassabb öreglány.

7)Szeretsz rajzolni?
Csak firkálgatni, mert rajzolni nem tudok.

8)Kedvenc napszak?
Az alkonyat. (meg a nyári vasárnap délutánok is)

9)Kedvenc történelmi kor?
Középkor. Mindig és örökké.

10)Kedvenc mitológiai történet?
Persze, hogy egy se jut eszembe! De a teremtéstörténetek mindig lenyűgöznek. Volt egy olyan, hogy mikor megteremtődött a világ, de még nem voltak égitestek, két férfinak kellett feláldoznia magát. Az egyikük "kicsipte" magát, míg a másikuk csak valami egyszerű ruhafélét vett fel. Mégis ő ugrott először a vulkánba, cserébe ő lett a Nap, mig a másik hezitálva vetette bele magát, ő pedig Holddá változott. Utánuk mindenki más is ugrott, belőlük pedig csillagok lettek.

11)Melyek azok a számok, amelyek inspirálnak?
Az attól függ, hogy mire kelljenek, hogy inspiráljanak. Megvannak a külön zenemappáim, attól függően, hogy nonficet irok, valamelyik fanficet, esetleg pihenni akarok, vagy épp jókedvű esetleg szomorú vagyok.

Broccoli kérdései

1) Ki vagy mi testesíti meg számodra az eszményi, kifogástalan tökéletességet?
Volt egy személy, és volt egy csoport. A személy azóta lelépett erről, és már emberként vagyunk jó viszonyban (asszem, nála soha nem lehet tudni), a csoporttal kapcsolatban pedig alaposan összetört a kép, amit róluk kialakítottam. Azóta mindenkihez és mindenhez emberi módon viszonyulok, tehát a hibáit tudomásul veszem és elfogadom. Sokkal jobb így.

2)Van~e olyan dal vagy zene, ami hallatán menthetetlenül rád tör egy emlék? Melyik az?
Fanka és Kowa: Ez a mi mesénk.

3) peronon állsz, tömegnyomor, a szerelvény befut. Abban a pillanatban meglátod, hogy valaki a sínek felé veti magát, egyenlő távolságban tőled pedig egy másik ember pisztolyt ragad és lőni készül. Kinek segítesz és miért? Az öngyilkosjelöltet rángatod vissza vagy a pisztolyos alaktól ragadod el a fegyverét?
Nehéz kérdés, mert ugye attól is függ, hogy melyiket látom meg előbb, aztán aaz önvédelemmel szembemegy, hogy pisztolyt rángassunk ki valaki kezéből. De én mégis azt választom, hogy teljes lendületből elsodrom, azt aki lőni készül, mert több embert is megölhet, vagy súlyos sebesülést okoz nekik, tehát nagyobb a vérontás, mint az öngyilkosjelölt esetében. Bunkón fog hangzani, de ő már úgyis meg akar halni, míg a golyó által eltalált ember nem.

4) Nyúzd meg magad, hiszen bolond, ki bőrével, mint börtönével henceg.' /Bocs, de tök jó ez az idézet./ Mi a véleményed erről?
Végre úgy, ahogy ki vagyok békülve magammal, mire jössz te, meg ez az idézet és én kissé kétkedve pislogok, hogy de én nem is hencegek. És különben is max. csak másokat nyúzok meg, magamat nem fogom. (Tudom, átvitt értelem, de korán van még nekem ehhez)

5) Ha életedben egyszer megállíthatnád az időt egyetlen percre, hol és mit tennél azalatt a 60 másodperc alatt?
Hmmm...biztos egy olyan alkalomkor, mikor nehéz döntés elé kerülnék, és egy kicsivel többet szeretnék rajta gondolkodni. Aztán cselekednék. Bár én így is Időlady vagyok, úgyhogy az idővel való játék nem okoz gondot :D

6) Mi jut eszedbe a fahéjról, a lehorzsolt térdekről és a vaníliaillatról?
Fahéj: Forralt bor
Lehorzsolt térdek: Edzőtábor (még vagy egy hónapon át ezt fogom fújni)
Vanilia: Fagylalt.

7)Ha meg kellene ölnöd egy embert azért, hogy egy szeretted életét megmentsd, kit választanál?
Egy vadidegent. Nem fogok azon lebukni, hogy ismertem az illetőt.

