2014. július 25., péntek

Távozás és technika



Három nap edzőtábor. És otthon, falun, hagytam a csereszemüvegem, aminek vastagított lencséje, meg kerete van. Az az edzősöm, mert annak nem fáj, hogyha gyakják, bár egyszer már szétverték. Én meg itt vagyok Győrbe és nem tudom megoldani, hogy behozzák. Tavaly ugyanezt játszottam el, csak a kesztyűvel.
Oké, hogy rajtam van a normál szemüvegem, de arra vigyáznom kell. Fasza.
A legszebb, hogy M. megint rákezdett arra, hogy ő bezzeg mindig ir listát, és soha nem hagy otthon semmit, amivel nem hogy nem segít, de még jobban felcsesz. Komolyan, rohadt irritáló, de lassan már megy nyugdíjba. Szegény családja.
Most itt vagyok játszós szemüveg nélkül, és igyekszem nem arra gondolni, hogy most fog eltörni, de nagyon nehéz, mert eléggé le van már harcolva. Utálom magam.
De értitek minden mást elraktam, csak épp másik táskát hoztam magammal az ilyen füzeteknek meg hasonlóknak, és nem tettem át. Még este is mantráztam, hogy szemüveg, szemüveg, szemüveg, nehogy elfelejtsem. Fel kellett volna kelni és elrakni. Áh, idegesítem magam, de ezeken egyből a plafonig pattogok.
Bizonyára mindenkit érdekelt.
Ezek után mondom, hogy szombat-vasárnap-hétfő nem leszek, ne keressetek.
Oké, M.-nek már a táskámmal is baja van. Baszki három napra megyek, mindenem bennem van, kivéve a szemüvegemet, persze, hogy ezt a nagyot hoztam! Úhhh.... Nem vagyok tolerálós hangulatomban. Crowley, vagy Loki légyszives.
Amúgy valaki magyarázza el nekem, hogy mit nem lehet felfogni abból, hogy edzőtábor? Miért kérdezi meg mindenki, hogy megnézitek Gödöllőt? Edzőtábor hahó, edzeni megyünk nem tingli-tanglizni! Nagyon felcsesztem magam, parázok a Rozsdapattintótól (másfél-két órás tömény erősítés futással), és a hazaútat se tudom hogyan lesz. Óh és öreganyám vagy a nagynéném is rázendít majd valamire. Frankó.
Bocsi skacok, első dühömet vezettem le, ne haragudjatok. Nem kell komolyan venni. Ha meg már így az eltünéseim időpontját közlöm, akkor szólok, hogy augusztus négytől nyolcig biztos nem leszek netközelben, kilencedik-e és tizedike azon múlik, hogy milyen lesz a Barokk esküvő, de tizenegyedikére I'm back!
Huh, nagyon rám fér már a levegő-és társaságváltozás, meg a mozgás is, hogy végre levezetődjön a frusztrációm.
Ja még valami. A citromél kezd a kelleténél jobban baszakodni velem, így a leveleimet átirányítom a pillangovihar@gmail.com címre. Megpróbáltam ahhoz kapcsolni a blogomat, de nem igazán jött, össze mert fordítva irja ki a nevem, és nem tudom hol lehetne megváltoztatni. Szóval nyugodtan irjatok, mindegyikre, meg fogom kapni, és ti se lepődjetek meg, ha eltérést észleltek a mélcímemben, attól még én vagyok. Igyekszem berobbani a közösségi életekbe. Első lépésként felfedeztem magamnak a Rukkolát, aztán meg a Polc Placcot, és előre látom, hogy ebből súlyos függőség fog kialakulni.
Miért olyankor találom meg ezeket a dolgokat mikor a lelépést fontolgatom? Mármint Győrből, aztán meg Magyarrszágról is. Egy fél évet még tuti maradok, aztán a többit meglátom, de ilyenkor olyan rohadt nyugodt vagyok, mert megvan az az illúzióm, hogy vannak terveim. Mikor nincsenek, csak szeretek eljátszani a gondolattal, hogy milyen lesz egy távoli helyen. El fogok tévedni.
Na most tényleg búcsúzom, az első dühöm elszállt, meg aztán majd csak lesz valahogy! Mert olyan még nem volt, hogy ne lett volna valahogy.
Sziasztok és kellemes, szép, jó, tsodaszép napokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése