2014. június 16., hétfő

Thor, Loki és társaik



A hétvégén öcsémmel is megnéztem a Thor 2.-t és egész egyszerűen nem tudok rájönni, hogy miért esek bele mindig ugyanebbe a hibába. Mindig megfogadom, hogy nem nézek vele többet filmet, sorozatot meg még úgyse, de hát azért csak leülök vele, mert mégis az öcsém, de ettől függetlenül mindig elbaromkodjuk az egészet, és ezért jegyzem meg, hogy ez volt az utolsó alkalom mikor együtt filmezünk.
Sanszos, hogy az egészből a cipők maradtak meg neki, meg a legvége, mikor a dérszörny kergeti a madarakat. Mondjuk azért az aranyos volt tőle, hogy megjegyezte, mikor szöktek az űrhajóval, hogy pont úgy veszekednek, mint mi. Aztán hozzátette, hogy ő is szivesen kilökne belőle, de cseszhette, mert ezt már nem veszem fel.
A legjobban a sötét tündéreknél nyilvánult meg, mert hát azok nagyon tündéül tárgyaltak, és még angolul se volt feliratozva a szöveg, hát öcsém úgy gondolta, hogy ő majd szinkronizál. Aha. Azért ad egy sajátos szinezetet az egésznek mikor a csontig hallgatott stand up comedys szövegeket narrálja alá a hűha-de-félelmetesek-és-ármányosak-vagyunk jeleneteknek. Kénytelen voltam oldalba böködni mikor jöttek a jó jelenetek, hogy legalább azokat lássa zavartalanul. Jane biokelléknek titulálta, de csak azért, hogy még véletlenül se hívja biodíszletnek, mint én.
Amúgy végre leesett, hogy Loki miért mentette meg Janet. Jó, csak másodikra, mert elsőre azon filóztam, hogy: De akkor mi van Odinnal? Megölte? Hmmm...ebből jó kis ficet lehetne kihozni. Viszont Janet azért mentette meg, hogy Thor a szerelmét kövesse a Földre, és így ő uralkodhasson. Szeretném azt hinni, hogy azért hagyta Thornál a Mjölnirt, mert még mindig a testvérének tartja valahol, de tudom, hogy azért, mert ha megpróbálja lelepleződik.
A csatajelenetek abszolút lekötötték, persze ő is vázolta a saját stratégiáját, úgy döntött, hogy ő is beszerez egy olyan űrhajót, mire volt egy Enterprise kontra sötét tündér hajó vitánk, amibe végül csalással győzött, mert bedobott egy TARDIS-t.
Mivel szintén DW rajongó és dalekbuzi, a kedvencei a szinesek, mert mindig azzal fenyeget, hogy rámküldi a teletabi dalekokat, mire közlöm vele, hogy a pokolkutyáim széttépik őket, és az egész azzal végződik, hogy rámszól: Shut up!, ezért aztán ő is párhuzamot vont Eccleston szerepei között. Ketten irtunk crossovert, bár ő nem tudta, hogy ezt így hivják, de lelkesen mondogatta, hogy: És akkor most eljutnak Galiffreyre! Meg: Jön egy TARDIS. Nem reménytelen teljesen a kölyök. :)
Az már más kérdés, hogy mindig akkor nyögte be mikor cselekmény történt.
Ám összeségében tetszett neki, én is jól szórakoztam, szóval annyira nem volt vészes, pláne, hogy közben hozott be nekem pizzát is.
Aztán, mivel nincs elég bajom, elmaradásom, tervem és egyéb ügyeim beleugrottam ebbe a kihivásba:
http://heroesinthemaze.livejournal.com/321.html
Sirni szeretnék. Semmi ötletem nincs, semmi. Bááár...akkor ide megirhatom a fent említett ötletemet, és akkor rászánom magam a zenekaros AU-ra, amit nem tilt a szabályzat. És azért belecsempészek némi HP hátteret, mert megfogott a téma, és úgyis nemrégiben néztem meg a Halál Ereklyéit. Amiből tulajdonképpen a nonficem is kivirágzott, bár most erősen haldoklik. Jó lenne ha el tudnám dönteni, hogy magyar vagy angol nevük legyen. Anyám reflexből rávágta, hogy magyar, rögtön utána meg, hogy különben meg olyan nevet adok nekik, amilyet akarok, amivel nyilvánvalóan NEM vagyok előbbre. Lehet, hogy kapnak fantasy beütésüt és kész.
Zeneügyileg kéne már valamit kezdenem azzal a 8tracksal, ha egyszer beregisztráltam, úgyhogy lehet felpakolom a Romba dőlt hídjaink listáját, talán lesz valaki aki végighallgatja. Persze először egy kis angol fordítást kérnék, mert ez még nem megy.
De ha már zene, rommá hallgatom a Mindentől távol című Tankcsapda dalt, csak a refrén miatt, és érik az az Andreson!Moran, nagyon érik. Még mindig nem zavar, hogy el vagyok késve. Ez a természetes létállapotom.
Kowalsky meg a Vegára is rákaptam, a srácok nekem irják a dalokat, mert mindegyikből kihallok valamit, amit nagyon a magaménak érzek. Mennek az Ossián mellé, a Kedvencek pulpitusra, nem fognak összeveszni. Minden mást csak a hangulatomhoz vadászok, így lehet, hogy Simon Curtis békésen ücsörög Powerwolf mellett, míg az Amaranthe után Ed Sheeran szól, arró nem is beszélve, hogy másfél tucat olyan számom is van, amibe alig, vagy egyáltalán nem énekelnek. Ám ha valami irok tuti nem találom meg a passzolót.
Változatlanul élénken beszélgetek és eszmecserézek a karakterekkel, mert sokkal könnyebb úgy felépíteni a cselekményt, ha közben megvitatom velük. Igaz most Loki van reflektorfényben, de nagyon élvezi, imádja a felhajtást. Mellé betársult egy Crowley, mert akarok irni egy SPN/Avangers crossovert, de még tesztelem, hogy összeereszthetők-e a fiúk, anélkül, hogy mindent tönkretennének. Vagyis a lényeg pont, hogy a tönkretevésen van, csak a kivitelezés nem mindegy. Crowleyval egy kicsit bizonytalan vagyok, ez lesz az első, hogy együtt dolgozunk, de ha Lokival megtaláltam a közös nevezőt, akkor vele is menni fog.
Egyszerre röhögtek ki.
Fantasztikus.
Kilences Doki is a közelben téblábol, a valahol fent említett okok miatt, nekem meg eszembe jutott, hogy lógok egy DW novellával. Ami nem kifejezetten novella lesz, hanem valamiféle ballada, vagy legalábbis rege, szóval nem próza na. Csak azt kellene kifundálnom, hogy miként tálaljam, hogy ne legyen abszolút karakterhűtlen. Tizenegyesből még kinézem, hogy dúdolgat, na de Kilencesből? Pedig mindenképpen vele akarom, és vele is lesz, mert hát mégiscsak elsődoktorom. Mondjuk ha a szívdobogására ütemezem valahogy: ta-ta-ta-ta, ta-ta-ta-ta, gyenge aláfestéssel, kicsit Mike Oldfield beütéssel, talán össze is jön.
Így a vége felé remélem mindenki túlélte a tanévet és kellemesen kezdődik a nyár. Aki még vizsgázna annak sok sikert és kitartást, érettségizőknek szintén és mindenkinek nagyon szép, kellemes, pont-ilyenre-vágytam nyarat kívánok!