8)Mondj egy tulajdonságot, ami egyszerre vonz és taszít, és egy személyt, aki megtestesíti azt.
Lassan kezdhetsz utálni, mert nem jut eszembe semmi. Szerintem nincs is ilyen.

9) Csillag vagy felhő szeretnél lenni inkább?
Csillag. Mennyire tuti dolog már fényt hozni az éjszakába!

10) Melyik a kedvenc versed és miért?
Arany János: Welsi bárdok. Igaz ballada, de egyszer elszavalta Dörner György. Nem kell tovább ragoznom, azt hiszem.

11) Ismered azt a késő nyári esték megfogalmazhatatlan hangulatát, és az érzést, ami ilyenkor környékez meg? Mesélsz valamit erről?
Még szép, hogy ismerem! És nagyon szeretem. Amikor egyedül sétálsz végig az utcán,nincsenek autók, biciklisek, járókelők, a madarak is csendesebben csipognak, a fűben bogarak zürmögnek, és te lassan átringsz a vízfestékék ég hajóján egy békésebb, mágikusabb világba. A gondolataid megelevednek, az árnyékod eltáncol mellőled, hogy a saját kedve szerint séátljon tovább melletted és az univerzum misztikumba hajló titkos meséket suttog a füledbe.

GwenPage kérdései

1) Hogy nézne ki a személyes mennyországod?
Könyvtár, színház, tornaterem és vadon sajátosan eklektikus keveréke lenne. Fák nőnének a könyvespolcok között, színházi, bordó székek támaszkodnának a bordásfalaknak, csillár világítaná meg az egészet, köttéllétre vezetne az egyes emeletek között. Belül ez nagyon jól néz ki, csak leirni nem tudom.

2)És a személyes poklod?
Crowley-féle sorbanállós. Tényleg, rühellek sorban állni. Ha pedig eltekintünk a fangirl énemtől, akkor pedig a hideg, üres semmi.

3) Tervszerűen vagy inkább csapongva, hirtelen felmerülő ötleteket továbbvíve írsz?
Nagyon csapongva. Ha eszembe jut valami, és nem irom le, akár a legvázlatosabb formában is, akkor egyrészt folyton ott motoszkál az agyamba, nem engedve, hogy mással foglalkozzam, másrészt meg elfelejtem, hogy pontosan mit is ítéltem megírásra érdemesnek. Aztán persze megesik, hogy az ötleteket összekötöm, de az már tervszerű, és a második javítási fázisban van, először mindenképpen csapongok.

4) Mi a vezérelved, amit soha, semmilyen körülmények között nem adnál fel? Vagy a szélsőséges körülmények mindig megtörik az akaraterőt?
Elvem, hogy nincsenek elveim. Talán még egy kivételem van: add önmagad, győzd le magad. Edzőtáborban a Rozsdappatintón, ami nekem már eléggé szélsőséges tud lenni, bebizonyítottam magamnak, hogy igenis képes vagyok két lépéssel tovább bírni, mint hittem.

5) Ki az az író/művész, aki ha tanácsokat adna neked, egész biztosan hallgatnál rá? (Azaz ki az úgymond példaképed. Nem kell ma is élő embernek lennie.)
Három ember ugrott be: Isaac Asimov, Stephen King és Böszörményi Gyula. Bármelyiküktől egész biztosan el-és megfogadnám a tanácsot.

6) Képes lennél arra, hogy egy teljes napig ne szólalj meg?
Igen, de csak megfelelő indok esetén. Az a fajta vagyok, aki azt is megpróbálja elmondani, hogy nem jut szóhoz.

7) Van/vannak olyan ember/emberek az életedben, akiért bármit megtennél?
A barátaim. Ide ti is beletartoztok. (meg a családom, de leginkább az öcsém és a barbacsi nagymamám)

8) Szerinted hogy látnak téged azok, akik nem ismernek igazán?
Társaságban sarokban ülőnek, hirtelen eltünőnek.

9) Félsz az ismeretlentől?
Igen, de feccölök bele annyi energiát, hogy megismerjem. Hurrá kalandvágy!

10) Makacs vagy vagy megalkuvó, konfliktuskerülő?
A családi konfliktusoktól kiráz a hideg, de ha arról van szó, hogy meg kell védenem magam, vagy azokat akiket szeretek/tisztelek makacs és keményfejű vagyok.

11) Milyen típusú harcos lennél? Törtető, vagy kifinomult, gyors? Milyen fegyvereid lennének, hogy nézne ki a páncélod/ruhád?
Úgy vélem nyugodtan mondhatom, hogy harcos vagyok, bár nem igazán vagyok jó vívó. A habitusom olyan, hogy először ütök, mert utoljára akarok nevetni, nem hagyom élni és végül győzöm. Azért persze ésszel dolgoznék, hiszen túl akarom élni és nem mártírként végezni. Lenne kardom, meg messerem, másféle fegyvert nem igazán érzek magaménak. A ruhám praktikus lenne, olyan amiben könnyű mozogni, de véd is, és rajta lenne a címerem. Bakancs, nadrág, ing, fegyverkabát, öv, kesztyű, szóval tulajdonképpen az a szerelés, amit Szent László napra kaptam.

Rozmaring kérdései (fogtam, vittem, talán nem esz meg)

1)Ki a kedvenc párosod? Mindegy, hogy miből. :)
Mystrade. A Brit Kormány és a Scotland Yard. Vele osztozik a Moosley, mert Crowley és Sam hát ők is imádnivalóak.

2)Kedvenc állatod?
Kigyó.

3)Mi a legnagyobb álmod?
Íróként befutni.

4) Melyik zeneszámmal tudnád leginkább jellemezni magad?
Ossián - A tűz jegyében.

5) Melyik a kedvenc könyved?
Anthony Sheenard: A szerencse zsoldosai avagy A négy mázlista gárdista. Tizeniksz éve folyamatosan felvidít, elszórakoztat és kikapcsol. A rejtői légiós regények és a fantasy ötvözete.

6)Mi lenne a patrónusod szerinted?
Igazából én tudom, hogy mi. A magyar őshitvilágban szerepelt a segítő szellem, vagy totemnek is hívhatod, aki a lelkedhez tartozik. Fontos, hogy sosem te választod, mindig ő válasz téged. Engem egy orka alias kardszárnyú delfin választott. (Halálra kerestem, hogy van-e valami mitológiai története, de nem találtam. Ha valaki tud ilyet sikoltson)

7) Történt veled valami jó ma?
Megrendeltem a laptopom, ha minden igaz pár nap és megjön :)

8) Mitől félsz a legjobban?
A bezártságtól.

9) Mi a legrosszabb tulajdonságod?
Néha rendkívül élhetetlen tudok lenni.

10) Ha lehetne három kívánságod, miket kívánnál?
1. Tudjak perfeckt angolul.
2. Sikerüljön olyan munkát találnom külföldön, amit szeretek.
3. A családomnak ne legyenek pénzgondjai.

11) Hol laksz? (remélem nem túl személyes kérdés :))
Barbacs a szülőfalum, de jóval többet vagyok Győrbe. Szóval Györben.

Az én 11 kérdésem, amit mind az 55 olvasómnak küldenék (ti tartotok életben)

1) Voltál conon? Melyiken, mikor, milyen volt?
2) Cosplayeztél valakit?
3) Hány blogot olvasol rendszeresen?
4) Megmented velem a világot?
5) Ki a kedvenc mellékszereplőd a bármelyik sorozatból?
6) Milyen gonosz lény lennél? (Szellem, démon ecetetra)
7) Nagyon unatkozol?
8)Mi lehet a nagy kaland északon?
9) Éjjel fura zajokat hallasz. Hogy reagálsz?
10) Hogy birod ezt a fülledt időt?
11) Te milyen időjárást csinálnál?

U.I: Megjött a laptopom és megvettem! És most van lapotpom. Boldog bulldog vagyok :)

10 megjegyzés:

  1. Jajjhát te még mindig imádnivaló vagy Éva fiam.

    Szeretlek ám nagyon. Csak hogy tudd.

    És köszönöm a kérdéseket ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megnyugodhatsz Broccoli szülém, te is imádnivaló vagy, folyton és mindig (Szerencsém volt, hogy öreganyámnak szólítottalak?)
      Tudom, érzem és minden erőmmel azon vagyok, hogy megháláljam.
      Szivesen :)

      Törlés
  2. Aaaa, még több kérdés! *úgy tesz, mint aki nem szeret magáról beszélni.*
    Amúgy imádok.

