2014. április 24., csütörtök

Sikítson aki jön conra!


Friss sztori helyett, ami valószínűleg egy versbe torkolli, mert azzal fél óra alatt kész vagyok, szerkesztéssel, mindennel együtt, helyette egy újabb poszt. Szóval párotokról tudom, hogy jönnétek, szóval kérlek, jelezzétek, hogy ki, hova, mikor, mivel érkezne. És most látom, hogy jegy is kell, szóval akkor én szerintem így buktam a programokat, Candy tőled is elézésedet kérem a dolgokért, de azért szeretnék vetni rátok egy pillantást, úgyhogy azért találkozzunk oké?
Én Győrből indulok: 08:22-kor
Budapest-Keletibe érkezem: 09:49-kor
Ha más is ugyanide várható, akkor javaslom csomópontként a nagy kivetítőt, ott középen.
Egyéb ötleteket, alternatívákat, segítő kezeket szivesen látok, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat. Mondanám, hogy viszek sütit, de attól tartok, hogy épp kifogytunk mindenből. Húsvét volt erre is, és az öcsém szerintem mindent elhasznált, dobostortát csinált amúgy, és nekem a tésztája ízlett a legjobban.
Ja és özben Réka hívott, hogy lehet, hogy tud szerezni Candynek meg nekem jegyet, már csak Candyvel kéne tudatnom ezt a helyzetet. Fel is hívom.
Útközben túléltem a rokont, kipihentem magam, vagyis csak döglöttem és végignéztem a Supnat kilencedik évadját, már amennyi van belőle és nem is olyan rosz. Nem lesz a best off évadom, kicsit keveset foglalkoznak ahhoz az angyalokkal meg Castiellel, viszont Crowley szépen jelen van, bár jól esne egy kis több hatalmi csatározás Abbadonnal. Azért én Crowleynak drukkolok, mert oké, hogy egy tapló paraszt, de birom a szövegét, és így elkezdtem shippelni. Sammel. Itt van a dühös morajlás helye, a rothadt gyümölcsök dobálásának. Tudom, győzzelek meg titeket, de az a nagy helyzet, hogy az egész nagyon kezdeti stádiumban van, és nagyjából ennyi az egész, hogy csendben shippelem őket. Nem is csendben, mert Nienornak szoktam kitalálni, aki jószándékúan tűr és hallgat.
Úgyhogy jó kis évad ez, nincs vele sok bajom, tetszenek a nyomozgatós-szörnyölős részek, bár nincs olyan hangulatuk, mint az első három évadban, és így már várom, hogy ki fog meghalni az évad végén. Igazán abbahagyhatnák már, kicsit fárasztó, hogy folyton ide lyukadnak ki. Sokkal érdekesebb lenne ha a változatosság kedvéért simán túlélnék.Oké, befogtam.
Vissza a conra. Kitaláltam, hogy inkább Crowley lennék, igaz, az sem fog összejönni, de így képeket nézegettem deviantarton és hát elkapott a gyorsvonat. Vagy az a hév?
A lényeg az időpont, jelezzetek, aztán majd hozok verset is.
Will nekem megvan az Elveszett próféciák (Good Omens) pdf-ben ha igényt tartasz rá, keress meg ímélben!



8 megjegyzés:

  1. *Kéti csendben jelentkezik* Calcifer leszek piros parókában~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága, ennek igazán örülök, de ezt most bővebben nem lehetne? Mondjuk barátom a gugli.
      Köszi a jelentkezést, hiába vagy csendben attól még látlak!

      Törlés
    2. Hát Calcifer egy tűz, úgyhogy én tüzes leszek :3
      Jóna, szóval kép mellékelve itt: http://never-marauders-land.blogspot.hu/2014/04/szoc-elet-rulz-rendszeruzenet.html ~

      Törlés
    3. Jah az úgy már mindjárt más! Ne aggódj, ha így sem ismerlek meg az már az én hibám.

      Törlés
  2. Óóóó igen, Will igényt tart rá! *pattog mert meglátta a nevét* Will megy emailt írni!
    Viszont Will nem sikít, mert Will a con közelébe sem megy, mert Will vizsgázik.
    Szóval majd máskor. Amúgy vicces, az ember azt hinné, hogy Győrön belül akárkivel összefuthat, pedig én néha egyszerűbben jutok le Tatabányára vagy Pestre, mint a Belvárosba (ahol amúgy annyira el tudok tévedni, mintha Pesten járnék)
    De majd egyszer, egyszer elmegyek conra, csak többek közt az sem tetszik, amit a jegyekkel műveltek. *dohog*
    Viszont Will a pdf fájlt nagyon szépen megköszöni! u-u

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éva már elküldte. Éva kissé megfulladt a röhögéstől. Évának ez tetszik ez a komment.
      Én soha nem szoktam összefutni senkivel, általában velem futnak össze az emberek.
      A con csak nekem alibi, hogy találkozhassak még egypár blogspotossal, szóval annyira nem lenne szükségem jegyre.

      Törlés
    2. Will örül, hogy szerzett pár jó pillanatot, bár Will nem érti teljesen, hogy ez neki hogy sikerült. :D
      Én sem, főleg mert ha ki is mozdulok a kerten túli világba, általában magam elé bámulva próbálok eljutni az úticélom felé, földre szegezett tekintettel, fülemben zenével. Így könnyebb elviselni azt, ami *sejtelmes zene* odakinn van.
      A con nekem szintén csak alibi, bár jó cosplayelni, mivel a profitól mérföldekre vagyok, így inkább magamban szoktam, jegyre nekem sem, főleg így nem, csak az idő... majd remélem nyáron. De akkor a taláromba meg fogok sülni/főni.

      Törlés
  3. Éva :D Én nem csak tűrök és hallgatok, de bőszen bólogatok is. :D Mondtam, hogy Crowley-Sam közt van egy kis ez meg az, amire az általad feldobott remek recept alapján kevertem egy kis koktélt :D Csak úgy a szokásos stílusban, tudod.:D Szóval 4. kör: Sex on the „Bitch" , a te bűnöd és Lugiáé :D Ő rendelte a kört, te adtad a receptet, én meg megfőztem :D A végeredmény? Van benne minden, amit szeretsz és akit szeretsz :D Csak legyen végre végleges a formája :)

    VálaszTörlés