U.I: Ez nem örökre szólt, ne is reménykedjetek. Itt leszek még egy darabig én is, annak ellenére, hogy nekem már nincs vakáció.

9 megjegyzés:

  1. Ó, uuu, Loki és Crowley? :3 Mindkettő a szívem csücske, jaj. Egyébként a moziban én is valahogy így voltam anno a Thor 2-vel, mindenféle hülyeségen kattogott az agyam, és a felére se emlékeztem. Meg kéne már nézni újra. Főleg, hogy most láttam képeket az Avengers 2 forgatásáról....
    Jesszusúristen, kilences doki és a ballada? hát erre kíváncsi vagyok :O Egy modern Walesi bárdok van készülőben, úgy érzem :D
    (zárójelben csak: megint itt vagyok, a blogot is elindítottam :3 lassan vége ennek a förtelmes negyedévnek...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óh engem teljesen lekötött a Thor 2, mert nem vártam semmit, így tökéletesen elégedett voltam az eredménnyel. Harc, Thor és Loki, még több harc, látvány, elszórtan egy Malekith, Firgga, harc és köbö ennyi az egész, de legalább a film se akar többet, csak szórakoztatni. Tökéletes nyári film.
      Avangers 2? Na ezt nem kellett volna mondanod, mert belegondoltam, hogy mire jön ki és most fáj a szívem.
      Túl. Vagyok. Értékelve. Ráadásul az Arany János összes balladája című kötet is ellenségesen méreget a polcról. Nem tudom mit gondolsz rólam, de tényleg. Maradjunk annál, hogy én is kiváncsi vagyok a végeredményre. (Siralmas lesz)
      Óh, ki is teszlek, nem fogsz te itten elkallódni!

