2014. június 19., csütörtök

SZENT LÁSZLÓ NAPOK IS COMING!



Győrben, az Aranyparton és a belvárosban
Jővő héten: 27-29 (péntektől-vasárnapig)
Erre meg egy profibb kedvcsinálóbb, plusz program.
Úgyhogy édes, drága, rejtőzködő életmódot folytató győri bloggertársaim, meg bárki aki úgy gondolja, vegyetek erőt magatokon, gyertek ki és nézzetek meg minket! Mármint a Kard Rendje Lovagi Kört és Vívóiskolát, aminek jópár éve én is a tagja vagyok, és amiről random ódákat zengek a blogomon is. Kint leszünk, ott leszünk, látványpékséget tartunk alias kipakoljuk az összes fegyverünk és szívélyes mosollyal az arcunkon magyarázunk és oszlatjuk a tévhiteket az érdeklődő közönség fejében. Lesz egy húsz perces bemutatónk is szombaton, úgyhogy megéri arra a napra lejönni.
Mert idén nem fog elmaradni, mint tavaly, és én úgy eldicsekednék a srácokkal! Szóval skacok gyertek le, semmibe nem kerül, mi is találkozunk, ti is láttok szép, romantikus, korhű fegyvereket, végig is tapogathatjátok őket, de ezen kívül kézműves vásár, meg még egy rakat egyesület bemutatóját láthatjátok. Ja és autentikusan vagyunk, de annyira, hogy ennél jobban már csak akkor lehetnénk azok, hogyha a Doktor beugrana velünk a középkorba. Nem is lenne olyan rossz személyesen Meyertől vagy Lichtenauertől tanulni. Lehet, hogy a végére hiányozna rólunk némi bőr, de hát a tudásért ez nem nagy ár.
Azért kértem elsősorban a győrieket, mert tudom, hogy az utazás macera, meg ez főleg ilyen helyi program, de ha valaki fektetne bele időt, energiát és leesne hozzánk annak nagyon, nagyon, nagyon hálás lennék, de tudom, hogy ez már tényleg pofátlanság lenne. Viszont a győri bloggereket, no meg az olvasóimat szeretettel várom! Higgyétek el, EKKORA nagy buli az egész, mindenféle látnivalóval, felvonulásokkal, zenebonával, fegyverekkel. Azt is mondhatnám, hogy a GoT rajongóknak szive csücske lehet, de én még mindig nem jutottam el a sorozatig, viszont a középkor szerelmeseinek mindenképpen megéri.
Igen, ez egy abszolút gátlástalan önreklám, de nem zavar, mert ennyi hirverést tőlem megérdemel a csapat.
Kommentbe kötelező jelezni a jövetelt!
A másik ami így programilag érint az a nyári mondocon. Fogalmam sincs ki leszek, most nézek meg pár animét, hogy kapjak ihletet, de lehet a végén Mycroftnál maradok. Szóval már páran a chetben mondtátok, hogy kint voltatok ti is és nem találkoztunk, ez pedig mélyen megérintett. Úgyhogy szivem kalácsának mazsolái ezúttal nem fogom a véletlenre bízni. Irjátok le, szintén kommentbe, hogy ki jön és kit cosplayez, én meg csinálok egy táblát és onnan hirdetem, hogy Világ bloggerjei egyesüljetek! Igen már-már agresszívan kötődő vagyok, de ezen nem fogok aggódni.
Ne feledjétek: Szent László Nap és Mondocon! Meg egyszer egy blogspotos tali, de arról még nem sok mindent tudok.
Ez a bejegzés most itt fog tündökölni egy héten át, úgysincs semmi ami hozhatnék, és talán mindenkihez eljut. Akkor is jelezzétek ha nem, hogy ne tápláljak felesleges ábrándokat, bár tudnotok kell, hogy megegyeztem Lokival és Crowleyval is, hogy nemleges válaszokat csak roppant nyomós érvek esetében fogadunk el.
Számítok Rátok!

6 megjegyzés:

  1. Uuu, ez tök jól hangzik *-*
    Kár, hogy egyébként is messze lakom Győrtől, 27-én ráadásul még Pécsen fogok dekkolni x.x De ajj pedig szívesen megnézném... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemcsak tök jól hangzik, hanem AZ IS! ÍGy, nagybetűvel, mert már hárman biztos ott voltam (tudni kéne számon tartani), és sosem bántam meg.
      Mindenki messze lakik Győrtől, ezt tudom, úgyhogy nem is sértődöm meg. Különben is tuti kaptok beszámolót, mert imádok beszámolókat irni, és fényképeket is, szóval talán egy kicsit kárpótollak majd.
      Pécshez meg kitartást!

      Törlés
  2. Jajj de jól hangzik, egy ilyenre tökre szeretnék elmenni, de sajnos esélytelen T.T Ha már Győr, Augusztusban a Barokkfesztiválra nem jössz? Mert arra megyek, 14.-én megyek ruhapróbára, szóval ruhám is lesz, meg minden *.* És gondoltam, összefuthatnánk, ha esetleg arra talál vezetni utad. És asdsgargjnewuenfa kitetted a Repedéseket, hát el se hiszem, istenem, egy angyal vagy, jajdeszeretlek! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De...de...de...mi ez már? Érted napi szinten kerülünk kapcsolatba istenekkel, démonokkal, angyalokkal, szuperhősökkel, időlordokkal és egyéb létformákkal és egyik sem tudja elintézni, hogy el tudjatok jönni! "hátranéz és megvetően végigpillant a díszes kompánián"
      Nah, mindegy.
      Szerintem a Barokk esküvőn ott tudok lenni, szóval össze kell futnunk.
      Ki hát, persze, hogy ki. De ha tényleg egy angyal vagyok, nos: Don't blink!

      Törlés
  3. Ezúttal nem felejtek el szólni - és találkozni sem.. - mint tavasszal. Szóval, igen, megyek conra, és Bucky leszek. Igen, talpig feketében 40 fokban, ne is kérdezd... De Mizuri hoz nekem fizet és árnyékol a dán zászlójával, megígérte, úgyhogy túl fogom élni. Valahogy. Sütit osztogatni most nem fogok, mert pöppet OOC lenne de remélem azért ennek ellenére sem kerülsz el nagyívben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kerüllek el, max csak ha nem látlak. Mert miért is nem fogok tudni kiszúrni valakit talpig feketében? Mert négy szemem van és egyikkel se látok. Én még mindig nem tudom ki leszek, lehet, hogy Arthur Dent. Vicces lenne pizsomában mászkálni :) Látod? Nem kérdeztem meg.
      Szóval Bucky. Addigra megnézem a filmet is. Fel vagy jegyezve

      Törlés