    1) Voltál conon? Melyiken, mikor, milyen volt?
    Nem sajnos, de nagyon szívesen mennék.

    2) Cosplayeztél valakit?
    Még nem, de ha cosplayeznék, akkor tuti Aragorn lennék.

    3) Hány blogot olvasol rendszeresen?
    Akikkel linkcserém van, oda minden nap benézek (iggenhozzádis).

    4) Megmented velem a világot?
    Simán!

    5) Ki a kedvenc mellékszereplőd a bármelyik sorozatból?
    Zoroaster da Cukipofa izé Peretola a Da Vinci's Demonsból. Az egy jó sorozat.

    6) Milyen gonosz lény lennél? (Szellem, démon ecetetra)
    Az emberek is elég gonoszak. De amúgy olyan Supnat-féle démon.

    7) Nagyon unatkozol?
    Nem :D

    8) Mi lehet a nagy kaland északon?
    Hát fogalmam sincs.

    9) Éjjel fura zajokat hallasz. Hogy reagálsz?
    A fal felé fordulok, a nyakamig húzom a takarót és próbálom eldönteni, hogy most hallucinálok vagy tényleg hallok valamit.

    10) Hogy bírod ezt a fülledt időt?
    Itt éjszaka vihar volt, szóval most egész jó az idő.

    11) Te milyen időjárást csinálnál?
    VIHART egyértelműen, csak ne legyen meleg. Utálom a meleget. A hideg ellen jobban lehet védekezni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor mindig megnyugszom, hogy nemcsak én szeretek magamról dumálni. "pacsi"
      Gyere az őszíre! Hosszú í-vel. Tök jó lenne veled is találkozni, meg selfiezni (mióta tudom mit jelent, előszerettel használom). Tudom, suli, pénz, időhiány mindenhol, de én azért kapacitálok mindenkit.
      Valamint ezennel tagja lettél a Blogspotos Bosszuálló Bandának. Ma találtam ki, nagyon szépen alliterál.

      Törlés
  3. Addig még sok víz fog lefolyni a Dunán, de remélem szabad leszek *-* Imádok selfiezni másokkal.
    Jeee, Avengers Assemble! :D Tényleg szépen alliterál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "eltökélt tekintettel mered a távolba" Megoldjuk. " agresszívan vicsorogva hozzáteszi" Találkoznunk kell.
      Ugyehogy? Menők vagyunk öcsém

      Törlés
  4. Gratulálok a díjaidhoz! :)
    Óóó. Kérdések!

    1) Voltál conon? Melyiken, mikor, milyen volt?
    Voltam, két éve egy tavaszin. Ahhoz képest, hogy szinte semmi nem úgy alakult, ahogy képzeltem, egész jó volt. (Eredetileg indultunk úgy, hogy hatan megyünk, aztán csak én jutottam el odáig.) Azóta is tervezem, hogy megyek megint, de sose jön össze.
    2) Cosplayeztél valakit?
    Nem, egyedül nem poén. Ez is olyan, amit társaságban mindig kitalálunk, aztán szépen lassan lemondjuk a con-t és ez is úszik vele.
    3) Hány blogot olvasol rendszeresen?
    Négyet, azt hiszem.
    4) Megmented velem a világot?
    Nem is tudom, attól függ ráérek-e.
    5) Ki a kedvenc mellékszereplőd a bármelyik sorozatból?
    Még mindig Gabe a Supnatból,
    6) Milyen gonosz lény lennél? (Szellem, démon ecetetra)
    Jó kérdés. Nem lennék semmi az égvilágon, ami eredendően gonosz, már csak azért sem, mert alapjáraton jóindulatú ember vagyok. Úgyhogy, szerintem bosszúálló szellem.
    7) Nagyon unatkozol?
    Nem, a kérdéseid megválaszolgatása ideiglenesen egész jól megoldja a problémát. :D (Igazából egyáltalán nem unatkozom, csak nincs kedvem ficeket gépelni, meg főzni, meg semmihez sincs kedvem.)
    8)Mi lehet a nagy kaland északon?
    Ezt most csak én nem értem?
    9) Éjjel fura zajokat hallasz. Hogy reagálsz?
    Kinézek a konyhába, nem motoszkál-e öcsém arra, ha nem, rászólok a macskára.
    10) Hogy birod ezt a fülledt időt?
    Fejfájósan.
    11) Te milyen időjárást csinálnál?
    Azt a tipikus igazi tavaszi időjárást, amikor még langyos idő van, én meg mászkálhatok bőrdzsekiben, meg katonai bakancsban anélkül, hogy megfagynék, vagy megsülnék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi szépen!
      Van olyan páros, hogy Gabe/Crowley, legalábbis 8tracksen láttam egy ilyen cimkét. Először olyan He? volt, de rájöttem, hogy a két Trükkös együtt az egész működőképes lehet.
      Tudod van az a kifejezés, hogy: nagy kaland északon, amikor valami bosszantó, de könnyen megoldható problémával szembesülsz (asszem olyankor szokták használni), és hát elgondolkoztam, hogy mi lehet.
      Na, érjél rá, te is lehetsz Avangers Assemble! (köszi Morgen ezt most magamévá tettem annyira tetszik)
      Éljen, végre még valaki aki preferálja a langyos időt!