      Törlés
    2. Haha, de aranyos vagy :')
      Hú, Avengers 2 elvileg jövőre már lesz! Azt hiszem az a címe, hogy Age of Ultron. De Loki nem lesz benne, talán majd a következő Thor filmben... de addigra már vén tyúk leszek...

      Törlés
  2. Ami a testvéredet illeti, meg a szinkront, részvétem és együttérzésem küldöm. (Az én öcsém is ilyen bűbájos kölyök.)
    Jól hangzik az a SPN/Avengers crossover, szóval ne add fel. Loki és Crowley egyszer csak abbahagyják a röhögést. :) Szóval sok sikert hozzá, meg a kihíváshoz is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, rendes vagy, de az a helyzet,hogy mi ezt élvezzük :) Mármint tök jó, hogy érti az utalásaimat és tud reagálni rá. Csak néha az időzítésével kéne kezdeni valamit.
      Óh visszarészvét a tiedhez. :)
      Loki igazából már nem nevet, és Crowley is abbahagyta a vigyorgást, mert rájöttek, hogy Komolyan Gondolom. Így nagybetűvel.
      Köszönöm, igyekszem, biztos kitalálok valamit, csak elötte nyüsszögnöm kell.
      Amúgy most téged is kiraklak és elárasztalak véleménnyel.

      Törlés
  3. Az én tesómnak az a mániája, hogy előre mondja a szöveget a filmeknél, amit már látott... :/ Szóval teljes mértékben megértelek! Egyébként meg jó hallani felőled, már épp akartam írni, hogy amúgy mi a helyzet veled mostanában... Nem jársz Edinburgh felé? :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor velem se nézz filmet, mert én is alámondom azt a szöveget, amit már ismerek...
      Azért nem irtam, mert egyrészt kitört rajtam a billentyűzetundoritisz, aztán meg túlóra túlóra hátán, és végül semmi nem történt.
      Rajta vagyok az ügyön drága, járok nyelvtanfolyamra, gyűjtögetek, bár most vannak olyan terveim, hogy laptop, bakancsmeg Pest. Mert el akarok költözni, de psszt: ez titok.
      Ha megyek arról tudni fogsz, ezt garantálom :) És kényszerítelek, hogy csinálj császármorzsát :)

      Törlés
  4. Én tuti végighallgatnám a Romba dőlt hídjaink listáját, a nonficről pedig szomorúan hallom, hogy elakadt... de nem mondhatok semmit mert én is elakadtam vele, könyvírás mellett nem akarnak jönni a saját novellák.
    Öröm viszont, hogy Loki van a reflektorfényben :D És elhiszem, hogy élvezi. Nagyon jól hangzik ez a crossover, vicces, én is crossoverezem épp, és mindjárt kész. Ez életem eddigi legmeredekebb projektje.
    Ó, én is csevegek a skacokkal. Jó tudni, hogy nem vagyok egyedül ^^

    Remélem nemsokára olvashatok valamit tőled, már nagyon akarnék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tegnap megpróbáltam feltenni. Nem sikerült. Fogalmam sincs, hogy mit akar tőlem, és szerintem még a címet is rosszul fordítota le a program. nem gugli, abban nem bízok, valami más webes izé, szóval anyáztam egy sort és hagytam a fenébe. De még nem adtam fel.
      Könyvről ne is beszéljünk jó? Mikor van ihlet, nincs idő, mikor van idő, nincs ihlet, mikor idő is meg ihlet is van...ja olyan nincs. Azért amjd csak haladok vele, csak hisztiznem kell felette.
      A kis díva lelke teljesen elégedett Lokinknak, és ne tudd meg mekkora bulit csapott a pozitív visszajelzések miatt. Volt neki néminemű megalomán kirohanása is, de a kezébe nyomtam a kedvenc márkáját, ráeresztettem Tonyra, és máris nyugodtabb lett a világ :)
      Én is megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok olyan elmeháborodott, hogy beszélgessek velük. Te, ők a képzeletbeli barátaink!
      A verset vettem elő ma, de nem. Nincs hozzá hangulat. Lehet, hogy sétálnom kellene. Séta közben mindig jó szövegek születnek.

      Törlés