2014. március 23., vasárnap

Díjacka Mentától



Nem, nem érdekelnek a szabályok, sokkal inkább interjút készítek Mentával. Broccolival folyamatban van, úgyhogy ez igenis méltányos dolog. Viszont a kérdéseket bárki viheti, akinek ingerenciája van rá.

11 dolog rólam:

1) Eljutottam a Supernaturalban a próbatételekhez
2) Valamelyikük megint meg fog halni. Szerintem Sam.
3) Várom az áprilist
4) Megvettem a Galaxis Útikalauz stopposoknak hatodik részét
5) Van benne Thor, meg egy kis Loki, és persze a "régi banda"
6) Szeretem a vasárnap délutánokat
7) Neil Gaiman: Tükör és Füst novelláskötete is szerepel a polcomon.
8) Az én Mennyországom egy könyvtár, színház és tornaterem keveréke
9) Szeretek a karakterekkel beszélgetni
10) Ez úgy fest, mintha magammal dumcsiznék
11) Idióta humorom van és nem félek használni

Menta kérdései:

1) Mit vársz a nyártól?
Meleget, hőséget, edzőtábort. Egy olyan edzőtábort, mint ami a tavalyi volt, hogy lerohadjon a gatyánk is a melegtől és az edzésektől, de együtt legyünk, együtt szenvedjünk és meglegyen az, ami tavalyi is. Máris honvágyam lett.
Amúgy meg azt, hogy még mindig legyen munkám, és sikerüljön befejezni a kötetem addigra.

2) Kedvenc képed? Mit jelent neked?
A második családom :)

3) Mit gondolsz a boszorkányokról?
Hogy léteznek.

4) Milyen ízű lenne életed teája?
Skót karamell, egy leheletnyi tejjel.

5) Mikor valaki azt mondja "végtelen" mi jut az eszedbe?
A tenger. Mélykék, lágyan hullámzó tenger, elnyúlik egészen a látóhatárig, ahol egybeolvad az éggel, a lenyugvó Nap vörös-arany hidat ver a vízre, a szél csípős, sós levegőt sodor és mindent áthat a szabadság, az élet.

6) Ha lenne antikváriumod mit csinálnál vele?
Amit Azirafael. Mindent megtennék, hogy senki ne vásárolhasson a rohamléptekkel bővülő könyvekből, elriasztanám a vásárlókat, és egész életemben az ablakban ülve olvasnék. Persze azért néha elmennék kacsákat etetni, mert sosem lehet tudni. És fokozottan figyelnék a gyertyákra.

7) Lehetne egy kulcsod. Bárhogy nézhet ki. Bármit nyithat. Milyen kulcsot szeretnél?
Nagy, ódon kulcs, cizellált véggel, a fogak angyaltollt formáznak, míg a fogóján sárkány tekeredik végén. A nyele sima, vasból van, épp csak egy pici karcolás van rajta, mintha véletlenül meghúzták volna valamin. Nehéz, nehezebb, mint egy átlagos kulcs, talán rozsdás is, de ettől csak még szebb lesz. A hozzá illó ajtó szinte láthatatlan. ott van, abban a sikátorban, ami mellett nap, mint nap elmész, de soha nem vettél észre, és macskakövekkel van borítva. ott áll a tölgyfaajtó, ódon illatot árasztva magából, a kilincse rézgomb, és már ránézésre látszik, hogy valami nagyon különleges van mögötte. A kulcs nem nyikorog a zárban, zajtalanul nyitva, az ajtó nehéz, elsőre két vállal kell benyomni. Mögötte lépcső van, hét fok, poros, vörös szőnyeggel letakarva, és egy szobába vezet. A szoba telis-tele van könyvekkel, és az egyetlen ablakon beszökő napsugár láttatni engedi a körülöttük táncoló fényeket. Soha nem lehet elolvasni az összes könyvet, mert mindig lesz olyan, amit nem olvastál. Egy üres, öblös, zöld fotel áll üresen, karfáján egy csésze tea, mellette kard fekszik. Itt kézzelfoghatóvá válik a varázslat és a könyvek valóban elrepítenek egy másik helyre. Bár az is lehet, hogy csak egy ócska szoba, de hát másnak nincs olyan kulcsa, mint nekem.

8) Egyetlen könyvben kéne tovább élned az életed, abban a világban, amit az író festett. Melyik könyv lenne az?
Jó kérdés, ügyes kérdés, és persze, hogy nem tudok választani. De azt hiszem a Galaxis Útikalauz stopposoknak lenne az ideális. Már csak a Bábel-hal miatt is. És talán valahogy megúsznám a Föld felrobbanását, és láthatnám az univerzumot.

9) Van példaképed? Ki?
Kifejezett példaképem nincs, csak rengeteg embert tisztelek a munkássága, léte, személye miatt.
10) Melyik az az idézet ami a legjobban jellemez téged?
Haha, pont most találtam meg! Természetesen az Elveszett próféciákban.
" Minden álca és máz mögött Crowley ugyanis optimista volt. Az évszázadok során - különös tekintettel a tizennegyedikre - egyetlen sziklaszilárd meggyőződés hajtotta előre; hogy túléli és jobb idők jönnek. Az univerzum vigyáz rá."

Az Én kérdéseim:
1) Mi az a téma amiről bárhol, bárkinek, bármikor beszélni tudsz?
2) Mi volt a legrosszabb könyv, amit életedbe olvastál?
3) Milyen a viszonyod a természetfelettihez?
4) Mit szeretnél látni az ablakodban?
5) Hogy nézne ki egy ideális napod?
7) Szerinted micsoda a trapiti?
8) Melyik az a könyv, amire már hosszú idő óta vágysz, csak nem tudod beszerezni?
9) Zombi apokalipszis. Bent ragadtok egy épületben. Mit csinálsz?
10) Hány éves a kapitány?
Aki akarja kitölti, aki akarja nem, én jól szórakoztam. Még egyszer köszi Menta, és majd számíthatsz az alkalmatlankodásomra!

