2014. március 12., szerda

Supnat 08x11 csakmert



Könnyesre röhögtem magam ezen a részen, egyszerűen nem bírtam komolyan venni. És listát készítettem azokból a holmikból, amiket úgy elvittem volna a táborból. Sátrak, fegyverkabátok, börkesztyű, ruhák, ivókupák, de az ún. fegyvereket otthagytam volna. Bár az a páncél jól festett.
Könnyesre röhögtem magam rajta, egyszerűen nem bírtam komolyan venni, de hát amikor totál lebuktatták a hamis igazolványukat! Azért az odavágott. Őket is váratlanul érte a dolog.
Jah meg ahogy Dean szaladt a végén, abban a parókában vörös-fehér festékkel a pofázmányán! Awesome!
Csatázni támadt kedvem. Jaj de messze van még ilyen lehetőség!
Így belegondoltam Dean mit odalenne a mi cuccainkért. Igazi kard :) Erről jut eszembe, le is kéne pucolnom a rozsdát, meg ráirni a nevem a maszkomra. Nem mintha nem ismerném meg a rózsaszín béléséről, de fő a biztonság.
Jah és láncing!
Ugyan biztos, hogy csak kellék volt, de azért meresztgettem a szemem utána. Jól van na, ez afféle utóhatása a vívásnak. Mikor elkezdtem nem bírtam végignézni úgy egy fantasyt, hogy ne kötöttem volna bele a harckoreográfiába. Iszonyat idegesítő lehettem, de ezt már kinőttem, bár ez nem egyenlő azzal, hogy ne támadna enyhe lopási kényszerem egy-egy jobban sikerült ruha és ilyesmi láttán. Ha már ruha: paraszting, bakancs. Kell vennem. Mindig mondom, de csak azért, hogy biztos ne felejtsem el.
Szóval most én is akarok csatázni, gyakni a másikat, pedig kedden voltam és még mindig izmos a lázam. De a középkor menő. A középkori vívás is menő.
Nem vagyok összefüggő, soha nem is leszek.
Igazából ki akarom dumálni magamból ezt az egészet, hogy szerepjáték, csata, jócuccok, és Charlie még él. Bár lehet, hogy csak azért, mert leszbi.
Bírtam a beszólásait :)
Azért írok is, csak éppen fejlesztem a nyelv tudásom. Ami tényleg fejlődik, és jéé van friss Night Vale!
Lecsekkoltam.
Köszönöm, most nem kérem.
Most jó kedvem van, nem óhajtok vérezni.
Skacok, ha nyáron lesz Szent László nap, lejön valaki Győrbe meglesni? De ez még nyári program.
Apropó dátumok.
Con: Április 26-27, reggel tíztől este nyolcig.
Bloggertali: Április 12. programrólfogalmamsincs
Most mellette Elementaryt hallgatok, magyarul, és Sherlock épp most törte be baltával a biztonsági ajtót! Erről eszembe jutott egy vállalkozási óra. Nagyon unalmas volt, nagyon hosszú, és nagyon unalmas. Én nyitott szemmel merengtem, valami horrort írtam épp, mikor meghallottam a tanárnak azt a kérdését, hogy mivel iktatnánk ki. Én félhangosan kijelentettem, hogy baltával.
Irtózatos röhögés az osztály részéről, földbe süllyedés a részemről, a tanár meg elárulta, hogy egy fiktiv cégről volt szó. De azt a baltát azóta se felejtették el nekem, úgyhogy így szeretve érzem magam.
Na, már kissé lehiggadtam, szóval puszi és habcsókok drágák!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése