2014. július 2., szerda

"Élünk még, hisz hullák nem vagyunk"




Ahogy a Spamelot musical egyik dalából kölcsönzött mondat is mutatja itt vagyok még, csak épp vagy nincs időm, vagy elcseszem azt a keveset is. Ez is csak egy gyors helyzetjelentés a hétvégéig, míg be nem barikádozom magam a gép elé és pótolom a lemaradásaimat. Először egy beszámoló érkezik a Szent László napról, aztán az a Supnat/DW crossover, mert Mark Sheppard és Matt Smith eszméletlenül jók együtt, még mindig, remélem Crowley és a Doktor sem okoznak majd csalódást. Két végletekig sérült ember egy kicseszettül nagy helyre bezárva, és ezzel elmondtam az egész sztorit. Ja és egy kis Sam/Crowley is van benne, amire shipnév verziókat szeretettel várok.
Aztán dolgozom a Frostiron kihiváson, megvan végre az alap, már csak ki kell dolgozni. Ezer meg egy hála Rékának, aki megadta a kezdő lökést.
Sherlockot újranézem így abból is várható egy-két novella, a szokatlan-párosítások, meg a szüljük-már-meg-a-kért-ficeket jegyében. Johncroftok nyakra-főre, mert nem visz rá a lélek, hogy Gatisst meg Martin shippeljem, pedig eszméletlenek együtt. És Shendersonok, amire még mindig büszke vagyok.
A nonficemmel is haladok, lassan azért kialakul a történet ive, csak vissza kell fognom magam, hogy ne vigyek túlzásba egy-egy motivációval, mert akkor hiteltelenné válik.
Tervbe van véve egy HP multifandom egyetemi AU elmeborultság, afféle nyári semmiség, de többfejezetes. Ezt vegyétek figyelmeztetésnek.
Természetesen a véleményekkel is igyekszem behozni magam, de se az Amerika kapitányhoz nem volt még szerencsém, az X-men gondolom meg elég kiterjedt világ, úgyhogy egy filmből nem leszek teljesen képben. A GoT-t el fogom kezdeni, mert muszáj. Óh és lehet, hogy lesz egy Hannibal ficem, valami nem egészen százas, mert parázok a doktor úrtól, és valahogy muszáj feldolgozni.
A végére akartam még valami eszmefuttatást, de úgy döntöttem, hogy csak a velejét osztom meg veletek: Éljetek úgy, hogy boldogok legyetek.
U.I: A Kowalsky meg a Vega lassan a blog fő zenei inspirációjává növi ki magát.

2 megjegyzés:

  1. Látom te is igényesen el vagy halmozva munkákkal. Ez viszont nekem igencsak kecsegtető, alig várom, hogy rávethessem magam a munkáidra, mert már nagyon szeretnék olvasni tőled.
    A nonficemmel én abszolút elakadtam, valószínűleg parlagon marad, és a könyvre koncentrálok. Neked viszont sok sikert, remélem hamarosan olvashatom :) És a kihívás! Szuper, ha az alapok már megvannak, fél siker! *ihletet és kitartást legyezget feléd*
    Ez a HP dolog nagyon érdekesen hangzik, jöhet, tárt karokkal várom.
    X-men.. hát ha az Elsőket láttad a legtöbb Erik/Charles érthető. Vagy nem. A magam nevében beszélek ^^" A Cherik sztorik az új film kapcsán kezdtek nagy arányban születni, én az Elsők újralesésén buzdultam fel.
    A GoT-ot kezdd el. Tényleg. Azt. Muszáj.
    Hannibal, körülötte lehet bármi teljesen százas? Vagyis inkább több, mint százas? Nála sosem lehet tudni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vedd tudomásul, hogy én igénytelenül vagyok elhalmozva munkákkal :D Hát várhatsz még egy darabig, mert még magamhoz képest is lassú vagyok, nagyon lassú, így megint csak reménykedem, hogy nem szúrom el.
      Koncentrálj csak a könyvre, én is azt teszem.
      Az ihletet és kitartást szivesen fogadtam, bepalackoztam és kortyonként adagolom magamnak :)
      A HP nem érdekes lesz. Hanem őrültség.
      Nem láttam az Elsőket sem. Egyszer valamikor valami rajzfilmsorozatból elcsíptem pár részt és ennyi az X-men tudsom.
      Elkezdem. A hétvégén.
      Candyvel volt egy ötletrohamunk: Gordon Ramsey és Hannibál. Szerinted?

      Törlés