4 megjegyzés:

  1. Szeretem a válaszaid és már most alig várom az alkalmatlankodásod, mert mrrr és purrr és nyurr és azt hiszem, rögvest rávetem magam a supnat ficedre is ♡

    És ha már kérdések everywhere:
    1) Művészetek és lelkem rajta, hogy a kismacskák. Egyébként youtube videókat imádok nézni bárkivel, bárhol, bármikor.
    2) Tvájnyál, vagyis Alkonyat és biztosan van rosszabb, de hirtelen ez jutott eszembe pedig igazából még végig se olvastam és nekem a Rémségek Cirkusza se jött be *asztal alá bújik*
    3) *még jobban bújik* Imádom a természetfelettit, izgalmasnak találom, hiszek benne, de nagyon félek tőle és ha este megzörren a bokor tuti, hogy a barátom nyakában kötök ki.
    4) Kismacskát. És a tengert.
    5) Sok pizzával és azokkal akiket szeretek és egy vagon könyvvel egy hatalmas és virágos réten.
    7) Az egy kávéház, nem? Nem? Nem. Oké. Másodszorra az a kis ormányos, foltos, malacka formájú teremtés jutott eszembe és most totál elfelejtettem, hogy annak mi is a neve - jujjderosszérzés.
    8) Hú, a Zabhegyező és nagyon szégyellem magam, hogy még nem sikerült elolvasnom.
    9) Sikítok utána elindítom a Supernatural tracklistet a mobilomon és nagyon remélem, hogy az Eleven Testek a valóságban is működik.
    10) Kicsit kevesebb, mint amennyinek mondja magát, de nagyon bölcsnek szeretne tűnni, pedig a szakálla és az a matróz sapija már azzá teszi.

    Bocsánat, nem bírtam ki ♡

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne kérj bocsánatot, azért van.
      Megsúgom a trapiti eredetileg egy könyv, és mióta elolvastam fanatikus módon imádom a mignont.
      A Rémségek cirkusza szerintem korosztálykönyv. Az alatt vagy felett nem lehet élvezni. Bocs, ha mégis. "bebújik ő is az asztal alá"
      De legalább nem mész megnézni, hogy mi mászkál a sötétben, mint ckategóriás filmek hősnőcskéi. Én mennék, de fegyverrel.

      Supnatból négy nyomorú ficem van, ebből kettő crossover, de biztatóan löködlek, hogy nézzd csak, nézzd csak.
      Örülök, hogy benne vagy, majd kapsz levelet tájékoztató fajtát, mihelyt képes leszek megszólalni az örömtől.
      Habcsók!

      Törlés
  2. Mivel mindig eltűnök, most ideragasztom magam, és lopom a kérdéseid.
    *khm, Menta, suttogva elmondom, hogy az én ablakomban jelenleg két kismacska ül*

    1) Mi az a téma amiről bárhol, bárkinek, bármikor beszélni tudsz?
    Filmek/könyvek, és természetesen az írásaim, ha vki rákérdez, és azzal kinyitja Pandora szelencéjét. Amúgy, mivel soha be nem áll a szám, gyakorlatilag bármiről.

    2) Mi volt a legrosszabb könyv, amit életedbe olvastál?
    A szürke 50 árnyalata (az egész trilógia). Nem akarok róla beszélni, jó?

    3) Milyen a viszonyod a természetfelettihez?
    Ha ő nem bánt engem, én sem őt. Hiszek benne, egy bizonyos fokig - néha előjön belőlem a "hiszem, ha látom" nézet, és ha a természetfeletti éppen pofán nem rúg, kinevetem. Néha meg ő engem.

    4) Mit szeretnél látni az ablakodban?
    Napraforgót. Sokat.

    5) Hogy nézne ki egy ideális napod?
    Ebben a pillanatban úgy, ha az egész napot csak lustálkodással olvasással és írással tölthetném. Meg, ha lenne hozzá vmi csokiban tocsogó süti.

    7) Szerinted micsoda a trapiti?
    Nekem mindig a tapír jut róla eszembe. Szóval... tapír.

    8) Melyik az a könyv, amire már hosszú idő óta vágysz, csak nem tudod beszerezni?
    Jackie Morse Kessler - The Riders of the Apocalypse. (pdf-ben megvan, de érezni akarom a súlyát, az illatát, a tapintását... brr, mindenét)

    9) Zombi apokalipszis. Bent ragadtok egy épületben. Mit csinálsz?
    A lelkemet simogatod a kérdéseddel *ez mennyire brutálisan hangzott O.O* Valószínűleg követném a csapat leghelyesebb hímtagját, aki meghal - mert a helyes pasi mindig meghal! - ezért én is meghalnék. De jegyezd meg: a gyerekek túlélik! *általában*

    10) Hány éves a kapitány?
    Gondolod, hogy nekem elmondta?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem félek attól, hogy örökre eltűnsz, ragasztó ide-vagy oda, mert nem hagynám. És eddig mindig visszatértél, annak meg külön örülök, hogy válaszoltál.

      A zombis kérdés, direkt rád gondoltam, tudta, hogy imádod ezeket. És eddig úgy tűnik, játszhatnám a nagy taktikust. De akkor figyelnék rá, hogy az összes helyes pasit beszervezzem a csapatba, meg hát téged is :)

      Köszi a kitöltést!

      Törlés