      Törlés
  5. Jaj istenkém, hogy hagyhattalak ki téged a listámból, akiknek küldtem tovább a díjat? Annyira sajnálom. >____< Látszik, hogy előző nap 11 órát dolgoztam, és puding voltam. Így utólag oda is írtalak magamhoz, és sok szeretettel küldöm neked a díjat még most is. Remélem nem haragszol, hogy kihagytalak >__<
    Cserében itt vannak a válaszaim. :))
    1) Voltál conon? Melyiken, mikor, milyen volt?
    Hű, hát többször is voltam. A fényképek szerint voltam 2009, 2010 és 2011-ben. Azóta elvesztette a varázsát számomra, és többet nem mentem. :)
    2) Cosplayeztél valakit?
    Igen. Egyszer Linket a The legend of Zeldából és egyszer Snake-t a Kuroshitsujiból. :)
    3) Hány blogot olvasol rendszeresen?
    Hű, hát rendszeresen sajnos egyet sem nagyon, valahogy sosem keveredek sehová, pedig szeretnék.
    4) Megmented velem a világot?
    Nanáhogy! ;)
    5) Ki a kedvenc mellékszereplőd a bármelyik sorozatból?
    Nagy rajongója vagyok Perselus Pitonnak és Lucius Malfoynak. :D
    6) Milyen gonosz lény lennél? (Szellem, démon ecetetra)
    Hűha. Hát nem tudom. Szívesen lennék Szuroksötét társa. Az menő lenne. :D
    7) Nagyon unatkozol?
    Hm, annyira nem. Szeretek válaszolgatni kérdésekre, szóval most lefoglalsz egy ideig. :D
    8)Mi lehet a nagy kaland északon?
    Ezt most nem igazán értem *újra butának érzi magát* Egyedüli dolog, amit északon akarok csinálni, az az, hogy láthassam az északi fényt. :)
    9) Éjjel fura zajokat hallasz. Hogy reagálsz?
    Fülelek, megdermedek, és meresztgetem a szemeimet, amivel nem érek semmit, mert szemüveges vagyok, és anélkül nem sokat látok. Aztán összeszedem magam, és felkelek megnézni mi az, vagy ha elmúlik, akkor alszok. :D
    10) Hogy birod ezt a fülledt időt?
    Rettenetesen. Gyűlölöm én is, meg a hajam is. Én rosszul vagyok tőle, hányingerem van, izzadok és folyamatosan leesik a vércukrom (cukorbeteg vagyok), a hajam meg begöndörödik tőle és bodros lesz. :D
    11) Te milyen időjárást csinálnál?
    Imádom a nyári záporokat. Azokat az enyhéket, ami után finom esőillat lenne. Egyszer barátaimmal szuperhősökké avanzsáltuk magunkat, és én lettem a viharlány, mert szeszélyes vagyok. Szóval igen. :D


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DE rettenetesen haragszom.
      Ne kérdezz butaságokat lyányom. meg alapból is le akartam nyúlni őket.
      Azt pedig köszönöm, hogy kitöltötted, és most már tényleg muszáj lesz ehhez a Blogspotos Bosszúállós dologgal kezdenem valamit, mert ha ennyien gyülünk, akkor muszáj. KArácsonyi ajándéknak vagy mittoén.
      Amúgy most nézem: már ki is töltöttem. :) Én is toppon vagyok :)

      Törlés