2014. március 24., hétfő

Díjacka Szocsitól, plusz egy ígéret


Díjdömping van, már megint, de nem zavar, mert szeretem és addig is úgy tűnik, mintha lenne valami friss, amikor nincs is, csak érdektelen dolgok. A szabályokat még mindig nem tartom be, de majd kitalálok valamit.

11 dolog rólam:

1) Nem vagyok az a kertészkedős típus
2) Szeretnék egy négyemeletes ház negyedik emeletán lakni
3) Fejembe vettem, hogy irok egy balladát
4) Arany szerintem meglátogat éjjel és a véremet veszi
4) Csináltam ask.-ot, de hogy minek?
5) 8tracksom is lesz, mert az viszont jó dolog
6) Ha irok, folyton tintás lesz a kisujjam, és nem akar lejönni.
7) Megyek fodrászhoz és vágatok le a hajamból
8) Anyám újabb csodaszép nyakláncot készített
9) Lassan lesz egy laptopom
10) Szeretek utazni
11) 44 feliratkozott olvasóm van és mindegyikük egy hős.

Szocsi kérdései:

1)Kik tudják rólad, hogy slash-t írsz/olvasol?
Anyám. A kardos barátnőim. Néhány volt csoporttársam. Gyakorlatilag bárki, aki rákérdez a témára és úgy ítélem meg, nem küld a pokol mélységes bugyrába az őszinteségemért.

2)Szerinted mi az emberiség leghasznosabb találmánya?
A papír. Rögtön utána a toll. Egen, szubjektív vélemény, mert objektív nem tudok lenni. De a tűz se megvetendő dolog.

3)Mit ettél legutóbb vacsorára?
Öcsém csinált mákos búrkiflit, azt, három darabot meg két pohár tejet. Finom volt.

4)Mit jelentenek számodra a művészetek?
A reményt, hogy az emberekben több van, mint azt hinnénk. A szabadságot, hogy a valóság több annál, mint amit látunk. A hitet, hogy van még egy esély számunkra. A szépséget, a csodát, a felemelőt, a lélekringatót, varázslatot, mágiát, érzéseket, egyszóval mindazt, ami a lélekben, szívben fogalmazódik meg.

5)Mit olvasol éppen?
Jelenleg Neil Gaiman Tükör és Füst novelláskötetét. Véleményem: asdfghjkl. Nagybetűvel, aláhúzva, sárgával kijelölve.

6)Jellemezd magad három szóval!
Lelkes, optimista, furcsa

7)Mit vinnél magaddal az űrbe, ha tudnád, hogy sosem jössz vissza?
Az összes könyvemet valamilyen formában, valamit amire rögzíthetem a novelláimat, fényképeket, a fémkardomat, a KR-es pólóimat és nadrágot, a bakancsom, telefonom, Jack Bonifácot a kulcskütyümet, a csokornyakkendős gyűrűmet, a bicskámat, a fa étkészletemet, kötelet meg egy kulacsot. No meg a barátaimat :) Azt hiszem ez igazán eklektikus gyűjteménye a gyakorlati és érzelmi értékkel bíró dolgoknak.

8)A világ legidegesítőbb dala?
A disco. Azon belül az összes.

9)Kivel beszéltél legutóbb?
Anyámmal

10) Mi volt az első reakciód a slashekre, és hogyan jutottál el odáig, hogy megkedveld, ha elsőre nem igazán jött be?
Az első ilyen sztorim original volt, nem is fanfic. Úgy kezdődött, hogy a csávó szörnyekkel harcol valami elvarázsolt erdőben. Ha túléli visszakapja a szerelmét, akit megöltek, én meg tök gyanútlanul olvasom, hogy jó ez, kellemes fantasy, semmi extra, aztán az utolsó bekezdésben győz a hapek és lesmárolja az életbe visszahozott királyfit. Csak pislogni tudtam, és vagy fél percen keresztül nyeltem a levegőt, és végül arra jutottam, hogy oké,ebből ennyi pont elég volt. Csak aztán jött a Sherlock, meg a többi sorozat, elkezdtem ficeket olvasni és kiváncsi voltam, hogy mi is ebben a jó, és vajon tudok-e ilyet irni. Szóval kifejezetten ellenséges sose voltam a műfajjal, csak kellett egy kis csiszolódási idő, meg néhány igényes fic, hogy tényleg megszeressem.

11)Szerinted élvezhető e egy olyan dolog, ami teljesen szembemegy a saját értékrendeddel/elveiddel, sőt még támadja is azokat? (pl. nyílt rasszizmust közvetít, vagy homofóbiát stb.)
Hááát...az attól függ, hogy miként kezeli a témát. Ha nyugodtan, érvekkel alátámasztva, választékosan, ellenvéleménynek helyet adva irja le, mondja el, akkor talán igen.

Az én újabb kérdéseim:

1)Gyakran írsz véleményt?
2) Melyik a kedvenc virágod? Miért
3) Milyenek az álmaid?
4) Van plüssállatod?
5) Melyik a legkedvesebb fic-témád? (romkom, AU, angst stb...)
6)Szeretsz könyvajánlókat olvasni?
7) Mi az a téma, amin azonnal fel tudod húzni magad?
8) Milyen étel lennél?
9) Mi a csillagjegyed?
10) Hogy vagy ma?
Küldeném az összes feliratkozott olvasómnak, meg mindenkinek, és még egyszer bocs a nagyon fantáziadús kérdésekért.

Na most jöjjön a hétköznapi része, ami annyiból áll, hogy újabb igéretek teszek bizonyos fanfictionok megírására.
Ígérem.
Ne lincseljetek meg.
Virágbékepillangó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése