2014. április 1., kedd

Még mindig díj (és lassan ficc is lesz)


Ezúttal Nienor blogjáról kaptam díjat, aminek örülök, sokat próbált olvasóim nem annyira. Ez van, de azért igyekszem összeszedni magam. Addig is nesztek, még egy adag az arcotokba.

11. dolog rólam
1) Tegnap eldöntöttem, hogy átgépelek néhány oldalt, de aztán leültem Supnatot nézni
2) És mindjárt végzem a nyolcadik évaddal. Crowley kreatív
3) Irtam vagy tizenkét oldalt (kézzel. Először mindig kézzel irom meg.) a WtNV ficből
4) Ebből vagy hatot át kellett húznom, mert kezdett elmenni OC-be, és nem is tudtam folytatni
5) Az én headcanonom szerint Steve idősebb, mint Earl.
6) Desert Bluffs eddig feltünően normálisra sikerült és ezért aggódok.
7) Jövő héten bloggertali!
8) Valaki nyugtasson meg, hogy nem minősül túlreagálásnak, ha vágom a centit
9) Szerintem nem lett rossz a Sherlock szinkronja, bár csak részleteket láttam belőle
10) Mert nagynéném Ezelt nézett közbe, ami ahhoz képest, hogy szappanopera, egész értelmes
11) Megint kaptam egy rakat ruhát

Nienor kérdései:

1)Mit szeretsz az írásban?
Először is magát a folyamatot. Nyugodtan lehet naív kis hülyének tartani, de engem le tud nyűgözni, ahogy a tinta vonalakat, kacskaringókat, pontokat és vesszőket rajzol, amikből értelmes szavak állnak össze. Aztán azt, hogy megnevetetthetek másokat, hogy mesélhetek, hogy megmutathatom az én kis világomat, és megérthetem mindazt, ami körülöttem történik, mert az írás nemcsak tükör nekem, de szürő is. No meg azért is, mert így végre együtt láthatom azokat a karaktereket, akik minden kétséget kizáróan összeillenek.

2) Miért kezdtél el publikálni?
Kiváncsiságból. Egy ideig még az asztalfióknak se mertem megmutatni a dolgaimat, aztán jött ez az internet nevű dolog, én meg részt akartam venni benne. Úgyhogy összekapartam magam és elkezdtem a virtuális teret zaklatni a firkálmányaimmal.

3)Mennyire érint rosszul, ha nem kapsz visszajelzést arra, amit írtál?
Általában nem szoktam kiakadni, nem rendezek hisztit és nem is adom elő a hattyú halálát, de nyilván nem is érzem magam a fellegekben. Elfogadom, hogy nem és kész. Bár az "És az ítélet..."- nél alaposan megviselt, mert teljesen kisérletinek éreztem, és azóta se tudom eldönteni, hogy az most jó, avagy nem.

4) Mit szoktál ilyenkor tenni?
Összeszorítom a fogam és irok tovább. Mivel nem csinálok hisztit, ezért aztán feldolgozási ceremóniát se kellett kidolgoznom.

5)Szerinted mitől jó író egy író?
Egyéni stílusa van, jó ötletei, kitartása, bátorsága, gyakorlata. Biztos van még egy tucat jellemzője, de kicsi vagyok én ahhoz, hogy ezt felmérjem. A maga módján mindenki jó író.

6) Mit szeretsz a blogolásban?
Mindent. Azt, hogy megoszthatom jelentéktelen napjaim még jelentéktelenebb eseményeit, anélkül, hogy úgy kéne rá gondolnom, mint valami naplóra, hogy feltehetem az eszement firkálmányaimat, a verseimet, az ajánlóimat, a véleményeket.

7)Ismersz blogírókat személyesen is?
Igen, igen, igen, igen! HardCandy, aki a valóságban is pontosan olyan bámulatos, kedves és érdekes, mint a blogjában. Na ezt jól megaszontam, de együtt voltunk paintballozni is, ami azért már jelent valamit. Az is, hogy külön csapatban játszottunk. De nagyon örülök, hogy találkoztunk és, hogy nem csalódott bennem.

8)Egy nap mennyi időt fordítasz az írásra?
Ha a konkrét, fizika értelemben gondolod, akkor pár órát, bár ez attól is függ, hogy éppen mennyi szabadidőm van, de egy órát mindenképp áldozok neki. Ha a rajta való filozofálgatást, gondolkodást, a cselekmény szövögetését és társait érted, nos akkor egész nap.

9)Ha kellene, abba tudnád hagyni egyik napról a másikra?
Nem. Van mikor egy hétig, kettőig felé sem nézek, és fizikai fájdalmat okoz leülni és irni, de mindig visszatérek. Mindig akad valami amivel irni lehet, és lesz felület is, ahova irhatok. Csak fantázia és fájdalomküszöb kérdése az egész.

10)Meddig akarod folytatni az írást?
A halálom napjáig. És ha lehetséges még az elkövetkező életeimben is.

11) Szerelem vagy hobbi vagy függőség számodra az írás?
Függőség. Először volt hobbi, aztán szerelem, de most már függőség. És nem akarok "tiszta" lenni.

Az Én kérdéseim (akkor is ha unjátok)
1) Szuperhős vagy. Mesélj magadról!
2) Tegyük fel, hogy azzá változol, amit legutoljára ettél. Mi vagy?
3) Két őr van az ajtó előtt, az egyik mindig igazat mondd, a másik mindig igazat. Milyen kérdést tennél fel nekik?
4) Tegyük fel, hogy bárki lehetsz a kedvenc slash sztoridból. Kit választasz és miért?
5) Megközelítőleg meddig húznád Night Vale-ben? (Ha nem ismered, hagyd figyelmen kívül)
6) Mondd ki az első szót, ami eszedbe jut gondolkodás nélkül!
7) Hivatalos vagy valahova, hova bármilyen járművel eljuthatsz. Mit választasz?
8) Hogy került a bakancs az asztalra?
9) A karakter olvassa a róla írt slasht. Reakciók? Mindkét részről.
10) Melyik a kedvenc sütid?
11) Are you my mummy?

5 megjegyzés:

  1. Én örömmel olvastam a válaszaidat, és rá kellett jönnöm, hogy több közös van bennünk, mint elsőre gondoltam.:) Cuppantlak drága!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Türelmesek vagytok hozzám. Azt hiszem a közös vonások nem annyira véletlenek, mint hinnéd. Ne nézz hátra. Nem kell. Nem vagyok ott. Hogyan is lehetnék? Naugye.
      Cupp!

      Törlés
  2. Szeretem olvasni a díjaidat, mert sok közös vonást fedezek fel közted és köztem :) Szerintem nem vagy naiv, engem is ugyanúgy lenyűgöz az, hogy fogok egy füzetet (nem árt, ha varrott kötésű, na) meg egy tűfilcet, és amit leírok, valami nagy egésszé válik. Ami a kommenteket illeti... én is valahogy így vagyok vele. Persze kissé elszontyolodok, ha kommentcsend van, mint például most, a megtekintéseim nem változtak, de kommentet nem nagyon kaptam a Holdningsendringhez a tieden kívül. Nem mintha számítana. Csak neked végigírom, mert nekem az is elég ha neked élményt okoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mindig élményt adsz nekem, meg szerintem az összes zugolvasódnak is.
      Tűfilc, juj azok olyan szépen fognak! Csak mindig hamarabb kifogynak, mint kéne. Bár én jobban kultiválom az olyan tollakat, amiknek vékony a hegye, de vastag a szára, mert az kényelmes. Egy időben bele voltam zúgva a töltőtollakba, de miután kettőnek is eltörtem a hegyét kénytelen voltam szakítani velük.
      Én is szivesen olvasnám a te válaszaidat! (Szabad a rablás!)

      Törlés
  3. Na, most megyek aludni... hoppá frissített, ráér az még.
    Kicsit kómásan, de itt vagyok, így késő este találok fel a blogra, jellemző.
    A magyar szinkronhoz annyit, hogy nem lett olyan jó, mint vártam, de nézhető, és vannak még mindig tetszetős hangokkhmmMycroftkhm. Meg John, szerintem ez a hang illik is hozzá, persze, ez nem újdonság, csak erről még nem nyilatkoztam nagyon.
    A kommentekkel úgy vagyok, hogy hát... nem hirdettem a blogot, szóval nem is népszerű, akad 1-2 eltévedt olvasó, komment meg leginkább tőled, és egy HardCandytől aki véletlen odacsöppent és megáldott egy kommenttel.
    Szóval tőletek vannak kommentáldásaim. A hirdetéssel úgy vagyok, hogy hát... nem félek kérni, csak de. Mármint nem tudom... nem érzem magam ahhoz elég jónak, hogy hirdessem, meg olyan furcsa. Szóval ez így marad és most lehet önzőnek hangzik, de elsősorban magamnak írok, mert szeretem, ha a gondolataim össze vannak szedve, a másik meg mindezt megosztani. Megosztani és jó visszhangot kapni, mert akkor megnyugszom, hogy nem vagyok egyedül, és sikerült pár jó percet szereznem pár embernek.
    Az írói válság meg hát kemény időszak... de az rosszabb, amikor van ihlet és nincs elég idő, így hajnalban, fejfájósan kell legépelni, miközben már félig alszik az ember, mert annyi feladata van, hogy nem lehet beosztani rendesen az időt.
    Jó volt olvasni, kicsit felébredtem tőle :) de most vár az ágy, meg a holnapi francia felelés x__x

    VálaszTörlés